Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpal ten kocioł niech chodzi 24h a w międzyczasie pokaż jaka to grzałka i się nie czaj. Wyciągnij ja, zrób zdjęcie i zaraz coś dopasujemy. Jak się tak będziesz bawił z tym, to uwalisz przekaźnik i dopiero się zaczną schody... 

Serwis tak, czy siak Ci da nowa a warto też mieć jedna swoją prywatna na wypadek takich sytuacji. 130zl to nie majątek. Też nikt Ci gwarancji nie odmówi w takiej sytuacji, przecież zgłaszałeś i to ich wina, że nie przyjeżdżają, musiałeś się jakoś ratować. 

Opublikowano

W takim razie odpal kocioł podpałka i zostaw niech sobie chodzi 24h przecież w zimnym nie będziesz siedział. 

Opublikowano

Wyjąłem ją całą,ustawiłem jak trzeba,zblokowalem delikatnie kontra i zablokowalem kawalkiem porcelany,zeby przewod jej nie ukosowal do sciany tuleji.wydaje sie to juz byc stabilne,byłbym wdzięczny,jesli ktos tu z obecnych dysponowal wymiarami tej zapalarki bo boje sie już ją wyciagac.p.s.podaja jeszcze rozne moce tych zapalarek,czy to istotne jaka moc?

Opublikowano (edytowane)

Odpaliłeś kocioł rozpałką, czy siedzisz w zimnym domu? :)

Edytowane przez RadoRado
Opublikowano

Nie chce mi sie komentowac juz jego checi rozwiazania problemu,nie chce mi sie wierzyc w ten stek bzdur.ferroli czeka na dostawe czesci bo nie maja takiego wlacznika w zapasie ani kotla z ktorego mozna by wyjac,a problem nierozpalania sie tez malo istotny.kociol sprzedany,rozpalony i w tylku co tam dalej sie dzieje,pellet nie taki hehe...fakt,kupilem tanszy,ale po wywiadzie,pali nim 2 kumpli(palniki kipi)zero spiekow to i ja wzialem,wedlug serwisanta jest zly i powinien być 6mm,a nie 8mm,kupilem jeszcze z 3 innych firm,dalej nie odpalal,no ale wina pelletu,a nie,ze zapalarke uszkodził i do góry nogami założyl,pompa cwu 2 tyg bez przerwy dymala bo zle podlaczona,a to zasługa kolegi pospisz,ze teraz sie wylacza kiedy trzeba i włacza.

Opublikowano

Ja tylko przypomnę że instalację i okablowanie robi instalator. Jeśli odpala serwis to powinien skonfigurować kocioł, sprawdzić działanie i przeszkolić użytkownika w sprawie jego prawidłowego użytkowania. Jeśli serwis nie odpala, to te rzeczy powinien zrobić instalator a nie jak to u nas, coś tam pomontować a później tekst że resztę to serwis bo on się na tym kotle nie zna. 

Opublikowano (edytowane)

@eliks   Ferroli w tym temaci sobie zupełnie żarty stroi. Pamiętasz jak było z moim wujkiem który czekał na grzałkę 3 msce. Gdybym mu jej nie dorobił chłop by rozpałką rozpalał kocioł codziennie. Jak sie okazało rzeczywiscie nie mieli jej na stanie.

Wydaje mi się, że kolega  @pospisz mógłby tutaj pomóc i się chociaż dowiedzieć, czy taki stan rzeczy rzeczywiście ma miejsce, bo pewnie ma z nimi kontakt. Jak grzałki nie ma, to na swoj koszt zrobić sobe swoją zapasową a tamtą wcześniej, czy póżniej i tak muszą dać.

Tak też zrobiłem wujasowi i jak serwis przyjechał nawet pyska nie otworzył, że coś było grzebane tylko ze skuloną głową włożył ori a tą co zrobiłem pochwalił i powiedział, że jest lepsza, bo ceramiczna. Jeszcze kilka rzeczy się podpytali, bo nie wiedzieli jak ustawić :)

Telefon w Ferroli milczy, na messenger też nie odpisują. 0 kontaktu...

