Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sklep PGG - jak kupić opał?


Wiadomość dodana przez marcin,

O sposobie zakupu i dostępności opału proszę dyskutować w klubie Zakupy opału (PGG, Tauron i inne).

Temat jest zamknięty i nie będzie już aktualizowany. Dyskusja jest przeniesiona do klubu, do którego link znajdziesz powyżej.

Jeżeli nie jesteś w stanie zakupić opału na 99% wynika to z dwóch powodów: sklep nie wytrzymuje obciążenia lub towar został wcześniej wyprzedany. Jednym słowem zakup wymaga przysłowiowego łutu szczęścia.

Proszę o nie zakładanie na głównym forum nowych tematów o zakupie opału w PGG. Zostaje temat o jakości opału z PGG. Informacji proszę szukać w podanych poniżej linkach. 

---------------------------------

Wszelkie aktualne informacje znajdują się w sklepie pod adresami: 

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania

https://sklep.pgg.pl/regulamin-sklepu

https://sklep.pgg.pl/kontakt

Oraz na forum:

A także jak ktoś ma więcej cierpliwości tematy z kosza:

O jakości opału:

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, światłowód 300 Mb/s.

Ale nie wiem czy to ma aż takie znaczenie...

Opublikowano
2 minuty temu, PW1988 napisał:

Na światłowodzie?? Bo mi zamula a pracuje przy kompie cały dzień. Wcześniej też kupowałem bez problemu...

Niestety przez tel nie mam możliwości skorzystania z komputera...

Opublikowano

I bądź tu mądry z tym sklepem. Tak wygląda w nieprawidłowej wersji kolorystycznej.

skleppgg.thumb.png.d632cc003020c487226f8a9bf5bdb5eb.png

Opublikowano

To jest błąd strony. Kiedyś też myślałem że dali wszystko. 

Zmienili trochę politykę i rzucają jeden asortyment co jakiś czas. Co nie zmienia faktu, że kupić jest ciężko. 

Opublikowano
33 minuty temu, mkwapisz napisał:

I bądź tu mądry z tym sklepem. Tak wygląda w nieprawidłowej wersji kolorystycznej.

skleppgg.thumb.png.d632cc003020c487226f8a9bf5bdb5eb.png

U mnie na czerwono

image.png

Opublikowano
58 minut temu, mkwapisz napisał:

I bądź tu mądry z tym sklepem. Tak wygląda w nieprawidłowej wersji kolorystycznej.

skleppgg.thumb.png.d632cc003020c487226f8a9bf5bdb5eb.png

Pewnie Ci się jakiś skrypt nie załadował, nie ma się co dziwić przy takim obciążeniu.

I tak gratki dla PGG, że strona w tym tygodniu więcej chodzi niż leży.

 

Polować trzeba dalej zanim ceny podniosą 🤣

Opublikowano

jest tu może ktos kto by chciał za mała opłatą pomóc w zakupie, nie mam juz czasu siedzieć i klikać a ze 3 tony chce kupić?

Opublikowano

Mogę Ci kupić z twojego konta myślę, że 500zł od tony prowizji, to będzie uczciwa cena za zakup. Mogę wystawić fakturę VAT.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 minuty temu, qmek napisał:

No i właśnie udało mi się kupić 1t Karlika. Do przyszłej zimy koniec z zakupami eko.

Używacie płatności dotpay czy przelew tradycyjny ?

Opublikowano
4 minuty temu, qmek napisał:

No i właśnie udało mi się kupić 1t Karlika. Do przyszłej zimy koniec z zakupami eko.

chyba dobre łącze.... mi tak muli już z pozycji koszyka, że nie udało się połączyć z serwerem i obliczyć kosztów, a jak w końcu przeszło do kasy to towar nie dostępny.....  To ile w sumie udało się kupić i w jakim czasie?

 

Opublikowano (edytowane)

Ja na PGG używałem Blik 2 razy

Edytowane przez qmek
Opublikowano

Od tygodnia próbuje kupic i nic caly czas bledy. Wczesniej jakies 3 tygodnie temu kupowalo sie bez problemu.

