Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłączenie Kotła Do Internetu (Sterownik Multifun)


jarrek

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się. W załączeniu ta sama apka z mini manualem.

eMultiFunAnalyzer2+instrukcja.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś otrzymał odpowiedź z recalart odnośnie dostępu do emultifun ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie. Oni teraz się bronią przed pozwami sądowymi. Wiec dalej będą ściemniać na całego. Za chwile, za momencik już mamy ... itp. teraz Święta, później inwentaryzacja, potem 3 króli , potem ferie ... i na samym końcu powiedzą że już kwiecień i się nie opłaca . Dopiero we wrześniu... :) . Ja się dogadałem z hurtownią co mi sprzedawała piec i dostałem "zadośćuczynienie w postaci kasy na 80% wartości sterownika. Nie liczyłbym na prezent na gwiazdkę. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem długo z Panem XXX. W rozmowie dało się odczuć "co mi zrobisz". Są kompletnie zagubieni, maja bazę i program pod nią podpięty.Program na gwarancji działał, teraz już po przestał. Nie stać ich na nic, więc jakiś informatyk z "gimbazy" próbuje im odczarować błąd, który sie pojawia.  Na pewno kompletnie nie zależy im na osobach z dostępem niepłatnym. Ponoć łącznie mieli około 1000 osób podpiętych pod bazę, w co nie chce mi sie do końca wierzyć. I również nie chce mi się wierzyć, że część ma zdalny dostęp. A kiedy ruszy to wszystko i będzie działało jak należy? Odpowiedź: " nie wiadomo, może za godzinę, a może za kilka miesięcy".

Sterownika nie można im odsprzedać, bo w umowie i gwarancji nie ma takiej opcji "i my za nic nie odpowiadamy", a opłacone konto Premium, "no cóż, będzie działać to będzie".

Konkludując, zdalny dostęp nie jest dla nich priorytetem i nie ma na nich silnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakich warunkach nabywaliście te sterowniki? Nie wiem czy oni sprzedają tylko producentom, czy osobom prywatnym też stąd pytanie. Jakie były deklaracje co do produktu w tym np. w ulotkach marketingowych?

Jeżeli SAS odsyła do Recalartu to o SAS po odpowiednim monicie od Was upomną się powiatowi rzecznicy konsumentów. Odeślą po prostu SAS do sądu konsumenckiego i się skończy spychologia stosowana!

Jest ustawa o prawach konsumenta znowelizowana w 2014r:

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20140000827

Każdy powiatowy rzecznik konsumentów Wam to ogarnie. Wystarczy napisać zwykłe pismo do rzecznika. Ostatecznością jest sąd konsumencki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie stworzysz, tylko gadasz :)

Dzięki za troskę. U mnie dobrze się pali. I nie na ruszcie :)

 

I żeby była jasność z mojej strony.

Petycja tutaj nic nie da. Bo co ma osiągnąć ? I do kogo "ma być napisana" ? Do Sasa czy do Recalarta ?

Kto chce może reklamować. I tyle :)

I nawoływanie do "pisania petycji" nic nie da; pełno jest krzykaczy w necie typu "trzeba to zrobić" , "piszmy petycje" , "reklamujmy". I nic z tego nie wynika.

Kto chce może reklamować. i tutaj reklamacje raczej do Sasa lub sprzedawcy.

Tutaj parę linków co i jak :

https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-rekojmia-a-reklamacja

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

 

Ja temat odpuściłem ; mam ważniejsze sprawy na głowie niż brak kolorowych wykresów od pieca :)

Ale z chęcią poczytam o relacji kogoś , kto zgłosił reklamacje i uparcie dążył do rozwiązania problemu.

Trzymam kciuki!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie o tym od tylu miesięcy i serio jeszcze nikt z Was nie poszedł z tym do Rzecznika Praw Konsumenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jedynym winnym jest firma sas ,sprzedając produkt naraziła nas na takie rzeczy jak brak dostepu zdalnego ,nie zdziwił bym się jak by komuś się piec rozszczelnił to by nas odesłali do producenta blachy ,poprostu zachowała się jak firma "krzak" z garażu ,nigdy więcej produktów tej firmy!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może by jeszcze na Facebooku napisać "pochlebne" opinie?

