Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sklep PGG - jak kupić opał?


Wiadomość dodana przez marcin,

O sposobie zakupu i dostępności opału proszę dyskutować w klubie Zakupy opału (PGG, Tauron i inne).

Temat jest zamknięty i nie będzie już aktualizowany. Dyskusja jest przeniesiona do klubu, do którego link znajdziesz powyżej.

Jeżeli nie jesteś w stanie zakupić opału na 99% wynika to z dwóch powodów: sklep nie wytrzymuje obciążenia lub towar został wcześniej wyprzedany. Jednym słowem zakup wymaga przysłowiowego łutu szczęścia.

Proszę o nie zakładanie na głównym forum nowych tematów o zakupie opału w PGG. Zostaje temat o jakości opału z PGG. Informacji proszę szukać w podanych poniżej linkach. 

---------------------------------

Wszelkie aktualne informacje znajdują się w sklepie pod adresami: 

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania

https://sklep.pgg.pl/regulamin-sklepu

https://sklep.pgg.pl/kontakt

Oraz na forum:

A także jak ktoś ma więcej cierpliwości tematy z kosza:

O jakości opału:

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
36 minut temu, h3nio napisał:

Dlatego trzeba mieć program, który odświeża częściej niż co 5 sekund.

Ja dla Chrome wziąłem pierwsze rozszerzenie jakie mi wpadło w wyszukiwarce Page refresher. Ale tak jak pisałem wcześniej, należy monitorować monitor i w odpowiedniej chwili wyłączyć go, bo odświeży next time i odświeży next time i po ptakach.

Opublikowano

Witam, miał ktoś z was problem z dostawą węgla? Zakupione 31.01 2t koralika, od 10.02 jest w dostawie. Od 3 dni próbuje się dowiedzieć co się dzieje. Okazało się dzisiaj że brakuje im jednej palety węgla i prawdopodobnie nie została wydana przez pgg. Email napisany do pgg, jednak dzisiaj bez odzewu. Myślicie że raz dwa to rozwiążą? Czy dalej będę czekać 2 tygodnie?

Opublikowano

Nie wiem czemu macie takie problemy z zakupem węgla..2 dni analizy co i jak o której godzinie, dziś 4 dzień "polowań" i tym samym 4 zakup.. wczoraj kupiłabym 6t gdyby nie to że rano udało mi się kupić 2t. Wszystko robię ręcznie na telefonie, na google chrome, na transmisji danych nie wifi, przeciągam palcem w dół żeby odświeżać a jak widzę że laguje stronę to skupienie milion i odświeżam dalej dalej, wskakuje to szybko przejeżdżam w dół klik 2 sztuki i klik do koszyka.

Jeśli zostaje z towarem w koszyku na następny dzien, otwieram w jednej grupie na przegladarce sklep w drugiej koszyk. Odświeżam koszyk, zaznaczam wszystko co mam mieć pozaznaczane przechodzę do sklepu i siedzę odświeżam sklep jeśli wskoczy to co mam w koszyku szybko zmieniam stronę na koszyk i klikam złóż zamówienie. 

Nie wiem czy rozszerzenia typu refresher są dobre bo jeśli strona przetwarza ci zamówienie a zacznie odświeżać to już jesteś w ciemnym lesie 😅

Spróbuję poszukać dla was jakiejś apki która wam ułatwi ten proces 😊

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych łowów 😊

 

Opublikowano
11 godzin temu, Karlikowy napisał:

Witam, miał ktoś z was problem z dostawą węgla?

Ja jeszcze nigdy, a kupuję od kilku lat. We wtorek 15 lutego kupiłem, dziś 18 lutego stoi już pod kotłownią.

Opublikowano (edytowane)

Czy jest tutaj może ktoś komu anulowali nieopłacone zamówienie? Jeśli tak to po jakim czasie? U mnie od dwóch tygodni ciągle ma status złożone.

PS Dzisiaj karlik zamówiony, na dodatek zdążyłem jeszcze dodać kolejną tonę do koszyka.

Edytowane przez h3nio
Opublikowano

Mi po 3 tygodniach anulowali

  • Przydało się 1
Opublikowano
25 minut temu, h3nio napisał:

Czy jest tutaj może ktoś komu anulowali nieopłacone zamówienie? Jeśli tak to po jakim czasie? U mnie od dwóch tygodni ciągle ma status złożone.

Wg. tego co sami w mailu z potwierdzeniem zamówienia piszą, ten termin powinien być 5 dni.

W załączeniu przesyłamy wypełniony druk przelewu.
Wydrukuj go i zapłać w terminie 5 dni roboczych od potwierdzenia złożenia zamówienia.
Po tym terminie, w przypadku braku płatności, anulujemy zamówienie.

A tak z ciekawości w jakim celu zamawiać a nie opłacać, tak dla sportu tylko?

Opublikowano (edytowane)

Każdy wie że 5 dni bo tak piszą w mailu. Z drugiej strony w zakładce zamówienia masz informację że 7 dni więc jest rozbieżność.

