knedel Opublikowano 16 Grudnia 2018 #276 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Zgadza się. W załączeniu ta sama apka z mini manualem. eMultiFunAnalyzer2+instrukcja.zip Cytuj
jarrek Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor #277 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Czy ktoś otrzymał odpowiedź z recalart odnośnie dostępu do emultifun ? Cytuj
kecajbi Opublikowano 21 Grudnia 2018 #278 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Chyba nie. Oni teraz się bronią przed pozwami sądowymi. Wiec dalej będą ściemniać na całego. Za chwile, za momencik już mamy ... itp. teraz Święta, później inwentaryzacja, potem 3 króli , potem ferie ... i na samym końcu powiedzą że już kwiecień i się nie opłaca . Dopiero we wrześniu... :) . Ja się dogadałem z hurtownią co mi sprzedawała piec i dostałem "zadośćuczynienie w postaci kasy na 80% wartości sterownika. Nie liczyłbym na prezent na gwiazdkę. :( Cytuj
robinet Opublikowano 21 Grudnia 2018 #279 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Rozmawiałem długo z Panem XXX. W rozmowie dało się odczuć "co mi zrobisz". Są kompletnie zagubieni, maja bazę i program pod nią podpięty.Program na gwarancji działał, teraz już po przestał. Nie stać ich na nic, więc jakiś informatyk z "gimbazy" próbuje im odczarować błąd, który sie pojawia. Na pewno kompletnie nie zależy im na osobach z dostępem niepłatnym. Ponoć łącznie mieli około 1000 osób podpiętych pod bazę, w co nie chce mi sie do końca wierzyć. I również nie chce mi się wierzyć, że część ma zdalny dostęp. A kiedy ruszy to wszystko i będzie działało jak należy? Odpowiedź: " nie wiadomo, może za godzinę, a może za kilka miesięcy". Sterownika nie można im odsprzedać, bo w umowie i gwarancji nie ma takiej opcji "i my za nic nie odpowiadamy", a opłacone konto Premium, "no cóż, będzie działać to będzie". Konkludując, zdalny dostęp nie jest dla nich priorytetem i nie ma na nich silnych. Cytuj
dejfit Opublikowano 21 Grudnia 2018 #280 Opublikowano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Na jakich warunkach nabywaliście te sterowniki? Nie wiem czy oni sprzedają tylko producentom, czy osobom prywatnym też stąd pytanie. Jakie były deklaracje co do produktu w tym np. w ulotkach marketingowych? Jeżeli SAS odsyła do Recalartu to o SAS po odpowiednim monicie od Was upomną się powiatowi rzecznicy konsumentów. Odeślą po prostu SAS do sądu konsumenckiego i się skończy spychologia stosowana! Jest ustawa o prawach konsumenta znowelizowana w 2014r: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20140000827 Każdy powiatowy rzecznik konsumentów Wam to ogarnie. Wystarczy napisać zwykłe pismo do rzecznika. Ostatecznością jest sąd konsumencki. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez dejfit Cytuj
Elektor75 Opublikowano 25 Grudnia 2018 #281 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Uważam że jest nas wielu i powinnyśmy stworzyć petycje. Cytuj
marwol Opublikowano 25 Grudnia 2018 #282 Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) Stworzysz? :) Edytowane 26 Grudnia 2018 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
Elektor75 Opublikowano 29 Grudnia 2018 #283 Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Nie musisz komentować. Idź i sprawdź czy dobrze ci pali na ruszcie Edytowane 29 Grudnia 2018 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