Edytowane przez RadoRado
Opublikowano

@RadoRadootóż to,dzwoniłem do serwisanta co z ta pompa,odp.sprawdze schemat i oddzwonie.tu juz nie chodzi czy instalator czy serwis uruchamiajacy,chodzi o zasade,a przede wszystkim kontakt.tu akurat kabelki,a co by bylo jakby problem lezal po stronie sterowania z kotla,a on tego nie wylapal bo mu sie spieszylo?rozpalil,acha pali sie no to spadam.a czy sie odpali ponownie,czy pompa sie wylaczy to klient sobie ogarnie jakos...

Opublikowano (edytowane)

Kolega Pospisz walczy teraz z kotłem na 18 mieszkaniach i k.... ma dośc .Sorry.

Edytowane przez Ryszard
Ja mimo wszystko proszę o nie używanie wulgaryzmów, nawet z kropkami
Opublikowano (edytowane)

@Mati5867 no tego akurat nie mógł przewidzieć, ale powinna być reakcja jakaś na zgłoszenie.

Taki poj...y kraj mamy, że nikt za nic nie odpowiada, wykasować, wcisnąć a póżniej nie ma czasu, bo zusy i opłaty gonią...

 

Edytowane przez Ryszard
Proszę nie używać wulgaryzmów
Opublikowano

Tutaj @RadoRado akurat nie masz racji kotły o których pisałem montowali instalatorzy którzy robili więcej bałaganu niż gdyby nic nie robili. I kto ma teraz za to zapłacić , za poprawki ...To oni powinni brać odpowiedzialność a nie ja w imię czego.mam dostawać opierdol .

Ps . Dzisiaj rozmawiałem wielokrotnie i mogłem się spytać ale we wcześniejszych postach było powiedziane że mam nie robić zadymy ,jest kontakt ,brak części .

Ps1. Przepraszam za kropki ale nie nadążałem telefonu odbierać i jeszcze coś robić.

Opublikowano

@pospisz

 

  Nikt nie pisze o Tobie, bo to nie Ty chyba montowałeś ten kocioł ani go nie serwisujesz, chyba, że mi coś umknęło?

Piszemy o usterce zapalarki i niedostępności części, olewaniu klienta.

Opisuję ogólny obraz serwisu jakie ma Ferroli i jak jestem fanem ich produktów tak tutaj niestety muszę przyznać rację klientom którzy nie mogą się doprosić podjazdu lub chociażby dodzwonić się do nich.

Sam czekałem na zapalarkę 3 miesiące w środku zimy i wiem jak to wygląda, mają to po prostu w d..ie. Nie dodzwonisz się do nich, zostajesz po prostu sam i wszystkiego czego wtedy się dowiedziałem zrobiłem to przez kolegę @Puławiak który miał z nimi kontakt i rzeczywiście potwierdził brak części, co jest niedopuszczalne, brak zapalarek w środku zimy, 0szt na cały kraj! :)

Jest to kpina a jak nie wierzysz, to  weż się teraz do nich dodzwoń na podane numery na stronce :)

Oczywiście są wyjątki od reguły takie jak Ty, ale są to przypadki znikome.

Serwisant tez o Ferroli nie miał za dobrego zdania i śmiał się, że ich tam jest razem może z 2-3 osoby więc jak to mają ogarniać. Ile w tym prawdy nie wiem. 

Był czas, że na początku  jako jeden z pierwszych na grupach pokazałem kocioł Biopellet i zareklamowałem ich, nikt o nich nie słyszał nawet instalatorzy z grup dopiero zaczeli się zagłębiać w temacie, broniłem i polecałem gdzie tylko można, bo naprawdę mają potencjał, ale marketing u nich leży i kwiczy a ja zbierałem niepotrzebnie bęcki. 

Powinni brać przykład z konkurencji :)

Opublikowano
2 minuty temu, RadoRado napisał:

Jest to kpina a jak nie wierzysz, to  weż się teraz do nich dodzwoń na podane numery na stronce :)

Będę próbował to zmienić żeby był jeden gość jakby magazynem i głównym serwisantem na całe województwo tylko do kotłów pelletowych. Jeden człowiek wszystkich tych napraw nie zrealizuje do tego potrzeba kilku osób.Walczę zobaczymy co z tego będzie .Problemem nie jest serwis tylko zły montaż kotła i dopiero z tego rodzą się problemy.

  • Zgadzam się 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.