Animus Opublikowano 2 Stycznia 2023 #1276 Opublikowano 2 Stycznia 2023 3 godziny temu, wojciech29 napisał(a): Witam czy spotkał sie ktoś z takim problemem? Jeżeli tak to serwis czy spaw samemu? Tu masz adres: https://heiztechnik.pl/forum/4-pomoc-techniczna/topic/4035-pekniete-palenisko/ Cytuj
jameess Opublikowano 2 Stycznia 2023 #1277 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Palniki w tych kotłach to syf, kiła i mogiła, u znajomych jest dokładnie to samo!! I zawsze gadanie że pellet nieodpowiedni! Żeby było śmiesznie ludziska palą certyfikowanym pelletem, płaca za niego jak za zboże a te badziewne planiki i tak diabli biorą. Ja natomiast palę 4 sezon pelletem najtańszym jaki mi wpadnie w łapy, palnik czyszczę raz kiedyś i nic się nie dzieje. Czyli jednak są palniki z odpowiedniego materiału i można takie wyprodukować. Tak z ciekawości nowy rusz do mojego palnika kosztuje 240 zł 😉 Jak bym chciał wymienić oczywiście. Cytuj
wojciech29 Opublikowano 3 Stycznia 2023 #1278 Opublikowano 3 Stycznia 2023 12 godzin temu, Patrol napisał(a): Spróbuj najpierw z serwisem producenta, bo oferowano użytkownikom opcje wymiany. Ten zgarniacz się u Ciebie wysuwa? Tak wysuwa się. No napisałem temat na forum bo jak zgłaszałem w gminie to okazało się że moja wina. 9 godzin temu, Animus napisał(a): Tu masz adres: https://heiztechnik.pl/forum/4-pomoc-techniczna/topic/4035-pekniete-palenisko/ Tak no widziałem to, ale nie wiem czy zostawić to do końca sezonu czy teraz demontować,bo jak tydzień zejdzie to nie bardzo nie mam innego źródła ciepła. I ciekawe czy dalej spawają nieodplatnie 11 godzin temu, Animus napisał(a): A jest to komora paleniska pelletowego? Komora paleniska 1 550,00 netto 1 906,50 brutto PH028.01.001 Nowa komora co 4 lata 2000zl? I ona co roku drożej. Porównaj ceny z 2020 a z 2022 o ponad 1000zl poszła do góry. Trochę nie opłacalny biznes. Cytuj
Animus Opublikowano 3 Stycznia 2023 #1279 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Jak nie masz innego źródła ciepła to może kitem wysokotemperaturowym zaślepić, albo skleić klejem http://www.rolcar24.pl/versachem-inferno-metal-repair-wysokotemperaturowy-klej-do-metalu-1080c Skontaktuj się z firmą, zobacz co powiedzą, czy spawają nieodpłatnie. Powinni bez łaski to robić. Cytuj
Patrol Opublikowano 3 Stycznia 2023 #1280 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Z gminą nic nie zdziałasz, więcej korzyści było z bezpośredniego kontaktu z serwisem. Z tego co pamiętam była możliwa naprawa lub wymiana, ale aktualnych warunków nie znam. Cytuj
Animus Opublikowano 3 Stycznia 2023 #1281 Opublikowano 3 Stycznia 2023 (edytowane) 6 godzin temu, wojciech29 napisał(a): Nowa komora co 4 lata 2000zl? I ona co roku drożej. Porównaj ceny z 2020 a z 2022 o ponad 1000zl poszła do góry. Trochę nie opłacalny biznes. Wiedzieli na co podnieść tak drastycznie cenę, teraz czekają jak pająk na muchę. Edytowane 3 Stycznia 2023 przez Animus Cytuj
wojciech29 Opublikowano 3 Stycznia 2023 #1282 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Poszedł e-mail do serwisu zobaczymy co jutro odpiszą Cytuj
Heiztechnik Opublikowano 11 Stycznia 2023 #1283 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Szanowni Koledzy, Ponownie wrócę z wyjaśnieniami. Nieprawdą jest, aby został zastosowany zły materiał. Materiał jest właściwy. Problem rzeczywiście polega na użytkowaniu. Jeżeli zastosuje się pellet z różnymi dziwnymi dodatkami lub ustawi się zbyt dużą dawkę powietrza, to można doprowadzić do powstania tak wysokich temperatur, które potrafią wypalić nawet blachę żaroodporną. Informuję, że mamy doświadczenie z różnymi palnikami które stosowane były również w naszych kotłach lub w kotłach konkurencji i nieprawdą jest, że inne palniki się nie wypalają. Inne palniki wypalają się nawet częściej. Naszych palników jest w obiegu kilkadziesiąt tysięcy w Polsce i poza Polską i tylko niewielki odsetek jest uszkodzony. Co do kosztów to tak, u nas trzeba wymienić całą komorę, która waży kilka kilogramów a stal żaroodporna jest dość droga. U niektórych producentów wymianie podlega tylko podłoga i wtedy koszt jest niższy. Cytuj