marwol Opublikowano 29 Grudnia 2018 #284 Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Czyli nie stworzysz, tylko gadasz :) Dzięki za troskę. U mnie dobrze się pali. I nie na ruszcie :) I żeby była jasność z mojej strony. Petycja tutaj nic nie da. Bo co ma osiągnąć ? I do kogo "ma być napisana" ? Do Sasa czy do Recalarta ? Kto chce może reklamować. I tyle :) I nawoływanie do "pisania petycji" nic nie da; pełno jest krzykaczy w necie typu "trzeba to zrobić" , "piszmy petycje" , "reklamujmy". I nic z tego nie wynika. Kto chce może reklamować. i tutaj reklamacje raczej do Sasa lub sprzedawcy. Tutaj parę linków co i jak : https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-rekojmia-a-reklamacja https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/ Ja temat odpuściłem ; mam ważniejsze sprawy na głowie niż brak kolorowych wykresów od pieca :) Ale z chęcią poczytam o relacji kogoś , kto zgłosił reklamacje i uparcie dążył do rozwiązania problemu. Trzymam kciuki!! :) Edytowane 29 Grudnia 2018 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu 1 Cytuj
Ozi80 Opublikowano 29 Grudnia 2018 #285 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Piszecie o tym od tylu miesięcy i serio jeszcze nikt z Was nie poszedł z tym do Rzecznika Praw Konsumenta? Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 1 Stycznia 2019 #287 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Dla mnie jedynym winnym jest firma sas ,sprzedając produkt naraziła nas na takie rzeczy jak brak dostepu zdalnego ,nie zdziwił bym się jak by komuś się piec rozszczelnił to by nas odesłali do producenta blachy ,poprostu zachowała się jak firma "krzak" z garażu ,nigdy więcej produktów tej firmy!!!!!!!!! Cytuj
marwol Opublikowano 1 Stycznia 2019 #288 Opublikowano 1 Stycznia 2019 krzysiek118 - składałeś reklamacje ? Cytuj
robinet Opublikowano 1 Stycznia 2019 #289 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Może by jeszcze na Facebooku napisać "pochlebne" opinie? Link: https://www.facebook.com/search/posts/?q=recalart&epa=SERP_TAB Cytuj
marwol Opublikowano 1 Stycznia 2019 #290 Opublikowano 1 Stycznia 2019 a ja jeszcze raz spytam : - czy ktoś złożył reklamacje , taką "oficjalną" , na piśmie ? i jaka była odpowiedz ? Bo przez 12stron wątku jest masa ludzi niezadowolonych , mają być pisane petycje , opinie ... na ulicę też wyjść planujecie ?? :) Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 2 Stycznia 2019 #291 Opublikowano 2 Stycznia 2019 ja dzwoniłem sasa i pisałem email na email wcale nie odpisali a w rozmowie telefonicznej powiedział mi że nie odpowiadają za platforme multifun i tyle ,w moim przypadku nic nie zrobie bo gdy ta sytuacja zaczeła sie dziać to piec był juz po 2 letniej gwarancji teraz piec ma 3 lata Cytuj
marwol Opublikowano 2 Stycznia 2019 #292 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Jakiego maila do nich pisałeś, z reklamacją? Bo jeśli tak i nie odoiwiedzieli to masz uznaną. Cytuj
robinet Opublikowano 17 Stycznia 2019 #293 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Na stronie google możecie dodać opinie na temat Recalart. Tutaj jest odnośnik: https://www.google.com/search?q=recalart&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab#lrd=0x471052163d737a19:0x5480edf95357306b,1,,, A o to kilka opinii: dj jej 1 opinia tydzień temu Odradzam jakiekolwiek nawet myśli o zakupie sterownika od tej firmy. Firma nie wywiązuje się z dostawy usługi jaką jest e-multifun, ponoć firma naprawiająca strone nie daje sobie rady. W takiej sytuacji zmienia się firmę a nie zwodzi …Więcej Piotr Kurzawa 1 opinia 11 godzin temu Firma lekceważy Klientów, platforma Multifun nie działa od roku. Wysłałem ponad 30 e-mail żadnej odpowiedzi telefonów nie odbierają, jedna wielka porażka. Zdecydowanie odradzam Firma nieprofesjonalna. Łukasz Babiuch 1 opinia 4 tygodnie temu Firma dramat. Platforma e-multifun nie działa nie wiadomo jak długo. W okresie wakacyjnym dostałem informację, że są w trakcie wykupowania nowych certyfikatów. Jest grudzień i dalej zero. Próby dodzwonienia się kończą się fiaskiem. Nie polecam!!!!!! Cytuj