A po co zamawiać u nie opłacać - ja np jak zaczynałem zakupy to chciałem pieklorza ale kupiłem karlika bo czytałem że pieklorz to sekundy, że boty wykupują i wogóle nie da rady. Po zamówieniu karlika na spokojnie zamówiłem jednego dnia 2 x po 2t Pieklorza więc karlika nie opłaciłem. Zamówienie anulowało się po 3 tygodniach

Niektórzy pisali tu że pomylili się i zaznaczyli odbiór osobisty zamiast kuriera więc też czekają na anulowanie

Edytowane przez hajtaler428
Opublikowano

We wtorek tona retopal otworzyłam tuż po 8.00 i był dość długo dało się na spokój zamówić i opłacić z poziomu strony na tel. komórkowym i słabym internecie tam gdzie mieszkam. Potem Karlik koło południa do koszyka, dopiero dziś na trzeciej próbie o 13.51 udało się kupić bo niestety już na etapie płatności był brak towaru wczesniejszych próbach. Mam na drugim zalozonym koncie  na męża tonę pieklorz liczę że się uda w kolejnym tygodni. Jak dla mnie to decyduje fart, jak jest towar około 2 min to się to ogarnie. Niestety bywa i dosłownie parę sekund to żaden refleks nie pomoże, bo mieli zazwyczaj na płatności. A ostatnią tonę kupowałam na kompie stacjonarnym na stałym szybkim łączu internetowym, i tak jak dużo osób próbuje kupić to mieli i uniemożliwia płatność bo brak towaru. PGG powinno po przejściu do płatności blokować ilość węgla w zamówieniu no jak dla mnie już jest zawarta umowa kupna, a tak jak się dzieje to po prostu łamanie praw konsumenckich. 

Jednak na meile piszą zachowawczo jakby mieli przygotowane odpowiedzi i klikali wybierając odpowiednie. 

Zobaczymy czy UOKiK coś zdziała. 

Opublikowano

Distil web monitor jak mam co 5 sek to pik i chmurka jakby cos bylo zmiana na stronie caly czas wczesniej gdy byla tylko zmiana zmiana tylko cos w ustawieniach mam zle ga ktos zcreena z ustawien?

Opublikowano (edytowane)

A powiedzcie mi jak to jest z dostawa, faktycznie ten kurier dzwoni ustalić termin dostawy czy tylko w danym  dniu dostanę info że będzie? Przyszedł mi e -mail że wysłano a teraz dwa dni mnie nie będzie i obawiam się że nie będzie miał kto tego odebrać 🙄

Edytowane przez MałaMi
Opublikowano

To zależy od kuriera, do mnie dzwonił przed 8:00, że ma towar i do mnie jedzie i może być za 15 minut.

Do innych dzwonił kiedy stal już przed bramą.

  • Przydało się 1
Opublikowano

Jak u was działa koszyk, odświeżacie go czy nie? 

Mam otwarte dwie karty na jednej dostępność, a w drugim koszyk. Odświeżałem stronę główna widoczny był produkt dostępny wchodzę w koszyk klikam przejdź do kasy i nic się nie dzieje. Musiałem odświeżyć stronę i mi przeszło tylko że straciłem kilka s i brak towaru. 

A jak byłem przy złożeniu zamówienia i towaru brak to jak klikam w złóż zamówię też brak jakiekolwiek reakcji strony.

Wydaję mi się że wcześniej jak się klikało w przejdź do kasy złóż zamówienie to wskakiwało brak towaru.

Jak to u was wygląda? 

Opublikowano

Jestem tu świeży ale udało mi się zamówić dzisiaj 2 tony Karlik BigBag I 2 tony Karlik workowany. Nie mam żadnych programów a zamówiłem w przeglądarce telefonu. Zasada jest taka żeby odświeżyć stronę jak najczęściej w godzinach w których może się pojawić czyli 7 9 11 13. Jak tylko sie pojawi dodajesz do koszyka i potem składasz zamówienie. Pamiętajcie żeby być zalogowanym na koncie. Wtedy jest szybciej. Jak dodasz do koszyka i nie uda Ci sie kupić. Usuń z koszyka. Szybciej od nowa dodasz i kupisz niż odświeżysz koszyk. To dla osób kupujących na swoje potrzeby a nie pier... nych spekulantów którzy potem odsprzedają drożej-Dymajcie się. 

  • Zgadzam się 4
Opublikowano
31 minut temu, Meon napisał:

Witajcie, proszę o informację na jakie słowa zmienia się: "Chwilowy brak opału" w razie dostępności?

Dzieki wielkie.

z jakiego rozszerzenia do przeglądarki korzystasz ?

Opublikowano

Jest widoczna fraza chwilowy brak towary a za tym zmieniający zmieniający sie ciąg cyfr i fraza produkt dostępny które nie są normalnie widoczne. Jak zaznaczy sie distill żeby monitorował i wyjątek na "dostepny" nie zadziała bo to słowo tam już jest

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.