Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mi powiedzieli ,że nie moze pracować w układzie otwartym.Chociaz kiedys pamietam miałem piec gazowy  Imergas i serwis pozwolił mi podłaczyc do niego jeszcze dodatkowy kociołek co /kopciuch/ z układem otwartym pod warunkiem ,że zbiornik/naczynie przelewowe/ był sporo metrów powyżej.

Mam jeszcze jedno pytanie .Czy ktos miał problem z piszcząca pompa .Moja na grzaniu CO cyklicznie piszczy i w tym samym momencie wskazówka od cisnienia w układzie mocno skacze.Jest to cyklicznie powtarzajacy sie odgłos ,cos jak zgrzyt,hamowanie.Mówiłem o tym serwisantowi pzred wymiana poprzedniego sterownika.Teraz to odkryłem na nowym gdy zacząłem lekko dogrzewać dom.Instalacja miedziana w jaka jest wpiety mój piec ma juz ok.15 lat ale wiem,ze zamontowali mi jakies separator i myslę ,ze filtr piaskowy chyba też.Czy to tez wina sterownika?czy brudów

Edytowane przez Ryszard
Połączenie postów - własne posty można edytować do 1 godziny
Opublikowano (edytowane)

Witam 

W temacie Lidia mam ten kociołek od czerwca zbiornik cwu 250l załącza się dziennie ze trzy razy temp kotła 60 woda 50 histereza 5 przy 8 osobach w domu koszt grzania wody około 60zł miesięcznie czyszczenie palnika auto bez problemów warunek dobry pelet ja palę peletem z Burkatowa na zimę czeka Olimp a nie tanie byle co co zalepia ruszt Czyszczenie wymiennika auto można sobie ustawić w odpowiednich godzinach co do problemów z brakiem zapłonu wystarczy dobrze dobrać parametry ilości podawanego peletu i problem zniknie tak było  i mnie.Czekając na zimę piec uruchamiałem w trybie grzania co i żadnych problemów piec fajnie moduluje pracą palnika po nagrzaniu pomieszczeń kw spada z 25 na 5 tak pyrka delikatnie dochodząc na 0.6 ogrzewam ponad  250 m.tp na zewnątrz narazie +3Ja z pracy kociołka jestem zadowolony  Janusze kręcą sterownikiem jak chcą bez żadnej wiedzy albo palą peletem okazyjnie kupionym . Pozdrawiam w razie czego info 607267363 piszcząca pompa - zapowietrzony układ 

Edytowane przez Mariusz1967
Opublikowano

D Mariusza anty janusza.Tez mam 250mkw ,zbiornik 320l i od cholery ludzi do kompania.Z grzaniem a właściwie czuwaniem nad tem.ciepłej wody nie mam problemów .Lidia dała radę.Wygoda z tym jest niesamowita.Problem to jest kiedy ona mi kradnie ciepłą wodę z bojlera.Mam na myśli pracujaca pompkę na wygaszonym piecu.

Co do peletu to palę tylko dobrym.O Burkatowie słyszałem straszne opowiesci a i cenę kiedyś zaproponowano mi ok.450zł.To mówi juz samo za siebie.A co do Januszów to od-l się ziomalu .Od sterownika to uwazam ,że jest serwisant.Jak ty dajesz rade to gratuluje januszostwa.

Opublikowano
7 minut temu, johny156 napisał:

D Mariusza anty janusza.Tez mam 250mkw ,zbiornik 320l i od cholery ludzi do kompania.Z grzaniem a właściwie czuwaniem nad tem.ciepłej wody nie mam problemów .Lidia dała radę.Wygoda z tym jest niesamowita.Problem to jest kiedy ona mi kradnie ciepłą wodę z bojlera.Mam na myśli pracujaca pompkę na wygaszonym piecu.

Co do peletu to palę tylko dobrym.O Burkatowie słyszałem straszne opowiesci a i cenę kiedyś zaproponowano mi ok.450zł.To mówi juz samo za siebie.A co do Januszów to od-l się ziomalu .Od sterownika to uwazam ,że jest serwisant.Jak ty dajesz rade to gratuluje januszostwa.

Idę zrobić próbę  to Ci podpiszę jak z tą pompka u mnie 

Opublikowano

Z tym zapowietrzeniem to mozliwe tylko po co zamontowali mi za 365zł separator powietrza/zanieczyszczeń.A przy okazji to gdzie u nas w kraju wystepuje aktualnie tem.3st-to pytanie do Mariusza 1967?Ja włączałem piec na grzanie domu tylko kilka razy na godzinę .Zeby wnuki miały ciepło do kapieli.A pogrzebac to moge tylko w sterowniku pokojowym.Ustawienia na piecu zgodne z serwisantem.

