Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sklep PGG - jak kupić opał?


marcin
Wiadomość dodana przez marcin,

O sposobie zakupu i dostępności opału proszę dyskutować w klubie Zakupy opału (PGG, Tauron i inne).

Temat jest zamknięty i nie będzie już aktualizowany. Dyskusja jest przeniesiona do klubu, do którego link znajdziesz powyżej.

Jeżeli nie jesteś w stanie zakupić opału na 99% wynika to z dwóch powodów: sklep nie wytrzymuje obciążenia lub towar został wcześniej wyprzedany. Jednym słowem zakup wymaga przysłowiowego łutu szczęścia.

Proszę o nie zakładanie na głównym forum nowych tematów o zakupie opału w PGG. Zostaje temat o jakości opału z PGG. Informacji proszę szukać w podanych poniżej linkach. 

---------------------------------

Wszelkie aktualne informacje znajdują się w sklepie pod adresami: 

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania

https://sklep.pgg.pl/regulamin-sklepu

https://sklep.pgg.pl/kontakt

Oraz na forum:

A także jak ktoś ma więcej cierpliwości tematy z kosza:

O jakości opału:

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, JohnnyW napisał:

Cześć, mam problem z zakupem 😀, (jak wszyscy), ale chciałem Was dopytać. Kupowałem poprzednimi sezonami dodając produkty od strony asortymentu. Piszecie, że lepiej od strony koszyka. Mnie się to nie udaje. Po przejściu do koszyka i podaniu powodu zwolnienia z akcyzy, nie mogę przejść dalej, nie pojawia się sposób dostawy??? O co chodzi? Dzięki za odpowiedź i wskazówki.

Zapewne brak towaru na stanie. Na każde ze stron na sklepie jest jakiś czerwony monit o tym.

Nie przejdziesz do kolejnego etapu jak nie będzie towaru, a towar znika bardzo szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worek zmienia się na kolorowy a kolor  paska dodaj do koszyka zmienia się na intensywnie czerwony

Dany towar gdy jest dostępny wskakuje na górę strony np gdy dostępny będzie retopal pojawi się jako pierwszy na liście od góry a pod nim na szaro będzie karolinka i pozostały asortyment

pieklorz.png.3d2a9064d6871d24240aa55c8ee390b4.png

Edytowane przez hajtaler428
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz wprowadzania kodu (małe, duże litery i cyfry)mając towar w koszyku, nie jest wyszukiwany adres dostawy. Ten adres będzie zapewne wyciągany z bazy danych jak towar będzie dostępny. To jest dobre, mój duży plus dla informatyków za to rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2022 o 12:25, h3nio napisał:

Ten problem z miejscowością wynika z tego, że po wyborze kuriera nie zdąży załadować się cały formularz z adresem dostawy (animacja ładowania pod polem kod), a mimo to jest możliwość przejścia do kasy. Następnie w kasie przy próbie zamówienia wyświetla się błąd, bo miejscowość nie została przypisana do adresu kupującego na etapie koszyka.

image.png.a994766273c1cb95970be56a98f1e4b8.png

Ten błąd pojawia się nawet, jak wszystko się poprawnie załaduje.
Błąd pojawia się gdy towar jest dostępny, już po zaznaczeniu celu opałowego i wybraniu opcji kuriera, wszystko jest ok, ramki adresu dostawy na zielono, opłata za transport doliczona do ceny łącznej zamówienia, natomiast po wciśnięciu przycisku do kasy, pojawia się ponownie strona koszyka i choć towar jest dalej dostępny, to okienko z miejscowością ma czerwoną ramkę i puste pole miejscowości bez możliwości wyboru żadnej nazwy miejscowości (choć adres jest zapisany w profilu użytkownika).
Po odświeżeniu ciągle to samo, pobiera adres prawidłowo, nalicza transport, klikniesz do kasy,  i znowu wyskakuje koszyk z czerwoną ramką miejscowości i tak do momentu aż towar się nie skończy...

  • Zgadzam się 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już tylko od 18 do 19 sprzedają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed 7 był Pieklorz, ale zanim z koszyka wyrzuciłem Karolinkę której to nie widziałem cały poprzedni tydzień i dodałem Pieklorza do koszyka, to tylko do płatności doszedłem. A w płatnościach przez kilka sek. widziałem zielone przyciski, ale bez kupna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ten Pieklorz o 6:51 ma się nijak do zapewnień PGG, że sprzedaż będzie działać w godz. 18-19 tak żeby każdy (czytaj po pracy) mógł zakupić ekogroszek. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przypadkiem nie chodzi o eko bez pakowania, że będzie od tej 18 tylko?

Mnie trochę zdziwiło jak zobaczyłem posty, że po 18 dali towar w workach.

 

Edit

W sumie to na podstronie" Najczęściej zadawane pytania" jest teraz info:

Cytat
  • Kiedy towar jest dostępny w sprzedaży za pośrednictwem sklepu?

    Towar jest umieszczany na półce sklepowej w miarę możliwości produkcyjnych Zakładu. Towar wystawiany w godzinach 18-19, aby zapewnić jak najlepszy dostęp do zakupu odbiorcom indywidualnym dokonującym zakupu węgla na cele ogrzewania swojego gospodarstwa domowego.

Trochę średnio to pomaga, przynajmniej mi.

Edytowane przez lriuqs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie jasno napisali, że worki i luz będą dostępne 18-19. Może zapomnieli przestawić, albo będzie dostępność poranna i wieczorna.

@Jockey to jest jeszcze inny błąd. U mnie w tym przypadku, który opisałeś pojawia się dodatkowa ramka z opisem, że nie może pobrać danych do formularza, a pod nim przycisk ponów próbę.

Aktualnie strona działa elegancko, więc może nie będzie już kłopotu z żadnymi błędami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.