tadziomaru1 Opublikowano 12 Stycznia 2023 #1284 Opublikowano 12 Stycznia 2023 Ha, ha, ha. Szkoda słów na inny komentarz. Cytuj
Outsider Opublikowano 12 Stycznia 2023 #1285 Opublikowano 12 Stycznia 2023 W dniu 11.01.2023 o 10:00, Heiztechnik napisał(a): Materiał jest właściwy. Całkiem możliwe. To może kostrukcja palnika jest zwyczajnie do bani. I nie radzi sobie z temperaturą i postającymi przy tym naprężeniami. Ale spokojnie. Klient zapłaci. Cytuj
wojciech29 Opublikowano 13 Stycznia 2023 #1286 Opublikowano 13 Stycznia 2023 W ciągu dwóch lat z 900 coś zł na ponad 2000zl? Aż tak podrożało parę kilo stali? Poza tym teraz cena stali się unormowała. Poza tym jaka zbyt duża dawka powietrza ? Wszystko zostało ustawione i sprawdzone przez serwisanta. Cytuj
arthek Opublikowano 13 Stycznia 2023 #1287 Opublikowano 13 Stycznia 2023 To samo dzieje się w palnikach pelletowych Venma Comfort, identycznie wypalona (po 3 sezonach) dziura w ruszcie palnika.Palnik Venma jest w naszej rodzinie.Nie polece go nikomu. Cytuj
tadziomaru1 Opublikowano 27 Stycznia 2023 #1288 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Mam pytanie odnośnie palenia drewnem, wydaje mi się, że gdzieś kiedyś wyczytałem, że do palenia drewnem należy wymontować tą blachę zasłaniającą wymiennik, czyli te rurki ze sprężynami/zawirowaczami spalin, ma ktoś może jakieś wiadomości na ten temat? Cytuj
koyot Opublikowano 28 Czerwca 2023 #1289 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Niestety Kocioł Heiztechnik HIT PELLET 20 padł po PIĄTYM sezonie! Proszę zatem osoby, które miały podobną sytuację o jakąś reakcję w moim wątku. Chciałbym przede wszystkim uzyskać informację w jaki sposób reklamować taki piec, któremu kończy się gwarancja… Cytuj
Animus Opublikowano 1 Lipca 2023 #1290 Opublikowano 1 Lipca 2023 Po gwarancji się rozszczelnił ? Za prawidłową instalację kotła i jego naprawy odpowiada firma instalacyjno-serwisowa, która prowadzi pierwszy rozruch kotła i odnotowuje w karcie gwarancyjnej kotła. Schemat podłączenia zabezpieczenia temperaturowego - warunek uzyskania 60 miesięcznej gwarancji na szczelność korpusu. Zapisać datę pierwszego uruchomienia do karty gwarancyjnej, wypełnić “Protokół uruchomienia kotłowni” i odesłać do firmy Heiztechnik w celu uzyskania wydłużonej gwarancji. Cytuj
Heiztechnik Opublikowano 11 Lipca 2023 #1291 Opublikowano 11 Lipca 2023 (edytowane) @koyot , a czy pokusiłeś się o złożenie jakiejkolwiek reklamacji, czy nawet informacji lub zapytania do naszej firmy w sprawie tej sytuacji? Może warto dowiedzieć się u źródła, czyli u producenta, co on na to. Na tę chwilę wiem, że od co najmniej kilku ładnych miesięcy nie było żadnego zgłoszenia przecieku, więc na pewno nie mamy żadnego zgłoszenia od Ciebie. Tak, zdarzają się tego typu sytuacje dwie bądź trzy w ciągu roku, ale w tym roku chyba jeszcze nie było takiego zgłoszenia. Nadmienię, że w użytkowaniu może być blisko 100 tysięcy kotłów, z czego spora ich ilość ma grubo ponad pięć lat. Reasumując, czekamy na informację i zobaczymy co się stało oraz co możemy zrobić. Najprawdopodobniej to jakaś mała pierdoła, aczkolwiek może też być coś poważniejszego. Pozdrawiamy Edytowane 11 Lipca 2023 przez Heiztechnik Cytuj