kecajbi Opublikowano 17 Stycznia 2019 #294 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Czytałem te opinie. Bardzo dobra inicjatywa . trzeba takie firmy wyeliminować z rynku. To tylko stwarza zagrożenie to potencjalnie nowych klientów. Cytuj
Animus Opublikowano 18 Stycznia 2019 #295 Opublikowano 18 Stycznia 2019 A Sas jest spoko? Przecież tam kupowaliście. Cytuj
robinet Opublikowano 18 Stycznia 2019 #296 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Gwarancja na sterowniki praktycznie we wszystkich firmach sprzedających kotły wynosi 24miesiące. Więc i tak po ptokach. I nie ważne, czy się zepsuje, czy też tak jak w naszym przypadku brak zdalnego dostępu, wychwalanego w folderach. Cytuj
kawczuk Opublikowano 18 Stycznia 2019 #297 Opublikowano 18 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Posiadam piec SAS Multi właśnie ze sterownikiem Multifun. Wszystko działa poprawnie, podłączyłem piec do internetu, ale tylko mogę właśnie jak wszyscy zobaczyć po sieci jedynie co się dzieje. Również brak odzewu mailowego od firmy Recalart. W czerwcu minie 24 mce od zakupu pieca. Raz już miałem na początku wymieniony sterownik na taki sam przez serwis SASa, bo stary padł po jakichś dwóch miesiącach użytkowania. Czy brak dostępu do usługi e-multifun może być podstawą złożenia reklamacji do SASa i wymianę na sterownik TECHa mimo tego, że piec pracuje bez problemów na obecnych sterowniku Multifun? Bo z tego co wiem SAS już nie współpracuje z Recalart. Na stronie SASa znalazłem taką informację: "Informujemy, że z dniem 21.11.2017 zrezygnowaliśmy ze współpracy z firmą RECALART. Powodem tej decyzji był brak dostępności produktów firmy RECALART oraz nieterminowe realizacje zamówień.Jednocześnie informujemy, że całą odpowiedzialność za działanie platformy e-multifun ponosi firma RECALART, która jest jej twórcą oraz jako jedyna posiada prawa własności do strony internetowej oraz oprogramowania zapewniającego działanie platformy." Edytowane 18 Stycznia 2019 przez kawczuk edycja tekstu Cytuj
Animus Opublikowano 18 Stycznia 2019 #298 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Sas ściągał stery z tej firmy i z Techa, montował je na kotłach i sprzedawał, a wykręca się sianem. Umowy kupna macie z Sasem, a nie z kilkoma firmami, które coś tam produkowały jako podwykonawca. Cytuj
gilal Opublikowano 18 Stycznia 2019 #299 Opublikowano 18 Stycznia 2019 I to jest to. Kogo interesuje podwykonawca. Dużo firm (nie tylko kotlowych) ma swoich podwykonawców, ale klient kupuje produkt od firmy sprzedajacej, tam ma gwarancję na cały produkt. Tylko tutaj jest tez info, że stetownik pracuje poprawnie, a problem jest z platformą internetową danej firmy/stetownika i nie wiem jak jest zawarta umowa w takiej sytuacji. Cytuj
dsz1985 Opublikowano 19 Stycznia 2019 #300 Opublikowano 19 Stycznia 2019 (edytowane) w klimoszu też instalowali sterowniki Recalart. Mi po 3 latach padl ich sterownik podstawowy i zamowilem bezposrednio od recalart sterownik z emultifun. fajnie działało do chyba do marca 2018 (miałem cały czas konto premium) Od tamtej pory na ponad 100 połączeń odebrali 2 razy po każdym pytaniu multifun połączenie się kończyło. na maile nie odpowiadaja. W grudniu rzucili notkę, ze wszystko ruszy lada chwila i na tym się skonczyło ;) Zachęcam również do dodania opinii na ich temat w google !! Edytowane 19 Stycznia 2019 przez dsz1985 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.