Link: https://www.facebook.com/search/posts/?q=recalart&epa=SERP_TAB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzwoniłem sasa i pisałem email na email wcale nie odpisali a w rozmowie telefonicznej powiedział mi że nie odpowiadają za platforme multifun i tyle ,w moim przypadku nic nie zrobie bo gdy ta sytuacja zaczeła sie dziać to piec był juz po 2 letniej gwarancji teraz piec ma 3 lata 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na stronie google możecie dodać opinie na temat Recalart. Tutaj jest odnośnik:

https://www.google.com/search?q=recalart&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab#lrd=0x471052163d737a19:0x5480edf95357306b,1,,,

A o to kilka opinii:

dj jej
tydzień temu
Odradzam jakiekolwiek nawet myśli o zakupie sterownika od tej firmy. Firma nie wywiązuje się z dostawy usługi jaką jest e-multifun, ponoć firma naprawiająca strone nie daje sobie rady. W takiej sytuacji zmienia się firmę a nie zwodzi …Więcej
 
Piotr Kurzawa
11 godzin temu
Firma lekceważy Klientów, platforma Multifun nie działa od roku. Wysłałem ponad 30 e-mail żadnej odpowiedzi telefonów nie odbierają, jedna wielka porażka. Zdecydowanie odradzam Firma nieprofesjonalna.
 

Łukasz Babiuch

4 tygodnie temu
Firma dramat. Platforma e-multifun nie działa nie wiadomo jak długo. W okresie wakacyjnym dostałem informację, że są w trakcie wykupowania nowych certyfikatów. Jest grudzień i dalej zero. Próby dodzwonienia się kończą się fiaskiem. Nie polecam!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem te opinie. Bardzo dobra inicjatywa . trzeba takie firmy wyeliminować z rynku. To tylko stwarza zagrożenie to potencjalnie nowych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja na sterowniki praktycznie we wszystkich firmach sprzedających kotły wynosi 24miesiące.

Więc i tak po ptokach.

I nie ważne, czy się zepsuje, czy też tak jak w naszym przypadku brak zdalnego dostępu, wychwalanego w folderach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam piec SAS Multi właśnie ze sterownikiem Multifun. Wszystko działa poprawnie, podłączyłem piec do internetu, ale tylko mogę właśnie jak wszyscy zobaczyć po sieci jedynie co się dzieje. Również brak odzewu mailowego od firmy Recalart. W czerwcu minie 24 mce od zakupu pieca. Raz już miałem na początku wymieniony sterownik na taki sam przez serwis SASa, bo stary padł po jakichś dwóch miesiącach użytkowania. Czy brak dostępu do usługi e-multifun może być podstawą złożenia reklamacji do SASa i wymianę na sterownik TECHa mimo tego, że piec pracuje bez problemów na obecnych sterowniku Multifun? Bo z tego co wiem SAS już nie współpracuje z Recalart. 

Na stronie SASa znalazłem taką informację:

"Informujemy, że z dniem 21.11.2017 zrezygnowaliśmy ze współpracy z firmą RECALART. Powodem tej decyzji był brak dostępności produktów firmy RECALART oraz nieterminowe realizacje zamówień.
Jednocześnie informujemy, że całą odpowiedzialność za działanie platformy e-multifun ponosi firma RECALART, która jest jej twórcą oraz jako jedyna posiada prawa własności do strony internetowej oraz oprogramowania zapewniającego działanie platformy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sas ściągał stery z tej firmy i z Techa, montował je na kotłach i sprzedawał,  a wykręca się sianem. 

Umowy kupna macie z Sasem, a nie z kilkoma firmami, które coś tam produkowały jako podwykonawca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest to. Kogo interesuje podwykonawca. Dużo firm (nie tylko kotlowych)  ma swoich podwykonawców, ale klient kupuje produkt od firmy sprzedajacej, tam ma gwarancję na cały produkt. 

Tylko tutaj jest tez info, że stetownik pracuje poprawnie, a problem jest z platformą internetową danej firmy/stetownika i nie wiem jak jest zawarta umowa w takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w klimoszu też instalowali sterowniki Recalart. Mi po 3 latach padl ich sterownik podstawowy i zamowilem bezposrednio od recalart sterownik z emultifun.

fajnie działało do chyba do marca 2018 (miałem cały czas konto premium)

Od tamtej pory na ponad 100 połączeń odebrali 2 razy po każdym pytaniu multifun połączenie się kończyło.

na maile nie odpowiadaja. W grudniu rzucili notkę, ze wszystko ruszy lada chwila i na tym się skonczyło ;)

 

Zachęcam również do dodania opinii na ich temat w google !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.