koyot Opublikowano 12 Lipca 2023 #1292 Opublikowano 12 Lipca 2023 Oczywiście problem z kotłem jest zgłoszony do właściwego urzędu, ale mając doświadczenie z poprzedniej mojej interwencji dot. przepalonej komory popielnicowej, gdzie prawie od roku czekam na jakąś reakcję, to w tej sytuacji potrzebowałem wsparcia i szybkiego działania i stąd ten mój wpis. W końcu po to są fora, aby dzielić się problemami stricte związanymi z daną tematyką … Działałem pod wpływem emocji, bo jednak widok wody wokół nowego pieca, któremu kończy się gwarancja… Jak wszystko zostało zgłoszone, to oczywiście chciałem usunąć swój post, ale nie da się tego zrobić na tym forum. Nie chciałem psuć renomy firmie Heiztechnik. 1 Cytuj
Heiztechnik Opublikowano 13 Lipca 2023 #1293 Opublikowano 13 Lipca 2023 @koyot mimo wszystko warto byłoby to sprawdzić. Sami jesteśmy ciekawi jak mogłaby być przyczyna wycieku. Cytuj
Heiztechnik Opublikowano 27 Września 2023 #1294 Opublikowano 27 Września 2023 Szanowni Koledzy, Wiem, włożę kij w mrowisko, ale chciałbym zapytać , jak się mają wasze kotły przed sezonem grzewczym. Niektórzy z was mają ten kocioł już ponad pięć lat, czyli już urządzenia są wasze, bo projekt się zakończył. Jakie macie opinie? ilu z was wymieniło kotły na inne? Cytuj
Kordjano Opublikowano 30 Września 2023 #1295 Opublikowano 30 Września 2023 Mrówki się gdzieś zapodziały ,mrowisko na razie puste 🙂 1 Cytuj
tadziomaru1 Opublikowano 4 Października 2023 #1296 Opublikowano 4 Października 2023 (edytowane) Mój kocioł jeszcze stoi, właśnie na dniach mija mu te pięć lat. Oprócz tego, że zrąbaliście palenisko i unikacie naprawy gwarancyjnej, nic szczególnego się nie wydarzyło. Raz tylko wymieniano mi zapalarkę. Ogólnie, to bardzo żałuję, że skorzystałem z tego projektu i posiadam wasz kocioł. Trzeba było zrobić to przez "czyste powietrze", wtedy kocioł wybierałbym sam i miał taki jaki chcę, z normalną gwarancją i w razie jego usterki, wymianą paleniska, a nie pierniczeniem beznadziejnych bzdur, że zepsuło się przez niewłaściwe użytkowanie. To co, do ch..., miałem w nim nie palić??? Użyliście nieodpowiedniego materiału i jak oszuści migacie się od odpowiedzialności, żenada. Edytowane 4 Października 2023 przez tadziomaru1 Cytuj
Osikarob Opublikowano 16 Października 2023 #1297 Opublikowano 16 Października 2023 Mój Hit też pracuje na razie bez zarzutu, gdyby nie idiotyczne oprogramowanie, że kocioł grzeje sam siebie kiedy nie ma potrzeby ogrzewania w domu to byłbym w pełni zadowolony. I pytanie do Heiztechnik: czy po upływie tych 5 lat jest możliwość zmiany oprogramowania tak żeby kocioł pracował wtedy kiedy jest potrzeba? Cytuj
Przemyslaw85 Opublikowano 18 Października 2023 #1298 Opublikowano 18 Października 2023 A jaki problem nawet w trakcie gwarancji zmienić sterownik? Jak będą wam takie rzeczy wygadywać że przez złe użytkowanie, to poproście opinie na piśmie. Wraz z uzasadnieniem co było źle użytkowane i na czym uchybieniem polega.Pismo przyjmie wszystko. A za brak uzasadnienia w przeciągu kilku dni skierujcie na sprawę na drogę sądową uprzednio wzywając rzeczoznawcę który wam pomoże.Z takimi cwaniakami trzeba krótko. A jak widać to nie są odosobnione przypadki. 1 Cytuj
spec237 Opublikowano 21 Listopada 2023 #1299 Opublikowano 21 Listopada 2023 Panowie nie macie problemu z aplikacją BRAGER CONNECT?Od kilku dni mi robi jakieś dziwne rzeczy np.wyłączając zdalnie kocioł przechodzi do stop i za chwilę samoczynnie przechodzi do postój i tak w kółko.Nie jest to problem sterownika kotła bo po odłączeniu od neta ręcznie wszystko działa ok.Dzisiaj w ciągu dnia sam sobie przełączyl do stop. Cytuj
spec237 Opublikowano 24 Listopada 2023 #1300 Opublikowano 24 Listopada 2023 (edytowane) Wygląda na to,że to problem raczej sprzętowy,pomoc prawie żadna, skończyła się 5-letnia gwarancja i bujaj się kliencie. Nowy moduł internetowy bagatela 850zł,chyba w środku ze złota,równie dobrze problem może być w samym sterowniku czyli płycie głównej. Może ktoś miał taki problem?Sprawdziłem zasilacz sieciowy i jest ok,podmieniłem kabel pomiędzy modułem a sterownikiem i bez efektu. Edytowane 24 Listopada 2023 przez spec237 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.