Skocz do zawartości

johny156

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O johny156

  • Tytuł
    Rozkręca się

O sobie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świdnica

Informacje o ogrzewaniu

  • Co ogrzewam?
    dom
  • Instalacja
    250m.kw ogrzewanie grzejnikami,ciepła woda 320 l/ wspomaganie solar i grzałki II taryfa/
  • Kocioł
    Lidia compakt

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podliczyłem pierwszy pełny miesiac palenia Lidką.Wyszło 2 worki tj.30kg na dobę.W domu 250mkw ,20 osób do kapania,tem.nie mniej jak 20st nocą.Mnie to zadowala.Moze tylko modulacja troche dziwna bo przy nastawieniu 65st dochodzi do 70 i odcina a piec wiekszosc chodzi na około 20kkw.Najmniejsza jaka widziałem to przy odkreconych tylko trzech grzejnikach 9kw.
  2. Po ostatniej wymianie sterownika wszystko gra .Przyjechał Wentor sprawdził kocioł ,troszke podregulował i wszystko jest OK.Czekamy na zimę by określić spalanie przy temp. poniżej zera.Na dzień dzisiejszy jestem Bardzo zadowolony z kotła i serwisu.
  3. Stary budynek z cegły 0,5 m plus 0.1stropian.250mkw.CWU 320l grzana pradem na II taryfie plus solar.Temp na dworze 20st.
  4. Wszystko działa poprawnie .Czekam teraz na wizytę Pana z Wentora.Niech obejrzy instalację,dom/powierzchnie do grzania ,docieplenia itd/moze określi jakie powinno byc spalanie i lub co jest nieodpowiednie.Czy nastawienia pieca,czy montaż a moze moje metody grzamia domu. Teraz odpala dwa razy na dobę po 1,5godz..Wychodzi około 10kg
  5. Jeszcze nie przeżyłem jeszcze sezonu grzewczego a problemów było sporo,rozwiazał je serwisant.W zimie pewnie było by jeszcze bardziej nerwowo..Zuzycie powala z nóg tak duze.Nigdy nie masz pewnosci czy montaz zrobiono dobrze.Fachowcy ci tego nie powiedzą .Konkurencja zawsze wytknie pare błędów ale najpierw musisz zaufac komus kto ci to zamontuje,lepiej lub gorzej.Technika grzewcza poszła tak daleko do przodu,że sami serwisanci gubia sie w tym.Dzisiaj piec i cały system grzewczy to naprawdę skomplikowana sprawa.Podoba mi sie ta wygoda i czystość ale jednak tęsknie za czasami kiedy nie było nic do zepsucia,kiedy mogłem samemu cos przerobić i kiedy po domu przy minus 10 st. chodziło sie w majtkach a zuzycienie nie stanowiło problemu.Niestety czasy sie zmieniaja ,ekologia ważniejsza.Jedyne co dzisiaj chciałbym miec to mozliwosć przejścia na ogrzewanie elektryczne np.piece akumulacyjne nowej generacji,maty grzewcze plus fotowoltanika.Kominek oczywiscie na wypadek wojny musi być.
  6. Ja walczę od maja a zima tuz tuż.Wentor zadzwonił dzisiaj zaraz po moim SMSie.Takie podejscie do sprawy to jest OK.Do mojego serwisanta to ja musiałem trzy razy dzwonić by coś się dowiedzieć.Jutro/może?/wpadnie do mnie z nowym sterownikiem.Czekamy.
  7. I znów powtórzyła sie sytuacja z pompą .Od rana czekam na serwisanta. Dzwonie- karzą czekać.Zaraz koniec dnia a ONI nawet nie zadzwonią co dalej.
  8. Dlatego zbiornik 320litrów z dwiema grzałkami po2KW i solar.Piec jako stróż do pilnowania gdyby kilka osób naraz skorzystało z pryszniców.Latem piec zwykle włączał się około 21.30 na jakieś pół godziny max.Dla mnie to rewelacja bo nie mam stresu ,że którys z klientów poskarży się na brak ciepłej wody. Jeszcze raz dziekuje za telefon i konsultację.
  9. Pisałem do nich na adres który podali tu na forum .Jakbyś czytał cały wątek tej sprawy to znalazł byś tekst Wentora o zgłaszaniu takich spraw do nichMoja wina to brak podania dokładnych danych na temat nr pieca itp..A po za tym wysłałem SMS do mojego lokalnego serwisanta.
  10. Stało się.Zadzwonili do mnie z Wentora przed godziną.I co ?Wystarczyło porozmawiać,przedyskutowac sytację i rozwiazanie problemów znalazło się na telefon.Mam nadzieję ,że skuteczne.Na pewno łatwe ,szybkie i bez kosztów przyjazdu.A moje samopoczucie od razu się polepszyło.Ktos zainteresował się moimi problemami i zechciał pomóc choćby słownie. Ustalenia sa takie ,że podnoszę temp.CWUz 45/5 do 50st,histereze do 10st./ histereza wysoka ze względu na to ,że jak już kiedyś pisałem nie chce aby piec włączał sie co chwila do grzania wody.Bojler 320l mam z dwiema grzałkami działajacymi na drugiej taryfie i wężownicę podłączona do solara.Piec ma tylko czuwać aby nikomu nie zabrakło ciepłej wody/średnio 15 osob do kąpania/. A co do dużego zużycia pelletu to podniosłem temp.z 60 na 70st. Odwołałem w tym momencie jadacego juz serwisanta z Dragona .I czekamy co będzie.Puki co dziękuje za interwencje dyrekcji Wentora.
  11. Pisałem o moich problemach już dużo wcześniej.Tuz przed tym jak Wentor zaczął zabierać głos.Podawałem nawet mój nr tel. Sorry przerywam dialog idę montować rekuperator Marleya w duzym pokoju .Próbuję ratowac się przed zimą.
  12. 1.pompa chodziła na zimnym piecu wczoraj po 22.00/pellet był w zasobniku/ 2.napisałem po 22.00 do Wentora o zaistniałej sytuacji/moja wina za mało danych podałem/ 3.napisałem SMSa do serwisata lokalnego ok.8.00 4.brak reakcji z obu stron.Godz.9.44dzwonie do serwisanta lokalnego.Odpowiedział zebym czekał na wiadomość od niego co dalej. 5.koresponduje sobie z Wentorem na forum ...i to by było na tyle
  13. Przepraszam o co ci chodzi .Czy mam cicho siedzieć i czekać z założonymi rekami aż przyjdzie prawdziwa zima a serwis może oddzwoni.Czekam własnie na tel.od ,,mojego" serwisanta.Wysłałem mu SMS rano i nie odpowiedział.Kiedy zadzwoniłem kazał mi czekać na kiedy bedzie miał czas dla mnie.Pytam Cie czy tak podchodzisz do swoich klientów.Bo ja nie.Mam za soba 30 lat biznesu i nigdy nie pozostawiam klienta samemu sobie.Ty chyba jestes młody i masz ,,wywalone"bo ludzie i tak będą żebrac o Twoją usługę .
  14. Przepraszam bardzo liczyłem tak zwyczajnie na telefon ze strony serwisu.Wtedy łatwiej by mi było wszystko opowiedzieć.A po za tym myslałem ,że mój przypadek jest już trochę u Was znany ,w koncu 10.06.19r -wymiana sterownika,25.05.19rpoprawa płytki od sterownika,27.08.19r.wymiana sterownika nie licząc problemów przy uruchomieniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.