Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LIDIA compact 5-25 vs ferroli biopellet 24


kocyl

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, WENTOR napisał:

Domyślamy się że kocioł nie pracuje z Timerem oraz ładowanie CWU odbywa się za pomocą zaworu przełączającego, a nie osobnej pompy ładującej zasobnik. W takim przypadku, gdy występuje zapotrzebowanie na CWU kocioł zaczyna się rozpalać, ustawia zawór przełączeniowy w odpowiednim kierunku i natychmiast włącza pompę. Jeżeli zadana temp. CWU = 45 st. histereza CWU = 5 st. Procedura ładowania powinna rozpocząć się przy 40 st.

Jeżeli jest inaczej prosimy o formalne zgłoszenie problemu. Niestety, ale nie możemy przyjąć zgłoszenia nieprawidłowości przez forum. 

Problem zgłaszałem wczoraj na Waszej poczcie i NIC! A co do CWU to tak jak pisałem zadana 45 a było w tym momencie 41.Histereza 5.Pompy nie mogłem wyłaczyć inaczej niz odłaczeniem od zasilania.Ta historia powtarza sie juz trzeci raz.Czekam aktualnie na tel.od serwisanta z Dragona.Moze chociaz on wykaze zainteresowanie moim problemem.Na Was nie mozna jednak liczyć.

Dla zainetresowanych Lidią dodam jeszcze,że wczoraj cały dzień grzałem w salonie kozą na drewno a zużycie i tak jest pow.30kg.

Pozdrawiam uzytkowników LIdii Jan Narkiewicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wczoraj zostało wysłane zgłoszenie, to prosimy o chwilę cierpliwości na odpowiedź. 

Odnośnie spalania to przypominamy, że ogrzewania składa się z kilku elementów, nie tylko kotła. Jeżeli inni użytkownicy są zadowoleni z niskiego spalania, warto pomyśleć czy przyczyna nie leży gdzie indziej. Gdzie podziała się energia ze spalonego pelletu i drewna z kominka? Dom był grzany przez cały dzień kozą na drewno + kocioł i co? dalej zimno czy w końcu ciepło?

Proszę wejść w Menu -> serwis -> Reset. Czasami warto zresetować wyjścia logiczne. Czy teraz kocioł działa poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak ja mam resetować wyjścia logiczne to dziękuje za taki soft w kotle. Trzeba było chociaż dać jakiś licznik ze już warto zresetować wyjścia logiczne. Albo napisać to w sofcie. To brzmi jak kpina jakaś. Po zaniku napięcia lub przysiadzie to jeszcze od biedy bym zrozumiał. I tu może jest pogrzebany pies u kolegi. Napięcie ma niestabilne strasznie a Lidia się wtedy dąsa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj wymagana jest wiedza z zakresu elektroniki. W przypadku wyjść z możliwością podłączania różnych komponentów do jednego gniazda, po zmianie ustawień warto, ale nie jest to konieczne wykonać ten reset. Nie jest to koniczne, ale skoro kolega ma jakiś problem to warto to zrobić. Podobnie jak w domowym routerze Wi-Fi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kolega nie zmienia konfiguracji 2 razy dziennie raczej.
Ale idąc tym tropem to wystarczy jak mu zimno żeby na chwile wyszedł na dwór. Jak wróci będzie mu ciepło. Odstawi kocioł i spalanie oś razu poleci w dol.
To jest najprostsze rozwiązanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przyszłość prosimy o podawanie więcej szczegółów przy zgłaszaniu nieprawowierności. Informacja "pompa pracuje na zimny piecu" jest dość enigmatyczna. Wystarczy, że nie ma pelletu w zasobniku i występuje zapotrzebowanie na CWU. Wówczas pompa będzie pracować, a piec będzie zimny i będzie to całkiem prawidłowy objaw. Lepszy opis to szansa na szybsze znalezienie rozwiązania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Klient kupił kocioł i oczywiste jest ze ma ten kocioł działać bezproblemowo i w domu ma on mieć ciepło.
Najważniejsze aby klient nie czuł się pozostawiony w lesie bez pomocy.
Można gadać o zgłoszeniach procedurach i oczekiwaniu na rozpatrzenie. Na papiery dokumenty i inne bzdety. To sa sprawy formalne które można załatwić zawsze. W końcu klient nie jest anonimowy. Wiadomo komu sprzedano kocioł.
Jakiś trudno mi sobie wyobrazić ze można tyle czasu czekać na pomoc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, WENTOR napisał:

Jeśli wczoraj zostało wysłane zgłoszenie, to prosimy o chwilę cierpliwości na odpowiedź. 