Opublikowano
3 godziny temu, Animus napisał:

To nie jest drogo, ja za sam wkład kominkowy płaciłem więcej.

Panowie zluzujcie ! dwadzieścia tysięcy za kocioł to nie jest dużo? , za wkład kominowy jeszcze więcej , a ile jeszcze montaż ? , za tą kasę to jest pompa ciepła plus elektrownia słoneczna , przecież my w Polsce żyjemy .

Opublikowano (edytowane)

Panowie robilem prube na cwu 40minut.pompka pracuje od razu moc 11kw spaliny 80st. Temperatura 63 na piecu woda 45 jak doszło do 45 zawór trujdrozny przerzuca na kaloryfery piec przechodzi w prace poza cyklem pompka się wyłącza tenperatura na piecu rośnie do 70st. Ja mam problem z bojlerem dlugo nagrzewa wodę o 2 stopnie czekałem 40min. To jest zwykly bojler 100l. Pomocy

Teraz przelaczylem na kaloryfery to pompka się włączyła  a piec jest w gotowosci.

Edytowane przez Ryszard
Połączenie postów - własne posty można edytować do 1 godziny
Opublikowano
4 godziny temu, walczak1974 napisał:

Panowie robilem prube na cwu 40minut.pompka pracuje od razu moc 11kw spaliny 80st. Temperatura 63 na piecu woda 45 jak doszło do 45 zawór trujdrozny przerzuca na kaloryfery piec przechodzi w prace poza cyklem pompka się wyłącza tenperatura na piecu rośnie do 70st. Ja mam problem z bojlerem dlugo nagrzewa wodę o 2 stopnie czekałem 40min. To jest zwykly bojler 100l. Pomocy

Dobrze byłoby gdybyś załączył zdjęcia instalacji. Bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć. Może jest coś skopane. Piszesz że na c.w.u grzeje z mocą 11kw. Celowo moc zdławiona? Ja mam zbiornik 300l. Podniesienie temperatury o 10 stopni to jakieś pół godziny pracy kotła z ograniczeniem mocy do 15kw na c.w.u.

 

Opublikowano

Na dole masz spinacz i napis "kliknij aby dodać pliki"

Opublikowano (edytowane)

Tak robiłem, zatrzymuje się przed końcem popierania, wyskakuje jakiś wykrzyknik i -200.piec mam podlaczony tak jak w instrukcji zawór ochronny powrotu i trujdrozny. 

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano

To nic nie da że masz, muszą być zdjęcia.

Opublikowano

Witamy wszystkich forumowiczów oraz szanowną konkurencję. Na wstępie chcemy wyjaśnić, że jest to oficjalne konto firmy Wentor i powstało po to, aby podyskutować z użytkownikami naszych urządzeń oraz zdementować wszystkie hejterskie komentarze.

Informujemy także, że firma Wentor to odpowiedzialne i doświadczone przedsiębiorstwo, które oferuje wyłącznie sprawdzone i uznane rozwiązania grzewcze w postaci urządzeń na drewno, pellet, gaz oraz pomp ciepła. Zawsze staramy się zadowolić naszych klientów, bo zależy nam na dobrej opinii.

ZADOWOLONY KLIENT = dobry produkt + dobrze wykonana instalacja + odpowiednie ustawienia dostosowane do faktycznych warunków + odpowiednia obsługa i konserwacja + dobre paliwo + regularne przeglądy + wsparcie techniczne firmy.

Proszę pamiętać, że użytkownik jest bardzo ważnym czynnikiem w tym równaniu. Klient ma prawo narzekać na wszystko, ale także ma pewne obowiązki. Przede wszystkim warto przeczytać instrukcję obsługi produktu, stosować się do niej oraz zadbać o dobre paliwo. Oczywiście nawet najlepszy produkt ma prawo się zepsuć (wówczas trzeba go naprawić), ale nawet najlepszy produkt przy złym użytkowaniu lub złej instalacji będzie nieodpowiednio pracował. Luksusowa limuzyna nie nadaje nie na off-road lub 6 l diesel do jazdy tylko po mieście. Wówczas użytkownicy będą niezadowoleni i będą hejtować, ale czy to jest wina produktu?

Cieszy nas to, że użytkownicy naszych kotłów wymieniają się swoim doświadczeniem na tym forum, ale warto też pamiętać o wsparciu ze strony naszej firmy. My znamy bardzo dokładnie nasze produkty, algorytmy ich działania i chętnie podzielimy się tą wiedzą. Łatwo jest tylko narzekać, ale może warto zrozumieć pewne fakty i zastanowić się głębiej nad całą logiką pracy. Pamiętajcie, że użytkowników oraz instalatorów jest bardzo dużo. Każdy ma swoje przyzwyczajenia, pomysły i idee. Nie można zrobić kotła, który będzie idealny dla każdego, ale można zrobić go w taki sposób, aby był zgodny z najnowszymi wymaganiami technicznymi oraz ekologicznymi. Reszta to już tylko montaż i obsługa zgodna z instrukcją.

