Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sklep PGG - jak kupić opał?


marcin
Wiadomość dodana przez marcin,

O sposobie zakupu i dostępności opału proszę dyskutować w klubie Zakupy opału (PGG, Tauron i inne).

Temat jest zamknięty i nie będzie już aktualizowany. Dyskusja jest przeniesiona do klubu, do którego link znajdziesz powyżej.

Jeżeli nie jesteś w stanie zakupić opału na 99% wynika to z dwóch powodów: sklep nie wytrzymuje obciążenia lub towar został wcześniej wyprzedany. Jednym słowem zakup wymaga przysłowiowego łutu szczęścia.

Proszę o nie zakładanie na głównym forum nowych tematów o zakupie opału w PGG. Zostaje temat o jakości opału z PGG. Informacji proszę szukać w podanych poniżej linkach. 

---------------------------------

Wszelkie aktualne informacje znajdują się w sklepie pod adresami: 

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania

https://sklep.pgg.pl/regulamin-sklepu

https://sklep.pgg.pl/kontakt

Oraz na forum:

A także jak ktoś ma więcej cierpliwości tematy z kosza:

O jakości opału:

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, h3nio napisał:

Dlatego trzeba mieć program, który odświeża częściej niż co 5 sekund.

Ja dla Chrome wziąłem pierwsze rozszerzenie jakie mi wpadło w wyszukiwarce Page refresher. Ale tak jak pisałem wcześniej, należy monitorować monitor i w odpowiedniej chwili wyłączyć go, bo odświeży next time i odświeży next time i po ptakach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miał ktoś z was problem z dostawą węgla? Zakupione 31.01 2t koralika, od 10.02 jest w dostawie. Od 3 dni próbuje się dowiedzieć co się dzieje. Okazało się dzisiaj że brakuje im jednej palety węgla i prawdopodobnie nie została wydana przez pgg. Email napisany do pgg, jednak dzisiaj bez odzewu. Myślicie że raz dwa to rozwiążą? Czy dalej będę czekać 2 tygodnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu macie takie problemy z zakupem węgla..2 dni analizy co i jak o której godzinie, dziś 4 dzień "polowań" i tym samym 4 zakup.. wczoraj kupiłabym 6t gdyby nie to że rano udało mi się kupić 2t. Wszystko robię ręcznie na telefonie, na google chrome, na transmisji danych nie wifi, przeciągam palcem w dół żeby odświeżać a jak widzę że laguje stronę to skupienie milion i odświeżam dalej dalej, wskakuje to szybko przejeżdżam w dół klik 2 sztuki i klik do koszyka.

Jeśli zostaje z towarem w koszyku na następny dzien, otwieram w jednej grupie na przegladarce sklep w drugiej koszyk. Odświeżam koszyk, zaznaczam wszystko co mam mieć pozaznaczane przechodzę do sklepu i siedzę odświeżam sklep jeśli wskoczy to co mam w koszyku szybko zmieniam stronę na koszyk i klikam złóż zamówienie. 

Nie wiem czy rozszerzenia typu refresher są dobre bo jeśli strona przetwarza ci zamówienie a zacznie odświeżać to już jesteś w ciemnym lesie 😅

Spróbuję poszukać dla was jakiejś apki która wam ułatwi ten proces 😊

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych łowów 😊

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Karlikowy napisał:

Witam, miał ktoś z was problem z dostawą węgla?

Ja jeszcze nigdy, a kupuję od kilku lat. We wtorek 15 lutego kupiłem, dziś 18 lutego stoi już pod kotłownią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po 3 tygodniach anulowali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, h3nio napisał:

Czy jest tutaj może ktoś komu anulowali nieopłacone zamówienie? Jeśli tak to po jakim czasie? U mnie od dwóch tygodni ciągle ma status złożone.

Wg. tego co sami w mailu z potwierdzeniem zamówienia piszą, ten termin powinien być 5 dni.