Dwa pytania:

1.Czy udalo sie dzisiaj komus cos kupic?

2. W koszyku na pierwszym etapie gdy wybieramy miejscowosc i ona sie zaladuje juz to czy obok powinien byc zielony ptaszek tak jak np.przy kodzie pocztowym?

Opublikowano
17 minut temu, Wungiel997 napisał:

W koszyku na pierwszym etapie gdy wybieramy miejscowosc i ona sie zaladuje juz to czy obok powinien byc zielony ptaszek tak jak np.przy kodzie pocztowym?

 

Uzupełnij dane w profilu. Powinno Ci z automatu wszystko zaciągnąć. Nic nie powinieneś wybierać.

Opublikowano (edytowane)

Dane w profilu uzupełnione. Mimo tego podczas zamawiania wyskakuje błąd że nie mozna pobrac miejscowosci.

Edytowane przez Ryszard
Proszę nie cytować ostatniego postu
Opublikowano

Też tak wielokrotnie miałem że mimo wypełnionych danych pojawiał się błąd że nie można pobrać miejscowości. Ten błąd chyba wynika z przeciążenia sklepu i wtedy zaczynają się schody z uzupełnianiem.

52 minuty temu, Wungiel997 napisał:

Od tygodnia próbuje kupic i nic caly czas bledy. Wczesniej jakies 3 tygodnie temu kupowalo sie bez problemu.

Dwa pytania:

1.Czy udalo sie dzisiaj komus cos kupic?

2. W koszyku na pierwszym etapie gdy wybieramy miejscowosc i ona sie zaladuje juz to czy obok powinien byc zielony ptaszek tak jak np.przy kodzie pocztowym?

Mi udało się kupić dzisiaj tonę Karlika z pozycji koszyka - chyba 6:10 była, sklep mulił ale się udało.

Opublikowano
3 minuty temu, PM10 napisał:

Ten błąd chyba wynika z przeciążenia sklepu i wtedy zaczynają się schody z uzupełnianiem.

Też tak uważam. Wczoraj tak miałem co jakiś czas po odświeżeniu strony. Odświeżyłem ponownie i dane się poprawnie zaciągały.

Opublikowano (edytowane)

Ten problem z miejscowością wynika z tego, że po wyborze kuriera nie zdąży załadować się cały formularz z adresem dostawy (animacja ładowania pod polem kod), a mimo to jest możliwość przejścia do kasy. Następnie w kasie przy próbie zamówienia wyświetla się błąd, bo miejscowość nie została przypisana do adresu kupującego na etapie koszyka.

image.png.a994766273c1cb95970be56a98f1e4b8.png

Edytowane przez h3nio
Opublikowano

Tak

Opublikowano (edytowane)

w sensie? że zamulają komputer? czy że przez nie usunięcie wyskakują błędy?

Mnie teraz tuż przed zamknięciem przekierowało do kasy z karlikiem, ale oczywiście brak połączenia z serwerem i potem juz nie ma towaru..... 

Edytowane przez Ryszard
Proszę nie cytować ostatniego postu
  • Zgadzam się 1
Opublikowano

Składnia strony jest taka:

1. sprawdzamy dostępność na sklep.pgg.pl

2. jak uda się dodać do koszyka to jesteście na sklep.pgg.pl/koszyk

3. jak z koszyka uda się do płatności przejść to jesteście na sklep.pgg.pl/koszyk/kasa

4. a jak uda się wybrać formę płatnosci i zgody zaznaczyć to przechodzicie na sklep.pgg.pl/zamowienia

 

Niestety ostatnimi czasy widzę, że mimo iż serwer odpowie poprawnie na sklep.pgg.pl/koszyk/kasa to potrafi się wykrzaczyć przy dojściu do /zamowienia (miałem już tak kilka razy). Widać jednak troche szczęscia potrzeba aby

serwer sam się ogarnął ;)

Opublikowano

A czy w profilu trzeba uzupełniać swoje dane?  Bo tam pisze edytuj dane, a wcześniej nic nie wpisywałam.... czy to coś daje czy jest tylko jakby się chciało zmienić po już złożonym zamówieniu? 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.