Pytania techniczne oraz co ważne zgłoszenia awarii proszę przesyłać do nas oficjalną drogą. Tutaj jest link do naszego wsparcia: https://www.wentor.pl/wsparcie-techniczne/ zachęcamy do kontaktu z nami.

Opublikowano (edytowane)

Witamy Wentora. Może zamiast tworzyć konto, pomoglibyście waszym klientom, bo tu chyba jest jakiś problem.

Edytowane przez eliks
Opublikowano
W dniu 15.09.2019 o 07:57, Benton661 napisał:

Zbierałem szczękę z podłogi, gdy zobaczyłem u nich na stronie cenę tego piecyka:

http://sklep.wentor.pl/Piecyki-kominkowe/Piecyki-na-pelet/Z-plaszczem-wodnym/MCZ-Flux-16-Hydro-z-pompa-elektroniczna

Ponad 20 tysięcy...

Krótki rzut oka na kosmiczne ceny innych kotłów sprawił, że straciłem zainteresowanie tą stroną i ofertą

@Puławiak, swoje sugestie odnośnie strony, prześlę zaraz Tobie na priv...

Pragniemy zauważyć, że reprezentujemy 4 marki piecyków na pellet. Ceny mamy bardzo zróżnicowane, a Ty akurat wybrałeś jeden z droższych modeli. Podobnie jak ze smartfonami: można kupić najzwyklejszy model za 350 zł lub iPhone11 za 5.000 zł. 

Widziałeś gdzieś podobny piecyk o podobnych parametrach, funkcjonalności, z automatycznym systemem spalania, z bardzo cichym motoreduktorem i o głębokości 28 cm w lepszej cenie??

 

5 godzin temu, eliks napisał:

Witamy Wentora. Może zamiast tworzyć konto, pomogli byście waszym klientom, bo tu chyba jest jakiś problem.

Właśnie po to tutaj jesteśmy, aby pomóc. Wszystko jest do zrobienia, ale potrzebujemy dostać oficjalne zgłoszenie z dobrym opisem problemu, zdjęciami instalacji itp. Im więcej informacji dostaniemy tym lepiej i szybciej możemy zareagować. 

Wszystko czego potrzebujemy to wypełnienie formularza zgłoszenia: https://www.wentor.pl/zgloszenie-awarii/  

Opublikowano
26 minut temu, WENTOR napisał:

Witamy wszystkich forumowiczów oraz szanowną konkurencję. Na wstępie chcemy wyjaśnić, że jest to oficjalne konto firmy Wentor i powstało po to, aby podyskutować z użytkownikami naszych urządzeń oraz zdementować wszystkie hejterskie komentarze.

Informujemy także, że firma Wentor to odpowiedzialne i doświadczone przedsiębiorstwo, które oferuje wyłącznie sprawdzone i uznane rozwiązania grzewcze w postaci urządzeń na drewno, pellet, gaz oraz pomp ciepła. Zawsze staramy się zadowolić naszych klientów, bo zależy nam na dobrej opinii.

ZADOWOLONY KLIENT = dobry produkt + dobrze wykonana instalacja + odpowiednie ustawienia dostosowane do faktycznych warunków + odpowiednia obsługa i konserwacja + dobre paliwo + regularne przeglądy + wsparcie techniczne firmy.

Proszę pamiętać, że użytkownik jest bardzo ważnym czynnikiem w tym równaniu. Klient ma prawo narzekać na wszystko, ale także ma pewne obowiązki. Przede wszystkim warto przeczytać instrukcję obsługi produktu, stosować się do niej oraz zadbać o dobre paliwo. Oczywiście nawet najlepszy produkt ma prawo się zepsuć (wówczas trzeba go naprawić), ale nawet najlepszy produkt przy złym użytkowaniu lub złej instalacji będzie nieodpowiednio pracował. Luksusowa limuzyna nie nadaje nie na off-road lub 6 l diesel do jazdy tylko po mieście. Wówczas użytkownicy będą niezadowoleni i będą hejtować, ale czy to jest wina produktu?

Cieszy nas to, że użytkownicy naszych kotłów wymieniają się swoim doświadczeniem na tym forum, ale warto też pamiętać o wsparciu ze strony naszej firmy. My znamy bardzo dokładnie nasze produkty, algorytmy ich działania i chętnie podzielimy się tą wiedzą. Łatwo jest tylko narzekać, ale może warto zrozumieć pewne fakty i zastanowić się głębiej nad całą logiką pracy. Pamiętajcie, że użytkowników oraz instalatorów jest bardzo dużo. Każdy ma swoje przyzwyczajenia, pomysły i idee. Nie można zrobić kotła, który będzie idealny dla każdego, ale można zrobić go w taki sposób, aby był zgodny z najnowszymi wymaganiami technicznymi oraz ekologicznymi. Reszta to już tylko montaż i obsługa zgodna z instrukcją.

