stówa Opublikowano 18 Września 2019 #326 Opublikowano 18 Września 2019 2 godziny temu, pastor napisał: Tu nie ma co tłumaczyć. Tu trzeba rozkazywać. Święte słowa. Cytuj
walczak1974 Opublikowano 18 Września 2019 #327 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Komu trzeba rozkazywac? Chyba wentorowi żeby nie wypuszczał niekompletnyh kotłów, instalatorm żeby dobrze zrobili robotę Ja nie muszę się znać dlatego tu jestem wysłałem zdjęcia, i potrzebuję tylko fachowej pomocy. Edytowane 18 Września 2019 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
kocyl Opublikowano 18 Września 2019 Autor #328 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Zawór ochrony powrotu nie jest standardowym wyposażeniem kotła (jest ktoś kto dodaje w standardzie?) wiec to nie wina dystrybutora. Ewidentnie jest to wina instalatora, to on powinien znać się na rzeczy i wiedzieć co i jak zamontować, tym bardziej że to instalacja jedna z najprostszych. Dodatkowo serwisant który uruchamiał kocioł nie powinien tego odebrać tym samym podbić gwarancji. Edytowane 18 Września 2019 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu 1 Cytuj
walczak1974 Opublikowano 18 Września 2019 #329 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) (Niekompletny kocioł )chodziło mi o coś innego, pisałem na początku o wielu problemacj . A gwarancja jeszcz nie podbita Edytowane 18 Września 2019 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
pastor Opublikowano 18 Września 2019 #330 Opublikowano 18 Września 2019 14 minut temu, walczak1974 napisał: Komu trzeba rozkazywac? Chyba wentorowi żeby nie wypuszczał niekompletnyh kotłów, instalatorm żeby dobrze zrobili robotę Ja nie muszę się znać dlatego tu jestem wysłałem zdjęcia, i potrzebuję tylko fachowej pomocy. Ty dalej swoje. Szukasz winy wszędzie tylko nie we własciwym miejscu. Zobacz jak dlugo tu piszemy i wskazujemy błedy a ty sie upierasz. Masz racje ze nie musisz sie znac ale jak cos ci nie dziala jak nalezy to nie zganiaj winy na innych tylko rusz troszke glowa. Czy wysililes sie troszke i juz wiesz jaka jest róznica miedzy VTA a VTC? 1 Cytuj
kocyl Opublikowano 18 Września 2019 Autor #331 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Potrzebujesz dokładnie ten zawór: http://www.skleparmatura.pl/esbe/akcesoria/17504.html (sklep przypadkowy). Wymiana tego twojego zaworu to banalna sprawa więc nie powinno być problemu. Przepraszam za błąd, w Twoim przypadku najlepiej jakby był z gwintem zewnętrznym jak np ten: https://onninen.pl/pl-PL/zawor-temperaturowy-vtc312-dn20-kvs-3-2-1-zewnetrzny-temp-55oc-51001600-esbe,HAQ197 Edytowane 18 Września 2019 przez kocyl pomyłka- rodzaj gwintu Cytuj
sambor Opublikowano 18 Września 2019 #332 Opublikowano 18 Września 2019 14 minut temu, walczak1974 napisał: Ja nie muszę się znać dlatego tu jestem wysłałem zdjęcia, i potrzebuję tylko fachowej pomocy. Dostałeś radę co masz źle ale widzę że jej nie rozumiesz lub nie chcesz rozumieć - ta instalacja w sezonie grzewczym nie będzie prawidłowo działać, gdyż masz źle zamontowany kocioł, więc nie zwalaj winy na kocioł, tylko najpierw popraw instalację. Napisz czy to rozumiesz, gdyż z twoich dotychczasowych postów wynika że nie rozumiesz problemu i szukasz winy innych. A co do instalatorów to przecież sam pisałeś że są dobrzy i się znają na robocie, a jak widać z tej instalacji to nic nie umieją. 1 1 Cytuj
pastor Opublikowano 18 Września 2019 #333 Opublikowano 18 Września 2019 2 minuty temu, walczak1974 napisał: (Niekompletny kocioł )chodziło mi o coś innego, pisałem na początku o wielu problemacj . A gwarancja jeszcz nie podbita Coraz trudniej ogarnąć o co ci dokladnie chodzi. Wskazano ci bledy w instalacji - poki tego nie poprawisz dalsze rozprawy na temat twojego kotla i instalacji to strata czasu. 1 Cytuj
pastor Opublikowano 18 Września 2019 #334 Opublikowano 18 Września 2019 1 minutę temu, sambor napisał: A co do instalatorów to przecież sam pisałeś że są dobrzy i się znają na robocie, a jak widać z tej instalacji to nic nie umieją. ciekawe czyja bedzie wina jak uzytkownik auta z silnikiem benzynowym naleje do baku diesla? cos czuje ze producent auta wyladuje w sądzie :D Cytuj
