Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, pastor napisał:

Tu nie ma co tłumaczyć. Tu trzeba rozkazywać.

 

Święte słowa.

Opublikowano (edytowane)

Komu trzeba rozkazywac? Chyba wentorowi żeby nie wypuszczał  niekompletnyh kotłów, instalatorm żeby dobrze zrobili robotę Ja  nie muszę się  znać dlatego tu jestem wysłałem zdjęcia, i potrzebuję tylko fachowej pomocy.

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano (edytowane)

Zawór ochrony powrotu nie jest standardowym wyposażeniem kotła (jest ktoś kto dodaje w standardzie?) wiec to nie wina dystrybutora. Ewidentnie jest to wina instalatora, to on powinien znać się na rzeczy i wiedzieć co i jak zamontować, tym bardziej że to instalacja jedna z najprostszych. Dodatkowo serwisant który uruchamiał kocioł nie powinien tego odebrać tym samym podbić gwarancji. 

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
  • Zgadzam się 1
Opublikowano (edytowane)

(Niekompletny kocioł )chodziło mi o coś innego, pisałem na początku o wielu problemacj . A gwarancja jeszcz nie podbita

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano
14 minut temu, walczak1974 napisał:

Komu trzeba rozkazywac? Chyba wentorowi żeby nie wypuszczał  niekompletnyh kotłów, instalatorm żeby dobrze zrobili robotę Ja  nie muszę się  znać dlatego tu jestem wysłałem zdjęcia, i potrzebuję tylko fachowej pomocy.

Ty dalej swoje. Szukasz winy wszędzie tylko nie we własciwym miejscu. Zobacz jak dlugo tu piszemy i wskazujemy błedy a ty sie upierasz. 

Masz racje ze nie musisz sie znac ale jak cos ci nie dziala jak nalezy to nie zganiaj winy na innych tylko rusz troszke glowa.

Czy wysililes sie troszke i juz wiesz jaka jest róznica miedzy VTA a VTC?

  • Zgadzam się 1
Opublikowano (edytowane)

Potrzebujesz dokładnie ten zawór: http://www.skleparmatura.pl/esbe/akcesoria/17504.html (sklep przypadkowy). Wymiana tego twojego zaworu to banalna sprawa więc nie powinno być problemu.

 

Przepraszam za błąd, w Twoim przypadku najlepiej jakby był z gwintem zewnętrznym jak np ten:

https://onninen.pl/pl-PL/zawor-temperaturowy-vtc312-dn20-kvs-3-2-1-zewnetrzny-temp-55oc-51001600-esbe,HAQ197

Edytowane przez kocyl
pomyłka- rodzaj gwintu
Opublikowano
14 minut temu, walczak1974 napisał:

Ja  nie muszę się  znać dlatego tu jestem wysłałem zdjęcia, i potrzebuję tylko fachowej pomocy.

Dostałeś radę co masz źle ale widzę że jej nie rozumiesz lub nie chcesz rozumieć - ta instalacja w sezonie grzewczym nie będzie prawidłowo działać, gdyż masz źle zamontowany kocioł, więc nie zwalaj winy na kocioł, tylko najpierw popraw instalację.

Napisz czy to rozumiesz, gdyż z twoich dotychczasowych postów wynika że nie rozumiesz problemu i szukasz winy innych.

A co do instalatorów to przecież sam pisałeś że są dobrzy i się znają na robocie, a jak widać z tej instalacji to nic nie umieją.

 

  • Lubię to 1
  • Zgadzam się 1
Opublikowano
2 minuty temu, walczak1974 napisał:

(Niekompletny kocioł )chodziło mi o coś innego, pisałem na początku o wielu problemacj . A gwarancja jeszcz nie podbita

Coraz trudniej ogarnąć o co ci dokladnie chodzi. 

Wskazano ci bledy w instalacji  - poki tego nie poprawisz dalsze rozprawy na temat twojego kotla i instalacji to strata czasu.

