Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to krótki filmik na 30%mocyhttp://cloud.tapatalk.com/s/5c5b3b473846b/VID_20190206_204912251.mp4

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Moim zdaniem  całkiem , całkiem. Nie widać żadnych  niedopałów .Większy i bardziej centralnie względem płomienia umieszczony deflektor  , poprawiłby jeszcze trochę sytuację.Jest jakiś osad na bocznych ściankach komory spalania przy palniku a to pozwala na  małe zwiększenie nadmuchu . Wszystko zależy od tego czy stan istniejący jest dla Ciebie satysfakcjonujący ,  czy oczekujesz czegoś więcej.

Filmiku nie mogę odtworzyć.

W końcu to użytkownik decyduje czy jest zadowolony czy nie.

Opublikowano

Jutro będę miał ten deflektor z tarczy co było widać na zdjęciu mojego kolegi i zobaczymy co to pomoże kolega mówił że po zawieszeniu tej tarczy spaliny poszły 20 stopni do góry czy to mozliwe

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Umiejscowienie i wielkość oraz kształt deflektora ma wpływ na temperaturę paleniska ale konkretne wartości to już tylko doświadczalnie.

Nie potrafię odpowiedzieć konkretnie.

Ale jak się zaczyna bielić komora wymiennika to kierunek jest dobry .

U mnie niestety się nie bieli ale to chyba przez ten tegoroczny retopal.  A jakichś korekt nie chce mi się dokonywać - czekam jak  będzie z karlikiem.

Opublikowano

No to mnie trochę "utemperowałeś" , myślałem że będzie lepiej niż na retopalu .

Jeżeli kombinacje z powietrzem nie załatwią sprawy , będę zmuszony "odkurzyć " mój  deflektoro-reflektor z ubiegłego roku ( dwa bębny hamulcowe - dolny wycięty - w kształcie dzwonu . W ubiegłym roku go zdekompletowałem ( pozostał tylko jeden bęben i cegły szamotowe na ruszcie żeliwnym ) , bo problemów z sadzą nie było . Od kilku dni palę tegorocznym retopalem i widzę ,że sadzy jest dużo więcej .

Opublikowano

Ja miałem na karliku brązowo mimo że było tak duże powietrze że wyglądało jak palnik rakietowy może u ciebie będzie dobrze jeden z plusów że karlik nawet przy dużym powietrzu się nie spieka

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Drugi raz w ostatnim czasie zamawialem karlika. Pierwsza dostawa powtarzalna, fajna granulacja, szaro. 

Aktualna wieksze brylki, momentami to raczej groszek a nie ekogroszek, glosniej chrupnie i zależy jak wegiel schodzi od szaro i czysto po momentami Czarno. 

Wcześniejsza dostawa popiół drobny, aktualna lekkie spieki i drobne figurki, ale popiołu jest mało. 

Tak aktualna dostawa u mnie idzie jak jest dobrze 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ładnie w tym kotle , u mnie to aż tak to chyba nie będzie .

Ale potwierdza to tylko regułę , że palnik to podstawa dobrego spalania a sv jest w tej chwili daleko przed konkurencją .

Opublikowano

Witam wulkan zamontowany wczoraj i naprawde jest roznica w spalaniu groszku nie ma spiekow popiol jak z papierosa jeszcze drobne korekty powietrza i mysle ze bede mega zadowolony teraz jeszcze jak by spalanie dobowe spadlo to juz calkiem na + by bylo dzieki marku za ta podpowiedz z wulkanem bo naprawde pomoglo WIELKI BROWAR dla CIEBIE

Opublikowano

To wrzuć jakieś zdjęcia jak to się pali ja dzisiaj zakładam deflektor z tarczy hamulcowej

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

55a7db9ab9d02e6ece949f3d73c57a16.jpg

Tak idzie na miale, modulacja 50%


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie. Technix nieszczęśliwy. Na miale idzie lepiej jak na groszku. Miał za 590zl, spalanie takie samo lub nawet niższe, troche spiekow ale nic nie robię, za ta cenę mam to w du.....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

100% mocy czyli 22KW

52130084_484485615415157_5217402069316534272_n.jpg51459346_1976465592658630_4752087472836444160_n.thumb.jpg.c7ff5da00874a9dbc13ac590785cda53.jpga tu 20% jeszcze bawie sie powietrzem bo teraz widze efekty jak zmieniam po 1%

Edytowane przez Paweł19
Opublikowano
29 minut temu, sambor napisał:

Ostatnio widziałem deflektor z bębna hamulcowego, wg mnie jest lepszy niż z tarczy hamulcowej, gdyż mocno kieruje ciepło i płomienie w palnik

Stosuję go od 4 lat , w przypadku nadmiernie "sadzących " węgli nawet podwójny ( dzwon) . Jest lepiej niż na oryginalnym deflektorze czy tarczy hamulcowej , na obydwu koronach czy to ekopal czy wulkan - nie ma różnicy.

Opublikowano

jeszcze bedzie trzeba zakleic otwory bo widac ze jeszcze od strony dmuchawy mocniej dmucha ale i tak jest git .Te otwory na samej gorze wydaja mi sie zbedne bo jak dawalem silikon na okolo to raczej sie zakleiły

51450614_2271781443093155_314330458617806848_n.jpg

51536725_2335384623348368_2174197635911516160_n.jpg

51030734_2286644618286424_2871187802039517184_n.jpg

Opublikowano

Jak tak patrzę to utwierdzam się że jeśli będę wymienial palnik to wulkana będę brał pod uwage

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

no te co na zdjeciach ale jeszcze bede musial zakleic wiecej ale to na spokojnie juz i tak mi sie to podoba i wreszcie widac jaki potencjał ma SKZP a i zapomniałem dodac ze po wymianie ślimaka wczoraj kilka razy nie podawal wegla silnik buczal tylko musialem dac lewe obroty to dopiero startowal ale dzis jest juz ok moze musial sie ulozyc?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.