pastor Opublikowano 18 Września 2019 #335 Opublikowano 18 Września 2019 4 minuty temu, kocyl napisał: Wymiana tego twojego zaworu to banalna sprawa więc nie powinno być problemu. Cos czuje ze mozemy sie wszyscy zdziwić Cytuj
sambor Opublikowano 18 Września 2019 #337 Opublikowano 18 Września 2019 Ja polecałbym ten https://allegro.pl/oferta/zawor-temperaturowy-esbe-vtc311-3-4-55-stopni-7280194774 Nic nie trzeba regulować , czy nastawiać, a Kvs wystarcza. Cytuj
WENTOR Opublikowano 18 Września 2019 #338 Opublikowano 18 Września 2019 Pragniemy podziękować wszystkim kolegom za zaangażowanie i pomoc w rozwiązanie problemu użytkownika walczak1974 Okazało się, że to nie kocioł jest winny, a montaż odbył się nie zgodny z instrukcją. Do ochrony powrotu użyto zaworu, który się do tego celu nie nadaje. Błąd instalatora! Instrukcja również podaje, że jeżeli zasobnik CWU ma pojemność poniżej 200 l, proponujemy wpinać go do kotła przez zaworem ochrony, w celu szybszego ładowania zasobnika. Dlatego jeszcze raz zachęcamy do rozmów z nami, poprzez kontakt z działem technicznym. Trzeba rozmawiać, przedstawić swoje fakty i szukać rozwiązania - obu stronom powinno na tym zależeć. My jesteśmy do Waszej dyspozycji. Nie rozumiemy skąd tyle nienawiści na samym początku, jeszcze przed dokładnym zbadaniem tematu? Oczywiście my tego nie zrobimy, ponieważ mamy swój honor oraz w przeciwieństwie do innych umiemy wybaczać i szanować ludzi, ale nasz mecenas po zapoznaniu się z treścią tego forum mówi, cytuję: "nie ma ludzi ananimowych w internecie i każdy bierze pełną odpowiedzialność za to co pisze. Jako firma mamy prawo do dochodzenia odszkodowania za utratę wizerunku oraz zysku ze sprzedaży przedmiotowego kotła, od osób, które dokonują pomówień, negatywnych opinii wprowadzających w błąd przyszłych konsumentów, co ewidentnie działa na szkodę firmy. W internecie nic nie ginie i łatwo jest dowieść przed sądem nieuczciwych działań". Jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji i liczymy na rzeczową i kulturalną dyskusję. Cytuj
kocyl Opublikowano 18 Września 2019 Autor #339 Opublikowano 18 Września 2019 Raczej z gwintem zewnetrznym (GZ) i średnicą 1" tak jak wskazał kolega puławiak Cytuj
Puławiak Opublikowano 18 Września 2019 #340 Opublikowano 18 Września 2019 Taki jak zaproponował Sambor jest wystarczający do tej instalacji Cytuj
pastor Opublikowano 18 Września 2019 #341 Opublikowano 18 Września 2019 Jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji i liczymy na rzeczową i kulturalną dyskusję. Nic do was jako do firmy WENTOR nie mam. Korzystam z waszych uslug i wiedzy ale moim zdaniem moglibyscie bardziej udzielac sie na forum jako pomoc dla uzytkownikow a mniej sie skupiac na ochronie wlasnego dobrego imienia :D Okazało się, że to nie kocioł jest winny Tego jeszcze nie wiemy - to stwierdzenie bedzie prawdziwe dopiero po prawidlowym zainstalowaniu kotla. ( ale mamy nadzieje ze tak) Cytuj
Puławiak Opublikowano 18 Września 2019 #342 Opublikowano 18 Września 2019 25 minut temu, WENTOR napisał: Pragniemy podziękować wszystkim kolegom za zaangażowanie i pomoc w rozwiązanie problemu użytkownika walczak1974 Okazało się, że to nie kocioł jest winny, a montaż odbył się nie zgodny z instrukcją. Do ochrony powrotu użyto zaworu, który się do tego celu nie nadaje. Błąd instalatora! Instrukcja również podaje, że jeżeli zasobnik CWU ma pojemność poniżej 200 l, proponujemy wpinać go do kotła przez zaworem ochrony, w celu szybszego ładowania zasobnika. Dlatego jeszcze raz zachęcamy do rozmów z nami, poprzez kontakt z działem technicznym. Trzeba rozmawiać, przedstawić swoje fakty i szukać rozwiązania - obu stronom powinno na tym zależeć. My jesteśmy do Waszej dyspozycji. Nie rozumiemy skąd tyle nienawiści na samym początku, jeszcze przed dokładnym zbadaniem tematu? Oczywiście my tego nie zrobimy, ponieważ mamy swój honor oraz w przeciwieństwie do innych umiemy wybaczać i szanować ludzi, ale nasz mecenas po zapoznaniu się z treścią tego forum mówi, cytuję: "nie ma ludzi ananimowych w internecie i każdy bierze pełną odpowiedzialność za to co pisze. Jako firma mamy prawo do dochodzenia odszkodowania za utratę wizerunku oraz zysku ze sprzedaży przedmiotowego kotła, od osób, które dokonują pomówień, negatywnych opinii wprowadzających w błąd przyszłych konsumentów, co ewidentnie działa na szkodę firmy. W internecie nic nie ginie i łatwo jest dowieść przed sądem nieuczciwych działań". Jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji i liczymy na rzeczową i kulturalną dyskusję. O kurde spadam z tego tematu bo jeszcze mnie zamkną. Cytuj