Pytania techniczne oraz co ważne zgłoszenia awarii proszę przesyłać do nas oficjalną drogą. Tutaj jest link do naszego wsparcia: https://www.wentor.pl/wsparcie-techniczne/ zachęcamy do kontaktu z nami.

Sam jestem posiadaczem Waszego kotła i póki co złego słowa nie mogę powiedzieć. Jednak tu na forum dwóch użytkowników przedstawiło kilka problemów z działaniem Lidii (np rozładowanie nadmiaru ciepła  w c.o. w trybie letnim) Może warto byłoby tu na forum odnieść się do tego dzięki czemu pozostali użytkownicy mogliby skorzystać z Waszej wiedzy i nie narzekali by na działanie kotła. Ewentualnie moglibyście np. umieścić na swojej stronie opcje najczęściej zadawanych pytań czy opisu typowych problemów wynikających z niewłaściwej obsługi.

Opublikowano
17 minut temu, WENTOR napisał:

 

Widziałeś gdzieś podobny piecyk o podobnych parametrach, funkcjonalności, z automatycznym systemem spalania, z bardzo cichym motoreduktorem i o głębokości 28 cm w lepszej cenie??

Tak np. tutaj http://sanitsystem.pl/id,2068/prod,mcz-flux-hydro-+-montaz

Opublikowano
W dniu 13.09.2019 o 13:09, johny156 napisał:

Z Hofmanem rozmawiałem kilka miesięcy temu/nie był przyjemny/obiecał ,że kiedyś wpadnie zobaczyć mój piec.Obiecanki cacanki a zima tuż tuż.Dlatego główną winą obarczam WENTOR i ich podejscie do klienta.Czytałem gdzies w internecie ,że kazali ludziom w zimie czekac na naprawę 2 miesiace.Niestety przeczytałem to zbyt pużno piec już był zakupiony.

Chętnie chcielibyśmy zobaczyć link to tej informacji, że każemy czekać na naprawę 2 miesiące. Przypominamy o przesyłaniu do nas zgłoszeń oficjalną drogą.


Zastanawiamy się kto wymyśla takie rzeczy? Firma Wentor ma jeden z najlepszych serwisów w Polsce. Świadczy również pełne doradztwo dla swoich klientów oraz użytkowników końcowych. Klienci biznesowi bardzo chwalą sobie współpracę techniczna z nami. 

Opublikowano
19 minut temu, WENTOR napisał:

 

Widziałeś gdzieś podobny piecyk o podobnych parametrach, funkcjonalności, z automatycznym systemem spalania, z bardzo cichym motoreduktorem i o głębokości 28 cm w lepszej cenie??

Widziałem gdzieś. Identyczny piecyk można kupić u innego sprzedawcy ponad 4 tyś złotych taniej

Opublikowano
4 godziny temu, Olejek78 napisał:

Kolego, teraz wszystko jest jasne! Przypominamy, że my jesteśmy wyłącznym importerem tych urządzeń. Sanit System kupuje towary u nas. My nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Na naszej stronie widnieją wyłącznie ceny katalogowe, a nasi dystrybutorzy mają prawo oferować produkty w swoich cenach. To tak jak byś hejtował Samsunga, że ma droższe ceny telefonów niż na allegro. Przecież to normalne, tak to funkcjonuje.

Najwidoczniej firma Sanit System nie zaktualizowała jeszcze swojego sklepu. To jest okazja dla Ciebie - produkt o wartości ponad 20.000 zł możesz kupić taniej. Korzystaj i kup. Wysyłkę dostaniesz do nas. Nam tylko będziesz mógł podziękować za dobry produkt. 

 

4 godziny temu, Benton661 napisał:

Widziałem gdzieś. Identyczny piecyk można kupić u innego sprzedawcy ponad 4 tyś złotych taniej

My nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Na naszej stronie widnieją wyłącznie ceny katalogowe, a nasi dystrybutorzy mają prawo oferować produkty w swoich cenach.

Zachęcamy do zakupu u naszych dystrybutorów. My jesteśmy wyłącznym importerem. 

Opublikowano (edytowane)

To ja zapytam inaczej. Czemu mają służyć podawane ceny katalogowe? Chyba tylko odstraszaniu potencjalnych klientów?

Chyba że zawsze znajdzie się jakaś grupka jeleni, na których można szybko i dużo zarobić...

Edytowane przez Benton661

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.