Odnośnie spalania to przypominamy, że ogrzewania składa się z kilku elementów, nie tylko kotła. Jeżeli inni użytkownicy są zadowoleni z niskiego spalania, warto pomyśleć czy przyczyna nie leży gdzie indziej. Gdzie podziała się energia ze spalonego pelletu i drewna z kominka? Dom był grzany przez cały dzień kozą na drewno + kocioł i co? dalej zimno czy w końcu ciepło?

Proszę wejść w Menu -> serwis -> Reset. Czasami warto zresetować wyjścia logiczne. Czy teraz kocioł działa poprawnie?

Wiem doskonale,ze zużycie zależy od wielu czynników.Mam tylko porównanie do 15 lat palenia w ZEBCU 25KW.W domu zawsze było ciepło .Chodziło sie w majtkach a okna czest pootwierane całymi godzinami.Zuzycie jak na taką porę roku było ok.20kg orzcha najlepszej klasy.Cała zima tzn.min.6m-cy to około 6ton plus 4metry drewna do kozy na bardzo silne mrozy i gotowanie bigosu.

W Menu serwisu to nie wchodzę bo od tego jest serwis.Zapłaciłem to wymagan żeby działało.Jak sie skonczy gwarancja a ja to ,,cos" jeszcze będę miał to poprosze jakis ,,fachowców"lub sam pogrzebie.Teraz to on jest nowy i ma działac jak należy.Czy moja forsa była ,,lewa".Jak tak to zgłoście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, WENTOR napisał:

Tak na przyszłość prosimy o podawanie więcej szczegółów przy zgłaszaniu nieprawowierności. Informacja "pompa pracuje na zimny piecu" jest dość enigmatyczna. Wystarczy, że nie ma pelletu w zasobniku i występuje zapotrzebowanie na CWU. Wówczas pompa będzie pracować, a piec będzie zimny i będzie to całkiem prawidłowy objaw. Lepszy opis to szansa na szybsze znalezienie rozwiązania. 

Czy wy ze mnie idiote robicie .Możejeszcze mam opisywac czy prad i woda była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przepraszamy, ale nikt nie jest u nas jasnowidzem. Przepraszamy, za emocje, ale to nie tak, że tylko Wy macie prawo wymagać od innych. Prosimy wymagać też od siebie!!

Wczoraj o godzinie 22:47 została wysłana wiadomość, że pompa pracuje cały czas na zimny piecu. Klient nie kupił Tego kotła bezpośrednio u nas wiec nazwisko klienta nic nam nie mówi. Dzisiaj publiczne pretensje, że sprawa nie została jeszcze załatwiona. To nie jest fair play.

Nie, nie bierzemy Ciebie za idiotę, ale Ty też nie bierz nas za cudotwórców. Dlaczego w zgłoszeniu nie ma nawet nazwy kotła, a o nr seryjnym już wie wspomnę. Skąd mamy wiedzieć, że to nie kocioł na gaz, czy pompa ciepła, a może wkład na drewno? Skąd mamy wiedzieć jaką pompę masz na myśli, czy tą w kotle czy może jakąś inną na instalacji? Skąd mamy wiedzieć jaka jest wersja oprogramowania i kto od nas kupił ten piec skoro nie znamy nr seryjnego??
Czy my mamy się tego domyślać? My nie sprzedajemy jednego urządzenia dziennie i nie znamy wszystkich klientów.... 