WENTOR Opublikowano 18 Września 2019 #343 Opublikowano 18 Września 2019 Bardzo chcielibyśmy móc uczestniczyć we wszystkich forach, ale to jest niestety nie możliwe. Pomoc dla użytkowników jest bardzo ważna, mamy specjalny dział, który się tym zajmuje. Odbieramy wiele telefonów i maili od naszych klientów. Bardzo często dostajemy również podziękowania w postaci miłych słów za udzieloną pomoc. My nie skupiamy się wyłącznie na ochronie naszego wizerunku, ale też chcemy się bronić, jeśli jesteśmy atakowani. Nasz dyrektor mówi, że zawsze trzeba wysłuchać obu stron i szukać winy również u nas, ale jeżeli ktoś niesłusznie nas oczernia to będziemy bronić naszych praw. Cytuj
eliks Opublikowano 18 Września 2019 #344 Opublikowano 18 Września 2019 Ale kto was atakuje? Gość który potrzebuje pomocy, bo jeden z waszych serwisów dał ciała? Może użytkownik za nerwowo zareagował, ale nie ma co się dziwić że jest poirytowany. Dzięki forum sprawa zaworu została rozwiązana, ale to nie oznacza że reszta będzie działać bez zarzutu. Straszyć sądami na forum nie radzę bo to źle wygląda a o wizerunek przecież dbacie. Na waszym miejscu wyciągnął bym konsekwencje od tych majstrów co to sknocili, bo takie firmy właśnie psują opinię. 2 2 Cytuj
gmaj22 Opublikowano 18 Września 2019 #345 Opublikowano 18 Września 2019 1 godzinę temu, walczak1974 napisał: Nie zawór 3-D Ja piszę o zaworrze ochrony powrotu. Czyli nie rozumie....:) Cytuj
tomek1979b Opublikowano 18 Września 2019 #346 Opublikowano 18 Września 2019 10 godzin temu, pastor napisał: Tam ma być temp nie niższa od 55 powiedzmy. I zawor ma być taki aby to zapewniał. Ten tego nie robi. Eliks ci podał jaki ma być. Oby jeszcze dobrze był wpięty w instalacje. Gratulacje dla piszącego instrukcje i wykonawcy. Ścigać ich twarzy niech na swój koszt wymienia na prawidłowy. Ja swojego ścigałem i wymienił, też mi wstawił podobny - do ochrony powrotu... Cytuj
RadoRado Opublikowano 18 Września 2019 #347 Opublikowano 18 Września 2019 Czyja dobrze czytam? Mecenas idzie do sadu, bo ktos zle pisze o kotle? Hahaa :) Wydaje mi się, że mecenas jednak nie wie kogo wpuścił na forum i słabo to wygląda. Nic nie pomogłeś a grozisz? Ten serwisant który podjeżdżał do kolegi to skąd był? Miał części zamienne więc zapewne od Was po szkoleniach u Was.. 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. sambor Opublikowano 18 Września 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. #348 Opublikowano 18 Września 2019 42 minuty temu, WENTOR napisał: Pragniemy podziękować wszystkim kolegom za zaangażowanie i pomoc w rozwiązanie problemu użytkownika walczak1974 To typowe wyciąganie kasztanów z ognia cudzymi rękami! Widać, bez obrazy, że też ciency jesteście, ale ponoć macie dobrego prawnika. Już widzę jak wam rośnie sprzedaż. 5 1 Cytuj
Gość Visitor1230 Opublikowano 18 Września 2019 #349 Opublikowano 18 Września 2019 19 minut temu, WENTOR napisał: Nasz dyrektor mówi, że zawsze trzeba wysłuchać obu stron i szukać winy również u nas, ale jeżeli ktoś niesłusznie nas oczernia to będziemy bronić naszych praw. Czy aby Pan dyrektor nie skupil sie tylko na tym ostatnim? Nie tak postepuje sie z klientami. Czy to zadowolonymi czy nie. Jezeli macie serwisanta patalacha( co widac po fotach z wykonanej instalacji) To krytyke bierze sie na klate. A panu serwisantowi odbiera autoryzacje. Cytuj
pastor Opublikowano 18 Września 2019 #350 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Powiem wam ze to może być jeszcze gorzej. Serwisant jest od kotła a na instalacji się nie zna. Edytowane 18 Września 2019 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.