Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja też miałem montować Lidie, dzięki @Puławiakowi mam Lagunę, wtedy jeszcze była w tych samych pieniądzach co Lidia. Dzięki Wojtek. 

Edytowane przez radik81
Opublikowano

A tureckie Slimpele działają bezawaryjnie już kupę lat

Opublikowano
Godzinę temu, johny156 napisał:

Serwisant nie sprawdzał działania sterownika bo i tak spedził u mnie w kotłowni prawie cały dzień.A rezultat już znacie.

Nie rozumie, skoro nie rozwiązał problemu w jeden dzień (np. brak zamiennych części itp.) to powinien przyjechać w następnym dniu do czasu aż nie usunie awarii.

Opublikowano
52 minuty temu, johny156 napisał:

Z Hofmanem rozmawiałem kilka miesięcy temu/nie był przyjemny/obiecał ,że kiedyś wpadnie zobaczyć mój piec.Obiecanki cacanki a zima tuż tuż.Dlatego główną winą obarczam WENTOR i ich podejscie do klienta.Czytałem gdzies w internecie ,że kazali ludziom w zimie czekac na naprawę 2 miesiace.Niestety przeczytałem to zbyt pużno piec już był zakupiony.

Kto montował Ci ten kocioł? Widzę że jesteś ze Świdnicy w której maja autoryzowanego dystrybutora Drago24. Mi właśnie oni montowali i uruchamiali.

Opublikowano

Włosi robią trochę inaczej bo tam prototypy testują 2 lata zanim je do katalogu wprowadzą.

  • Zgadzam się 1
Opublikowano
11 minut temu, walczak1974 napisał:

Aby Ci się nie popsuł zimą, bo bedziesz płakał, serwis ma do 30-dni.pozdrawiam

Sporo ludzi posiada te kotły i nic się ie dzieje. Trafiliście na jakieś nowe / niesprawdzone modele. Ja mam kocioł w ramach dotacji która obarczona jest 5 letnia gwarancją/serwisem.

 

Opublikowano
11 minut temu, eliks napisał:

Włosi robią trochę inaczej bo tam prototypy testują 2 lata zanim je do katalogu wprowadzą.

też brałbym Lagunę lub NBE ale nie było ich w liście referencyjnej kotłów w dotacji. Poza tym żaden z wykonawców zgłoszonych do projektu ich nie montował.

Opublikowano

Koledzy którym nie działa dajcie zdjęcia sterownika, menu, wersji softu itd.i sobie porównacie z Kocylem

Opublikowano (edytowane)

Tak jestem ze Swidnicy to Dragon mi montował ten pechowy piec.Zaznaczam ,że nie brałem zadnych gównianych dotacji z pieprzonego Urzedu.Chetnie wymienie się doswiadczeniami mój tel.601770398

Tak jak pisałem wsadził najpierw nowy sterownik a po kilku godzinach gdy ten nie wspłpracował z zaworem tójdroznym wsadził spowrotem te stary /i tak juz wczesniej  wymieniany/.Na odchodnym powiedział mi,ze to wina obluzowanej wtyczki.

Edytowane przez Ryszard
Połączenie postów - własne posty można edytować do 1 godziny
Opublikowano
Godzinę temu, johny156 napisał:

Tak jak pisałem wsadził najpierw nowy sterownik a po kilku godzinach gdy ten nie wspłpracował z zaworem tójdroznym wsadził spowrotem te stary /i tak juz wczesniej  wymieniany/.Na odchodnym powiedział mi,ze to wina obluzowanej wtyczki.

Może już czas na wymianę kotła, albo na zwrot kasy, ile razy naprawa, tam masz w gwarancji to obwarowane.  

Opublikowano (edytowane)

Johny, od razu kontaktuj się z:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

ul. Skłodowskiej-Curie 7
58-100 Świdnica
tel. 74 850 04 06
faks 74 853 09 27

e-mail: [email protected]

Szkoda czasu na pertraktacje ze sprzedawcami- bandytami, będą Cię zwodzić do końca gwarancji.

Edytowane przez HarryH
Opublikowano

Jeszcze nie słyszałem żeby komus Rzecznik Praw Konsumenta pomógł.Myślę,ze jak kogos stac na piec za 15tys. to znajdzie się 1,5 na adwokata.

Opublikowano

Chetnie bym to zrobił tylko szkoda mi sie rozstawać z tym piecem.Jest bardzo ładny o odpowiedniej mocy i cenie.Podejrzewam ,ze WENTOR cos w nim spieprzył .Nie wierze ,że Turcy wypuścili taki bubel.Wszystko to wina sterownika ,montażu i serwisu /czytaj Wentora/ .Wczoraj ogrzało mi dom przy okazji grzania wody chociaż wcale nie było zimno.

Opublikowano

To mieszacz sam Ci puścił wodę tak?

Opublikowano
W dniu 12.09.2019 o 21:37, johny156 napisał:

Kłopotów z Lidią ciąg dalszy: po niedawnej ,już nie wiem której interwencji serwisanta  -przyjechał wymienił nowy/drugi z kolei/ sterownik na nowszy i po kilku godzinach na ten ,,stary" i pojechał.Dzisiaj odpaliłem piec na grzanie domu tak na pół godziny.Po godzinie wchodze do kotłowni ,piec wystudzony ,wody ciepłej w zasobniku też juz prawie nie ma a pompka pracuje .Próba wyłaczenia nie powiodła sie trzeba było odłaczyc od pradu. Czy ktos mi podpowie o co chodzi ?

 

Opublikowano

To zagrzanie grzejników po zakonczeniu grzania wody użytkowej to już wiem dlaczego.Podobno ma prawo tak być.Nadmiar ciepła z wygasajacego pieca musi gdzieś się rozejść.Najlepiej na zawsze odkręcone grzejniki łazienkowe.

Opublikowano

???? No tak powinno być gdzieś rozładowane ale w trybie Lato powinno być przekazane do wody użytkowej. Tak było w Red Compact tak też działa selecta Edilkamin Laguna itp. Ale w trybie lato w grzejniki ? Dziwne. 

  • Zgadzam się 1
Opublikowano

Takie rozładowanie nadmiaru ciepła to chyba po przekroczeniu temperatury alarmowej kotła winno się wydarzyć , anie tak ot tak .

  • Zgadzam się 1
Opublikowano

Ewidentnie sterownik szaleje. Ale weź kolego zrób kilka fotek instalacji o które prosił Puławiak.

 

Opublikowano

Gdy przeglądałem kiedyś stronę Wentora to raczej nic nigdy od nich bym nie zamówił

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.