W załączeniu przesyłamy wypełniony druk przelewu.
Wydrukuj go i zapłać w terminie 5 dni roboczych od potwierdzenia złożenia zamówienia.
Po tym terminie, w przypadku braku płatności, anulujemy zamówienie.

A tak z ciekawości w jakim celu zamawiać a nie opłacać, tak dla sportu tylko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wie że 5 dni bo tak piszą w mailu. Z drugiej strony w zakładce zamówienia masz informację że 7 dni więc jest rozbieżność.

A po co zamawiać u nie opłacać - ja np jak zaczynałem zakupy to chciałem pieklorza ale kupiłem karlika bo czytałem że pieklorz to sekundy, że boty wykupują i wogóle nie da rady. Po zamówieniu karlika na spokojnie zamówiłem jednego dnia 2 x po 2t Pieklorza więc karlika nie opłaciłem. Zamówienie anulowało się po 3 tygodniach

Niektórzy pisali tu że pomylili się i zaznaczyli odbiór osobisty zamiast kuriera więc też czekają na anulowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek tona retopal otworzyłam tuż po 8.00 i był dość długo dało się na spokój zamówić i opłacić z poziomu strony na tel. komórkowym i słabym internecie tam gdzie mieszkam. Potem Karlik koło południa do koszyka, dopiero dziś na trzeciej próbie o 13.51 udało się kupić bo niestety już na etapie płatności był brak towaru wczesniejszych próbach. Mam na drugim zalozonym koncie  na męża tonę pieklorz liczę że się uda w kolejnym tygodni. Jak dla mnie to decyduje fart, jak jest towar około 2 min to się to ogarnie. Niestety bywa i dosłownie parę sekund to żaden refleks nie pomoże, bo mieli zazwyczaj na płatności. A ostatnią tonę kupowałam na kompie stacjonarnym na stałym szybkim łączu internetowym, i tak jak dużo osób próbuje kupić to mieli i uniemożliwia płatność bo brak towaru. PGG powinno po przejściu do płatności blokować ilość węgla w zamówieniu no jak dla mnie już jest zawarta umowa kupna, a tak jak się dzieje to po prostu łamanie praw konsumenckich. 

Jednak na meile piszą zachowawczo jakby mieli przygotowane odpowiedzi i klikali wybierając odpowiednie. 

Zobaczymy czy UOKiK coś zdziała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak to jest z dostawa, faktycznie ten kurier dzwoni ustalić termin dostawy czy tylko w danym  dniu dostanę info że będzie? Przyszedł mi e -mail że wysłano a teraz dwa dni mnie nie będzie i obawiam się że nie będzie miał kto tego odebrać 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u was działa koszyk, odświeżacie go czy nie? 

Mam otwarte dwie karty na jednej dostępność, a w drugim koszyk. Odświeżałem stronę główna widoczny był produkt dostępny wchodzę w koszyk klikam przejdź do kasy i nic się nie dzieje. Musiałem odświeżyć stronę i mi przeszło tylko że straciłem kilka s i brak towaru. 

A jak byłem przy złożeniu zamówienia i towaru brak to jak klikam w złóż zamówię też brak jakiekolwiek reakcji strony.

Wydaję mi się że wcześniej jak się klikało w przejdź do kasy złóż zamówienie to wskakiwało brak towaru.

Jak to u was wygląda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tu świeży ale udało mi się zamówić dzisiaj 2 tony Karlik BigBag I 2 tony Karlik workowany. Nie mam żadnych programów a zamówiłem w przeglądarce telefonu. Zasada jest taka żeby odświeżyć stronę jak najczęściej w godzinach w których może się pojawić czyli 7 9 11 13. Jak tylko sie pojawi dodajesz do koszyka i potem składasz zamówienie. Pamiętajcie żeby być zalogowanym na koncie. Wtedy jest szybciej. Jak dodasz do koszyka i nie uda Ci sie kupić. Usuń z koszyka. Szybciej od nowa dodasz i kupisz niż odświeżysz koszyk. To dla osób kupujących na swoje potrzeby a nie pier... nych spekulantów którzy potem odsprzedają drożej-Dymajcie się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.