Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ferroli biopellet pro + mieszana instalacja


arturwin87

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

Pomóżcie stworzyć dobry schemat instalacji. Kocioł Ferroli biopellet pro 12 kw z zasobnikiem cwu i dwoma grzejnikami i podłogowka. Wiem, że nie powinno się mieszać ale tak wyszło. Kocioł ma wyposażenie jak na zdj. Bufor niestety się nie zmieści do kotłowni. 

Pomóżcie. Screenshot_20200114-145201.thumb.jpg.2776cc52a103e83604df3a96d7ea1c02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja jest i trzeci (łazienkowy). Po prostu nie wziąłem pod uwagę. Chyba nie trzeba do niego osobnego obiegu? 

Dla nie wtajemniczonych, Jestem w temacie zielony. Chcę coś wiedzieć by nie dać się obuć... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, arturwin87 napisał:

Kocioł ma wbudowane naczynie wzbiorcze oraz pompę co i cwu

Na pewno ma pompę CWU? Moim zdaniem ma jedną pompę i zawór przełączający CO/CWU lub możliwość podłączenia w miejsce zaworu dodatkowej pompy CWU.

Dlaczego nie skorzystasz z gotowych rozwiązań Ferroli? 

-opcja z zaworem przełączającym:

e7adc14e8e6b6ef4a8d6b931db98f24d.jpg

-oraz z dodatkowa pompa CWU:

d48ea1334d4bc8520c59699c1a43cc63.jpg

Tu jest tylko obieg grzejnikowy, więc należałoby dać sprzęgło i dopiero za nim obiegi grzejnikowy i podłogówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem. Znalazlem dwa schematy. 

1szy od Puławiaka ale z innym kotlem więc nie wiem czy na 100% będzie git. Poza tym ma dwa regulatory pokojowe na kablu a ja muszę bezprzewodowo. 2gi z modułem UMS. 

Który lepszy? 

Czy jest możliwość grzania jednocześnie co i cwu, bo temat nie był tam rozstrzygnięty? 

1055516924_Screenshot_2019-10-14Schematyhydraulicznepdf.png.d26edfc7ef20963f8a47e38fc5a521ed.thumb.png.5602da4e5315e3ac372f7ffc34f736ff.png

799596177_Beztytuu.jpg.a8d3fe4502a945505e773e9ccef5e33c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...