Skocz do zawartości

WENTOR

Stały forumowicz
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Adres strony www
    www.wentor.pl

O sobie

  • Płeć
    Brak informacji
  • Lokalizacja
    Żary

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WENTOR

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Warto dodać, że wspomniany Grzegorz Hoffmann, to pracownik firmy Wentor.
  2. Moduł jest gotowy i można go kupić: https://www.wentor.pl/sklep/akcesoria-do-kotlow/sterowniki/modul-wi-fi-do-kotla-lidia/ Oczywiście istnieje możliwość samodzielnego montażu.
  3. Proszę poprawie interpretować. Nikt nie jest tutaj zmuszany. Jeżeli klient życzy sobie aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania, to wówczas ktoś musi przyjechać i to wykonać. Mowa jest oczywiście o aktualizacjach zwykłych, w ramach rozwoju produktu, a nie jego naprawy. Można także wykonać darmową aktualizację np. podczas przeglądu rocznego.
  4. Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Może zwyczajnie nie wiedział o nowej funkcji. Ona jest dostępna dopiero od niedawna.
  5. @speq w przypadku gdy nie ma nowego menu użytkownika, proponujemy dokonanie aktualizacji oprogramowania.
  6. Lub poprosić o darmową aktualizację oprogramowania podczas płatnego przeglądu rocznego. Lato do idealny moment na dokonanie takiej usługi.
  7. Prosimy nie podawać publicznie kodu serwisowego. W ten sposób można jedynie zaszkodzić użytkownikowi. Jeżeli jest potrzeba wykonania regulacji spalania, to w nowych urządzenia jest stworzone specjalne menu do tego celu dla użytkowników. MENU -> Ustawienia -> Serwis -> hasło: 1234 W tym miejscu użytkownik kotła może dokonać regulacji spalania, poprzez procentowe zwiększenie lub zmniejszenie dawki powietrza i paliwa.
  8. Kolego, my nie chcemy się kłócić. Każdy ma prawo do swojej opinii. Cieszymy się, że wraz z nami propagujesz ogrzewanie pelletowe. Oby Twój kocioł służył Tobie jak najlepiej przez wiele lat. Jednak my też (tak samo jak Ty) chcemy korzystać z prawa do własnego zdania i własnej opinii. Będziemy bronić naszych produktów i naszych nabywców :-) Naszym zdaniem mocno skrótowo dokonujesz porównania - nie jest ono pełne, ale oczywiście masz do tego prawo. Ogólna zasada działania obu urządzeń jest podobna. Jednak moc minimalna jest już zupełnie inna, poziom hałasu jest inny, pojemność zasobnika na pellet też jest inna. Szczegółowy algorytm pracy też jest inny. Szybkość zapłonu, jakość spalania i jakość wykonania też jest inna. Komora spalania i ruszt są inne. Nawet wyświetlacz jest inny. Uważamy, że warto się nad tym zastanowić. Twój model można być porównać z naszym kotłem Red Compact 24 z 2011 roku. Tam zasadza działania i wyświetlacz były bardziej podobne. Tu możemy się zgodzić. Natomiast Red Selecta, jest innym produktem. Ma zmienione oprogramowanie, emituje niewielką ilość pyłu do atmosfery, potrafi rozpalać się na nowo bez ukończonej fazy wygaszania, jest odporny na pracę z wysokim ciągiem kominowym, ma niższą temperaturę spalin, emituje mało (bardzo mało) popiołu. https://www.wentor.pl/nowa-selecta-q/ Prosimy, uwierz, że nie chodzi nam tu o wyciąganie brudów. Tak podaje oficjalna dokumentacja, która jest udostępniania dla klientów. Skąd mamy wiedzieć, że jest ona błędna, skoro jest cały czas w użyciu i nie została poprawiona? Może to są nadal aktualne zalecenia producenta??? Takie są fakty. Polityka cen tych produktów jest inna od naszej. Może nikt nie jest w stanie sprzedać tych kotłów drożej? Może nie dbają o relacje i godziwy zysk dla firm instalacyjnych? Trudno powiedzieć, nie chcemy tego komentować, to nie nasza sprawa... Tak czy inaczej, dziękujemy za Twój punkt widzenia i życzymy wszystkiego dobrego oraz bezawaryjnej pracy Twojego kotła.
  9. Cena katalogowa powinna wynosić ok. 950 zł netto z już opłaconym abonamentem. Nie będzie trzeba płacić za korzystanie np. po 3 latach.
  10. Jest gotowy i działa. Dostawy będą realizowane dopiero po uspokojeniu się sytuacji związanej z wirusem.
  11. Tabelka została stworzona w oparciu o done dostarczane przez producentów. Jej celem jest pokazanie, że różnice między tymi kotłami występują. To nie są identyczne kotły! Jest różnica w cenie katalogowej oraz rynkowej, ale też jest różnica w jakości wykonania, pracy oraz parametrach obu urządzeń. Wg nas to oczywiste. Przyszli użytkownicy sami zadecydują, który produkt jest im bardziej przydatny i kto za co chce lub nie zapłacić. Mamy nadzieje, że to zamknie ten temat, zwłaszcza, że nie jest to temat przewodni tego wątku.
  12. Tak, to są dane z instrukcji. Jest to zamieszczone w dokumencie PDF przy poście z tabelką.
  13. @RadoRado Wydaje nam się, że kwestia porównania została już przez Ciebie wyjaśniona. Pisałeś gdzieś w komentarzach na FB, że koniec z porównywaniem. Pisałeś także, że rozumiesz różnice w cenach i pomimo braku serwisu, Ty sam jesteś w stanie naprawić sobie kocioł oraz, że Ty chciałeś kupić Selecte, ale wybrałeś tańszą wersję i że już wszystko jest jasne i koniec z porównywaniem. Czy coś się zmieniło w tej kwestii? Tak czy inaczej poniżej pokazujemy różnice pomiędzy tymi kotłami, tak aby już wszystko było jasne. Sprawa różnicy cen też była już wielokrotnie poruszana. Różnice.pdf
  14. Witaj, dziękujemy za wyrażanie opinii. Jadnak ten film nie miał na celu pokazania różnic pomiędzy kotłem Red, a Ferroli. To recenzja tylko jednego produktu. Wydaje nam też się, że swój spór powinieneś wyjaśnić bezpośrednio z zainteresowaną osobą, jeśli jeszcze nie został wyjaśniony.
  15. Witamy, zapraszamy Państwa do śledzenia nowego kanału na YT odnośnie ogrzewania. https://www.youtube.com/c/Sposóbnaogrzewanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.