  • Zgadzam się 1
Opublikowano
1 minutę temu, sambor napisał:

A co do instalatorów to przecież sam pisałeś że są dobrzy i się znają na robocie, a jak widać z tej instalacji to nic nie umieją.

ciekawe czyja bedzie wina jak uzytkownik auta z silnikiem benzynowym naleje do baku diesla?

cos czuje ze producent auta wyladuje w sądzie :D

Opublikowano

Pragniemy podziękować wszystkim kolegom za zaangażowanie i pomoc w rozwiązanie problemu użytkownika walczak1974 

Okazało się, że to nie kocioł jest winny, a montaż odbył się nie zgodny z instrukcją. Do ochrony powrotu użyto zaworu, który się do tego celu nie nadaje. Błąd instalatora! Instrukcja również podaje, że jeżeli zasobnik CWU ma pojemność poniżej 200 l, proponujemy wpinać go do kotła przez zaworem ochrony, w celu szybszego ładowania zasobnika. 

Dlatego jeszcze raz zachęcamy do rozmów z nami, poprzez kontakt z działem technicznym. Trzeba rozmawiać, przedstawić swoje fakty i szukać rozwiązania - obu stronom powinno na tym zależeć. My jesteśmy do Waszej dyspozycji. Nie rozumiemy skąd tyle nienawiści na samym początku, jeszcze przed dokładnym zbadaniem tematu? 

Oczywiście my tego nie zrobimy, ponieważ mamy swój honor oraz w przeciwieństwie do innych umiemy wybaczać i szanować ludzi, ale nasz mecenas po zapoznaniu się z treścią tego forum mówi, cytuję: "nie ma ludzi ananimowych w internecie i każdy bierze pełną odpowiedzialność za to co pisze. Jako firma mamy prawo do dochodzenia odszkodowania za utratę wizerunku oraz zysku ze sprzedaży przedmiotowego kotła, od osób, które dokonują pomówień, negatywnych opinii wprowadzających w błąd przyszłych konsumentów, co ewidentnie działa na szkodę firmy. W internecie nic nie ginie i łatwo jest dowieść przed sądem nieuczciwych działań".

Jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji i liczymy na rzeczową i kulturalną dyskusję. 

 

Opublikowano
Jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji i liczymy na rzeczową i kulturalną dyskusję.

Nic do was jako do firmy WENTOR nie mam. Korzystam z waszych uslug i wiedzy ale moim zdaniem moglibyscie bardziej udzielac sie na forum jako pomoc dla uzytkownikow a mniej sie skupiac na ochronie wlasnego dobrego imienia :D

Okazało się, że to nie kocioł jest winny

Tego jeszcze nie wiemy - to stwierdzenie bedzie prawdziwe dopiero po prawidlowym zainstalowaniu kotla. ( ale mamy nadzieje ze tak)

 

 

 

Opublikowano
25 minut temu, WENTOR napisał:

Pragniemy podziękować wszystkim kolegom za zaangażowanie i pomoc w rozwiązanie problemu użytkownika walczak1974 

Okazało się, że to nie kocioł jest winny, a montaż odbył się nie zgodny z instrukcją. Do ochrony powrotu użyto zaworu, który się do tego celu nie nadaje. Błąd instalatora! Instrukcja również podaje, że jeżeli zasobnik CWU ma pojemność poniżej 200 l, proponujemy wpinać go do kotła przez zaworem ochrony, w celu szybszego ładowania zasobnika. 

Dlatego jeszcze raz zachęcamy do rozmów z nami, poprzez kontakt z działem technicznym. Trzeba rozmawiać, przedstawić swoje fakty i szukać rozwiązania - obu stronom powinno na tym zależeć. My jesteśmy do Waszej dyspozycji. Nie rozumiemy skąd tyle nienawiści na samym początku, jeszcze przed dokładnym zbadaniem tematu? 