Panowie, litości. Tą drogą nigdzie nie zajdziemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, pastor napisał:

Nie. Klient kupił kocioł i oczywiste jest ze ma ten kocioł działać bezproblemowo i w domu ma on mieć ciepło.
Najważniejsze aby klient nie czuł się pozostawiony w lesie bez pomocy.
Można gadać o zgłoszeniach procedurach i oczekiwaniu na rozpatrzenie. Na papiery dokumenty i inne bzdety. To sa sprawy formalne które można załatwić zawsze. W końcu klient nie jest anonimowy. Wiadomo komu sprzedano kocioł.
Jakiś trudno mi sobie wyobrazić ze można tyle czasu czekać na pomoc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki Pastor.Ty jeden rozumiesz na czym polega prowadzenie firmy.Klient ma zawsze rację,nawet jak nie ma racji.A olanie go spowoduje ,ze stracisz jego i zszarga ci opinię.Tak to działa.

Teraz to ja jestem klientem i nie odpuszczę.

A tak przy okazji ile trzeba by firma zabrała piec i zwróciła pieniądze.Czy ktos miał taka sprawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze ta droga niegodziwe nie zajdziemy. To czy klient dopełnia wszystkich formalności i czy daje wszystkie dane niezbędne do załatwienia sprawy to jedna strona medalu. Druga to jest taka ze jeżeli macie w tym mailu kontakt to zakładam ze już się skontaktowaliscie z klientem aby dane uzupełnił. Ale najlepsze jest to ze będąc tu ma forum możecie go wprost poprosić o kontakt tel i wytłumaczyć co i jak. Wiadomo ze ludzie sa różni i w emocjach mogą czegoś nie napisac bądź napisac złe.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzimy, że ta rozmowa nie ma sensu. Może oprzyjmy się na konkretach. Czy jest tu jakiś klient, któremu firma Wentor nie pomogła?? Proszę się zgłaszać. 

Czy jest kolega Walczak, u którego był wczoraj nasz człowiek i rozwiązał problem z zasobnikiem CWU, który nie był naszym problemem. Oczywiście za darmo. 

Czy może jeszcze ktoś jest niezadowolony? 

Do kolegi johny156 chętnie pojedziemy. Ale do licha skąd mamy wiedzieć, ze zgłoszenie, które otrzymaliśmy bez podstawowych informacji (nazwa kotła) dotyczy się tej sprawy. Skontaktujemy się z johny156 i umówimy się na spotkanie.

Co dalej? Jest tu jeszcze ktoś to potrzebuje naszej pomocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, WENTOR napisał:

Bardzo przepraszamy, ale nikt nie jest u nas jasnowidzem. Przepraszamy, za emocje, ale to nie tak, że tylko Wy macie prawo wymagać od innych. Prosimy wymagać też od siebie!!

Wczoraj o godzinie 22:47 została wysłana wiadomość, że pompa pracuje cały czas na zimny piecu. Klient nie kupił Tego kotła bezpośrednio u nas wiec nazwisko klienta nic nam nie mówi. Dzisiaj publiczne pretensje, że sprawa nie została jeszcze załatwiona. To nie jest fair play.

Nie, nie bierzemy Ciebie za idiotę, ale Ty też nie bierz nas za cudotwórców. Dlaczego w zgłoszeniu nie ma nawet nazwy kotła, a o nr seryjnym już wie wspomnę. Skąd mamy wiedzieć, że to nie kocioł na gaz, czy pompa ciepła, a może wkład na drewno? Skąd mamy wiedzieć jaką pompę masz na myśli, czy tą w kotle czy może jakąś inną na instalacji? Skąd mamy wiedzieć jaka jest wersja oprogramowania i kto od nas kupił ten piec skoro nie znamy nr seryjnego??
Czy my mamy się tego domyślać? My nie sprzedajemy jednego urządzenia dziennie i nie znamy wszystkich klientów.... 

Panowie, litości. Tą drogą nigdzie nie zajdziemy. 

Przepraszam bardzo liczyłem tak zwyczajnie na telefon ze strony serwisu.Wtedy łatwiej by mi było wszystko opowiedzieć.A po za tym myslałem ,że mój przypadek jest już trochę u Was znany ,w koncu 10.06.19r -wymiana sterownika,25.05.19rpoprawa płytki od sterownika,27.08.19r.wymiana sterownika nie licząc problemów przy uruchomieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.