Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Palniki w tych kotłach to syf, kiła i mogiła, u znajomych jest dokładnie to samo!!

I zawsze gadanie że pellet nieodpowiedni! Żeby było śmiesznie ludziska palą certyfikowanym pelletem, płaca za niego jak za zboże a te badziewne planiki i tak diabli biorą.

Ja natomiast palę 4 sezon pelletem najtańszym jaki mi wpadnie w łapy, palnik czyszczę raz kiedyś i nic się nie dzieje.

Czyli jednak są palniki z odpowiedniego materiału i można takie wyprodukować.

Tak z ciekawości nowy rusz do mojego palnika kosztuje 240 zł 😉 Jak bym chciał wymienić oczywiście.

 

 

 

Opublikowano
12 godzin temu, Patrol napisał(a):

Spróbuj najpierw z serwisem producenta, bo oferowano użytkownikom opcje wymiany. Ten zgarniacz się u Ciebie wysuwa?

Tak wysuwa się. No napisałem temat na forum bo jak zgłaszałem w gminie to okazało się że moja wina.

9 godzin temu, Animus napisał(a):

Tak no widziałem to, ale nie wiem czy zostawić to do końca sezonu czy teraz demontować,bo jak tydzień zejdzie to nie bardzo nie mam innego źródła ciepła. I ciekawe czy dalej spawają nieodplatnie

11 godzin temu, Animus napisał(a):

A jest to komora paleniska pelletowego?

Komora paleniska 1 550,00 netto 1 906,50 brutto

PH028.01.001

Nowa komora co 4 lata 2000zl? I ona co roku drożej. Porównaj ceny z 2020 a z 2022 o ponad 1000zl poszła do góry. Trochę nie opłacalny biznes.

Opublikowano

Jak nie masz innego źródła ciepła to może  kitem wysokotemperaturowym zaślepić, albo skleić klejem 

http://www.rolcar24.pl/versachem-inferno-metal-repair-wysokotemperaturowy-klej-do-metalu-1080c

Skontaktuj się z firmą, zobacz co powiedzą, czy  spawają nieodpłatnie.

Powinni bez łaski to robić.

Opublikowano

Z gminą nic nie zdziałasz, więcej korzyści było z bezpośredniego kontaktu z serwisem. Z tego co pamiętam była możliwa naprawa lub wymiana, ale aktualnych warunków nie znam.

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, wojciech29 napisał(a):

Nowa komora co 4 lata 2000zl? I ona co roku drożej. Porównaj ceny z 2020 a z 2022 o ponad 1000zl poszła do góry. Trochę nie opłacalny biznes.

Wiedzieli na co podnieść tak drastycznie cenę, teraz czekają jak pająk na muchę.takaemotka.gif.34443f94561d304b2bbe326a0eb09f5d.gif

Edytowane przez Animus
Opublikowano

Szanowni Koledzy,

Ponownie wrócę z wyjaśnieniami. Nieprawdą jest, aby został zastosowany zły materiał. Materiał jest właściwy. Problem rzeczywiście polega na użytkowaniu. Jeżeli zastosuje się pellet z różnymi dziwnymi dodatkami lub ustawi się zbyt dużą dawkę powietrza, to można doprowadzić do powstania tak wysokich temperatur, które potrafią wypalić nawet blachę żaroodporną. Informuję, że mamy doświadczenie z różnymi palnikami które stosowane były również w naszych kotłach lub w kotłach konkurencji i nieprawdą jest, że inne palniki się nie wypalają. Inne palniki wypalają się nawet częściej. Naszych palników jest w obiegu kilkadziesiąt tysięcy w Polsce i poza Polską i tylko niewielki odsetek jest uszkodzony.

Co do kosztów to tak, u nas trzeba wymienić całą komorę, która waży kilka kilogramów a stal żaroodporna jest dość droga. U niektórych producentów wymianie podlega tylko podłoga i wtedy koszt jest niższy.

Opublikowano
W dniu 11.01.2023 o 10:00, Heiztechnik napisał(a):

Materiał jest właściwy.

Całkiem możliwe. To może kostrukcja palnika jest zwyczajnie do bani. I nie radzi sobie z temperaturą i postającymi przy tym naprężeniami. Ale spokojnie. Klient zapłaci. 

Opublikowano

W ciągu dwóch lat z 900 coś zł na ponad 2000zl? Aż tak podrożało parę kilo stali? Poza tym teraz cena stali się unormowała.

Poza tym jaka zbyt duża dawka powietrza ? Wszystko zostało ustawione i sprawdzone przez serwisanta.

Opublikowano

To samo dzieje się w palnikach pelletowych Venma Comfort, identycznie wypalona (po 3 sezonach)  dziura w ruszcie palnika.Palnik Venma jest w naszej rodzinie.Nie polece go nikomu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam pytanie odnośnie palenia drewnem, wydaje mi się, że gdzieś kiedyś wyczytałem, że do palenia drewnem należy wymontować tą blachę zasłaniającą wymiennik, czyli te rurki ze sprężynami/zawirowaczami spalin, ma ktoś może jakieś wiadomości na ten temat?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Niestety Kocioł Heiztechnik HIT PELLET 20 padł po PIĄTYM sezonie!
Proszę zatem osoby, które miały podobną sytuację o jakąś reakcję w moim wątku.
Chciałbym przede wszystkim uzyskać informację w jaki sposób reklamować taki piec, któremu kończy się gwarancja…

355809757_134637756282530_2199386846527073329_n.jpg

Opublikowano

Po gwarancji się rozszczelnił ?

