walczak1974 Opublikowano 13 Września 2019 #76 Opublikowano 13 Września 2019 Oni się dopiero uczą tego kotła. Nawet nie mają część. Co to będzie zimą!!!! Dlatego ja swoją lidie wyrzucam. Dałem dupy że kupiłem tureckie guwno. Cytuj
radik81 Opublikowano 13 Września 2019 #77 Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Ja też miałem montować Lidie, dzięki @Puławiakowi mam Lagunę, wtedy jeszcze była w tych samych pieniądzach co Lidia. Dzięki Wojtek. Edytowane 13 Września 2019 przez radik81 Cytuj
eliks Opublikowano 13 Września 2019 #78 Opublikowano 13 Września 2019 A tureckie Slimpele działają bezawaryjnie już kupę lat Cytuj
walczak1974 Opublikowano 13 Września 2019 #79 Opublikowano 13 Września 2019 Slimpela to całkiem inny kociol,sterowniki a lidia to jeszcze nie sprawdzona nie dopracowana Cytuj
kocyl Opublikowano 13 Września 2019 Autor #80 Opublikowano 13 Września 2019 1 godzinę temu, walczak1974 napisał: Kocyl jaki ty masz kocioł? No właśnie Lidię compact i póki co złego słowa nie mogę powiedzieć. Działa jak należy. Cytuj
kocyl Opublikowano 13 Września 2019 Autor #81 Opublikowano 13 Września 2019 Godzinę temu, johny156 napisał: Serwisant nie sprawdzał działania sterownika bo i tak spedził u mnie w kotłowni prawie cały dzień.A rezultat już znacie. Nie rozumie, skoro nie rozwiązał problemu w jeden dzień (np. brak zamiennych części itp.) to powinien przyjechać w następnym dniu do czasu aż nie usunie awarii. Cytuj
kocyl Opublikowano 13 Września 2019 Autor #82 Opublikowano 13 Września 2019 52 minuty temu, johny156 napisał: Z Hofmanem rozmawiałem kilka miesięcy temu/nie był przyjemny/obiecał ,że kiedyś wpadnie zobaczyć mój piec.Obiecanki cacanki a zima tuż tuż.Dlatego główną winą obarczam WENTOR i ich podejscie do klienta.Czytałem gdzies w internecie ,że kazali ludziom w zimie czekac na naprawę 2 miesiace.Niestety przeczytałem to zbyt pużno piec już był zakupiony. Kto montował Ci ten kocioł? Widzę że jesteś ze Świdnicy w której maja autoryzowanego dystrybutora Drago24. Mi właśnie oni montowali i uruchamiali. Cytuj
walczak1974 Opublikowano 13 Września 2019 #83 Opublikowano 13 Września 2019 16 minut temu, kocyl napisał: No właśnie Lidię compact i póki co złego słowa nie mogę powiedzieć. Działa jak należy. Aby Ci się nie popsuł zimą, bo bedziesz płakał, serwis ma do 30-dni.pozdrawiam Cytuj
eliks Opublikowano 13 Września 2019 #84 Opublikowano 13 Września 2019 Włosi robią trochę inaczej bo tam prototypy testują 2 lata zanim je do katalogu wprowadzą. 1 Cytuj
kocyl Opublikowano 13 Września 2019 Autor #85 Opublikowano 13 Września 2019 11 minut temu, walczak1974 napisał: Aby Ci się nie popsuł zimą, bo bedziesz płakał, serwis ma do 30-dni.pozdrawiam Sporo ludzi posiada te kotły i nic się ie dzieje. Trafiliście na jakieś nowe / niesprawdzone modele. Ja mam kocioł w ramach dotacji która obarczona jest 5 letnia gwarancją/serwisem. Cytuj
kocyl Opublikowano 13 Września 2019 Autor #86 Opublikowano 13 Września 2019 11 minut temu, eliks napisał: Włosi robią trochę inaczej bo tam prototypy testują 2 lata zanim je do katalogu wprowadzą. też brałbym Lagunę lub NBE ale nie było ich w liście referencyjnej kotłów w dotacji. Poza tym żaden z wykonawców zgłoszonych do projektu ich nie montował. Cytuj
eliks Opublikowano 13 Września 2019 #87 Opublikowano 13 Września 2019 Koledzy którym nie działa dajcie zdjęcia sterownika, menu, wersji softu itd.i sobie porównacie z Kocylem Cytuj
johny156 Opublikowano 13 Września 2019 #88 Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Tak jestem ze Swidnicy to Dragon mi montował ten pechowy piec.Zaznaczam ,że nie brałem zadnych gównianych dotacji z pieprzonego Urzedu.Chetnie wymienie się doswiadczeniami mój tel.601770398 Tak jak pisałem wsadził najpierw nowy sterownik a po kilku godzinach gdy ten nie wspłpracował z zaworem tójdroznym wsadził spowrotem te stary /i tak juz wczesniej wymieniany/.Na odchodnym powiedział mi,ze to wina obluzowanej wtyczki. Edytowane 16 Września 2019 przez Ryszard Połączenie postów - własne posty można edytować do 1 godziny Cytuj