Oczywiście my tego nie zrobimy, ponieważ mamy swój honor oraz w przeciwieństwie do innych umiemy wybaczać i szanować ludzi, ale nasz mecenas po zapoznaniu się z treścią tego forum mówi, cytuję: "nie ma ludzi ananimowych w internecie i każdy bierze pełną odpowiedzialność za to co pisze. Jako firma mamy prawo do dochodzenia odszkodowania za utratę wizerunku oraz zysku ze sprzedaży przedmiotowego kotła, od osób, które dokonują pomówień, negatywnych opinii wprowadzających w błąd przyszłych konsumentów, co ewidentnie działa na szkodę firmy. W internecie nic nie ginie i łatwo jest dowieść przed sądem nieuczciwych działań".

Jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji i liczymy na rzeczową i kulturalną dyskusję. 

 

O kurde spadam z tego tematu bo jeszcze mnie zamkną. 

Opublikowano

Bardzo chcielibyśmy móc uczestniczyć we wszystkich forach, ale to jest niestety nie możliwe. Pomoc dla użytkowników jest bardzo ważna, mamy specjalny dział, który się tym zajmuje. Odbieramy wiele telefonów i maili od naszych klientów. Bardzo często dostajemy również podziękowania w postaci miłych słów za udzieloną pomoc. 

My nie skupiamy się wyłącznie na ochronie naszego wizerunku, ale też chcemy się bronić, jeśli jesteśmy atakowani. Nasz dyrektor mówi, że zawsze trzeba wysłuchać obu stron i szukać winy również u nas, ale jeżeli ktoś niesłusznie nas oczernia to będziemy bronić naszych praw.

Opublikowano

Ale kto was atakuje? Gość który potrzebuje pomocy, bo jeden z waszych serwisów dał ciała?  Może użytkownik za nerwowo zareagował, ale nie ma co się dziwić że jest poirytowany. Dzięki forum sprawa zaworu została rozwiązana, ale to nie oznacza że reszta będzie działać bez zarzutu. Straszyć sądami na forum nie radzę bo to źle wygląda a o wizerunek przecież dbacie. Na waszym miejscu wyciągnął bym konsekwencje od tych majstrów co to sknocili, bo takie firmy właśnie psują opinię.

  • Lubię to 2
  • Zgadzam się 2
Opublikowano
1 godzinę temu, walczak1974 napisał:

Nie zawór 3-D  Ja piszę o zaworrze ochrony powrotu.

Czyli nie rozumie....:)

Opublikowano
10 godzin temu, pastor napisał:

Tam ma być temp nie niższa od 55 powiedzmy. I zawor ma być taki aby to zapewniał.
Ten tego nie robi. Eliks ci podał jaki ma być. Oby jeszcze dobrze był wpięty w instalacje.
Gratulacje dla piszącego instrukcje i wykonawcy. Ścigać ich twarzy niech na swój koszt wymienia na prawidłowy.

Ja swojego ścigałem i wymienił, też mi wstawił podobny - do ochrony powrotu... 

Opublikowano

Czyja dobrze czytam? 

Mecenas idzie do sadu, bo ktos zle pisze o kotle? Hahaa :)

Wydaje mi się, że mecenas jednak nie wie kogo wpuścił na forum i słabo to wygląda.

Nic nie pomogłeś a grozisz? 

Ten serwisant który podjeżdżał do kolegi to skąd był? Miał części zamienne więc zapewne od Was po szkoleniach u Was..

 

 

  • Lubię to 1
Gość Visitor1230
Opublikowano
19 minut temu, WENTOR napisał:

 Nasz dyrektor mówi, że zawsze trzeba wysłuchać obu stron i szukać winy również u nas, ale jeżeli ktoś niesłusznie nas oczernia to będziemy bronić naszych praw.

Czy aby Pan dyrektor nie skupil sie tylko na tym ostatnim? Nie tak postepuje sie z klientami. Czy to zadowolonymi czy nie. Jezeli macie serwisanta patalacha( co widac po fotach z wykonanej instalacji) To krytyke bierze sie na klate. A panu serwisantowi odbiera autoryzacje. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.