Za prawidłową instalację kotła i jego naprawy odpowiada firma instalacyjno-serwisowa, która prowadzi
pierwszy rozruch kotła i odnotowuje w karcie gwarancyjnej kotła.

Schemat podłączenia zabezpieczenia temperaturowego - warunek uzyskania 60 miesięcznej
gwarancji
na szczelność korpusu.

Zapisać datę pierwszego uruchomienia do karty gwarancyjnej, wypełnić “Protokół uruchomienia kotłowni” i odesłać do firmy Heiztechnik w celu uzyskania wydłużonej gwarancji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

@koyot , a czy pokusiłeś się o złożenie jakiejkolwiek reklamacji, czy nawet informacji lub zapytania do naszej firmy w sprawie tej sytuacji?

Może warto dowiedzieć się u źródła, czyli u producenta, co on na to.

Na tę chwilę wiem, że od co najmniej kilku ładnych miesięcy nie było żadnego zgłoszenia przecieku, więc na pewno nie mamy żadnego zgłoszenia od Ciebie.

Tak, zdarzają się tego typu sytuacje dwie bądź trzy w ciągu roku, ale w tym roku chyba jeszcze nie było takiego zgłoszenia. Nadmienię, że w użytkowaniu może być blisko 100 tysięcy kotłów, z czego spora ich ilość ma grubo ponad pięć lat.

Reasumując, czekamy na informację i zobaczymy co się stało oraz co możemy zrobić. Najprawdopodobniej to jakaś mała pierdoła, aczkolwiek może też być coś poważniejszego.

Pozdrawiamy

Edytowane przez Heiztechnik
Opublikowano

Oczywiście problem z kotłem jest zgłoszony do właściwego urzędu, ale mając doświadczenie z poprzedniej mojej interwencji dot. przepalonej komory popielnicowej, gdzie prawie od roku czekam na jakąś reakcję, to w tej sytuacji potrzebowałem wsparcia i szybkiego działania i stąd ten mój wpis. W końcu po to są fora, aby dzielić się problemami stricte związanymi z daną tematyką … Działałem pod wpływem emocji, bo jednak widok wody wokół nowego pieca, któremu kończy się gwarancja…   Jak wszystko zostało zgłoszone, to oczywiście chciałem usunąć swój post, ale nie da się tego zrobić na tym forum. Nie chciałem psuć renomy firmie Heiztechnik.

  • Zgadzam się 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Szanowni Koledzy,

 

Wiem, włożę kij w mrowisko, ale chciałbym zapytać , jak się mają wasze kotły przed sezonem grzewczym.

Niektórzy z was mają ten kocioł już ponad pięć lat, czyli już urządzenia są wasze, bo projekt się zakończył.

Jakie macie opinie? ilu z was wymieniło kotły na inne?

Opublikowano

Mrówki się gdzieś zapodziały ,mrowisko na razie puste 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Mój kocioł jeszcze stoi, właśnie na dniach mija mu te pięć lat. Oprócz tego, że zrąbaliście palenisko i unikacie naprawy gwarancyjnej, nic szczególnego się nie wydarzyło. Raz tylko wymieniano mi zapalarkę.

Ogólnie, to bardzo żałuję, że skorzystałem z tego projektu i posiadam wasz kocioł. Trzeba było zrobić to przez "czyste powietrze", wtedy kocioł wybierałbym sam i miał taki jaki chcę, z normalną gwarancją i w razie jego usterki, wymianą paleniska, a nie pierniczeniem beznadziejnych bzdur, że zepsuło się przez niewłaściwe użytkowanie. To co, do ch..., miałem w nim nie palić??? Użyliście nieodpowiedniego materiału i jak oszuści migacie się od odpowiedzialności, żenada.

Edytowane przez tadziomaru1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mój Hit też pracuje na razie bez zarzutu, gdyby nie idiotyczne oprogramowanie, że kocioł grzeje sam siebie kiedy nie ma  potrzeby ogrzewania w domu to byłbym w pełni zadowolony.

I pytanie do Heiztechnik: czy po upływie tych 5 lat jest możliwość zmiany oprogramowania tak żeby kocioł pracował wtedy kiedy jest potrzeba?

Opublikowano

A jaki problem nawet w trakcie gwarancji zmienić sterownik? Jak będą wam takie rzeczy wygadywać że przez złe użytkowanie, to poproście opinie na piśmie. Wraz z uzasadnieniem co było źle użytkowane i na czym uchybieniem polega.
Pismo przyjmie wszystko. A za brak uzasadnienia w przeciągu kilku dni skierujcie na sprawę na drogę sądową uprzednio wzywając rzeczoznawcę który wam pomoże.
Z takimi cwaniakami trzeba krótko. A jak widać to nie są odosobnione przypadki.



  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie nie macie problemu z aplikacją BRAGER CONNECT?Od kilku dni mi robi jakieś dziwne rzeczy np.wyłączając zdalnie kocioł przechodzi do stop i za chwilę samoczynnie przechodzi do postój i tak w kółko.Nie jest to problem sterownika kotła bo po odłączeniu od neta ręcznie wszystko działa ok.Dzisiaj w ciągu dnia sam sobie przełączyl do stop.

Opublikowano (edytowane)

Wygląda na to,że to problem raczej sprzętowy,pomoc prawie żadna, skończyła się 5-letnia gwarancja i bujaj się kliencie. Nowy moduł internetowy bagatela 850zł,chyba w środku ze złota,równie dobrze problem może być w samym sterowniku czyli płycie głównej. Może ktoś miał taki problem?Sprawdziłem zasilacz sieciowy i jest ok,podmieniłem kabel pomiędzy modułem a sterownikiem  i bez efektu.

Edytowane przez spec237

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.