Animus Opublikowano 13 Września 2019 #89 Opublikowano 13 Września 2019 Godzinę temu, johny156 napisał: Tak jak pisałem wsadził najpierw nowy sterownik a po kilku godzinach gdy ten nie wspłpracował z zaworem tójdroznym wsadził spowrotem te stary /i tak juz wczesniej wymieniany/.Na odchodnym powiedział mi,ze to wina obluzowanej wtyczki. Może już czas na wymianę kotła, albo na zwrot kasy, ile razy naprawa, tam masz w gwarancji to obwarowane. Cytuj
HarryH Opublikowano 13 Września 2019 #90 Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Johny, od razu kontaktuj się z: Powiatowy Rzecznik Konsumentów ul. Skłodowskiej-Curie 7 58-100 Świdnica tel. 74 850 04 06 faks 74 853 09 27 e-mail: danuta.mazur@powiat.swidnica.pl Szkoda czasu na pertraktacje ze sprzedawcami- bandytami, będą Cię zwodzić do końca gwarancji. Edytowane 13 Września 2019 przez HarryH Cytuj
johny156 Opublikowano 14 Września 2019 #91 Opublikowano 14 Września 2019 Jeszcze nie słyszałem żeby komus Rzecznik Praw Konsumenta pomógł.Myślę,ze jak kogos stac na piec za 15tys. to znajdzie się 1,5 na adwokata. Cytuj
johny156 Opublikowano 14 Września 2019 #92 Opublikowano 14 Września 2019 Chetnie bym to zrobił tylko szkoda mi sie rozstawać z tym piecem.Jest bardzo ładny o odpowiedniej mocy i cenie.Podejrzewam ,ze WENTOR cos w nim spieprzył .Nie wierze ,że Turcy wypuścili taki bubel.Wszystko to wina sterownika ,montażu i serwisu /czytaj Wentora/ .Wczoraj ogrzało mi dom przy okazji grzania wody chociaż wcale nie było zimno. Cytuj
Puławiak Opublikowano 14 Września 2019 #93 Opublikowano 14 Września 2019 Wrzuć może fotki instalacji to zobaczymy jak to wygląda może są tam jakieś błędy. Cytuj
eliks Opublikowano 14 Września 2019 #94 Opublikowano 14 Września 2019 To mieszacz sam Ci puścił wodę tak? Cytuj
Mariusz1967 Opublikowano 14 Września 2019 #95 Opublikowano 14 Września 2019 W dniu 12.09.2019 o 21:37, johny156 napisał: Kłopotów z Lidią ciąg dalszy: po niedawnej ,już nie wiem której interwencji serwisanta -przyjechał wymienił nowy/drugi z kolei/ sterownik na nowszy i po kilku godzinach na ten ,,stary" i pojechał.Dzisiaj odpaliłem piec na grzanie domu tak na pół godziny.Po godzinie wchodze do kotłowni ,piec wystudzony ,wody ciepłej w zasobniku też juz prawie nie ma a pompka pracuje .Próba wyłaczenia nie powiodła sie trzeba było odłaczyc od pradu. Czy ktos mi podpowie o co chodzi ? Cytuj
johny156 Opublikowano 14 Września 2019 #96 Opublikowano 14 Września 2019 To zagrzanie grzejników po zakonczeniu grzania wody użytkowej to już wiem dlaczego.Podobno ma prawo tak być.Nadmiar ciepła z wygasajacego pieca musi gdzieś się rozejść.Najlepiej na zawsze odkręcone grzejniki łazienkowe. Cytuj
Puławiak Opublikowano 14 Września 2019 #97 Opublikowano 14 Września 2019 ???? No tak powinno być gdzieś rozładowane ale w trybie Lato powinno być przekazane do wody użytkowej. Tak było w Red Compact tak też działa selecta Edilkamin Laguna itp. Ale w trybie lato w grzejniki ? Dziwne. 1 Cytuj
Kordjano Opublikowano 14 Września 2019 #98 Opublikowano 14 Września 2019 Takie rozładowanie nadmiaru ciepła to chyba po przekroczeniu temperatury alarmowej kotła winno się wydarzyć , anie tak ot tak . 1 Cytuj
eliks Opublikowano 14 Września 2019 #99 Opublikowano 14 Września 2019 Ewidentnie sterownik szaleje. Ale weź kolego zrób kilka fotek instalacji o które prosił Puławiak. Cytuj
Benton661 Opublikowano 14 Września 2019 #100 Opublikowano 14 Września 2019 Gdy przeglądałem kiedyś stronę Wentora to raczej nic nigdy od nich bym nie zamówił Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.