Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę też nas zrozumieć. Każdy zasługuje na pomoc i każdy ją od nas otrzyma. Twoje zgłoszenie przyszło do nas rano, wiec to normalne, że są też inni, wiec trochę trzeba poczekać. Z Tobą skontaktujemy się już po za forum i dogadamy szczegóły. Czy tak będzie dobrze?

Opublikowano

I oczywiście, że klient zawsze ma rację, ale proszę też z nami rozmawiać, a nie tylko atakować. My też jesteśmy tutaj ludźmi takimi jak Wy. Wydawało nam się, że to już było wcześniej przerabiane. Hejt w niczym nie pomaga, proszę nam wierzyć. 

 

Opublikowano
7 minut temu, eliks napisał:

Nastepny Pan Walczak widzę :-)

Przepraszam o co ci chodzi .Czy mam cicho siedzieć i czekać z założonymi rekami aż przyjdzie prawdziwa zima a serwis może oddzwoni.Czekam własnie na tel.od ,,mojego" serwisanta.Wysłałem mu SMS rano i nie odpowiedział.Kiedy zadzwoniłem kazał mi czekać na kiedy bedzie miał czas dla mnie.Pytam Cie czy tak podchodzisz do swoich klientów.Bo ja nie.Mam za soba 30 lat biznesu i nigdy nie pozostawiam klienta samemu sobie.Ty chyba jestes młody i masz ,,wywalone"bo ludzie i tak będą żebrac o Twoją usługę .

Opublikowano

Tu nie chodzi o hejt. Chodzi o to abyście nie wdawali się w dyskusje jeżeli nie jesteście w stanie pomoc poprzez forum tylko od razu łapali klienta i kontaktowali się. Popatrzcie jakby to wyglądało gdyby wiedząc ze nie możecie pomoc poprzez forum dali post typu prosimy na Priv podać tel zaraz się z panem skontaktujemy aby rozwiązać sprawę. Nawet ja bym byk zadowolony. A tak tyle stron pisania o niczym.
Inna sprawa ze pora zainteresować się dotychczasowa pomocą udzielana johnemu przez sprzedawcę kotła?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
9 minut temu, pastor napisał:

Johny to może napisz w pkt co i jak było od początku. Z kim kontakt etc. Będzie jasny obraz jak te serwisy działają.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1.pompa chodziła na zimnym piecu wczoraj po 22.00/pellet był w zasobniku/

2.napisałem po 22.00 do Wentora o zaistniałej sytuacji/moja wina za mało danych podałem/

3.napisałem SMSa do serwisata lokalnego ok.8.00

4.brak reakcji z obu stron.Godz.9.44dzwonie do serwisanta lokalnego.Odpowiedział zebym czekał na wiadomość od niego co dalej.

5.koresponduje sobie z Wentorem na forum ...i to by było na tyle

Opublikowano
4 minuty temu, pastor napisał:

Tu nie chodzi o hejt. Chodzi o to abyście nie wdawali się w dyskusje jeżeli nie jesteście w stanie pomoc poprzez forum tylko od razu łapali klienta i kontaktowali się. Popatrzcie jakby to wyglądało gdyby wiedząc ze nie możecie pomoc poprzez forum dali post typu prosimy na Priv podać tel zaraz się z panem skontaktujemy aby rozwiązać sprawę. Nawet ja bym byk zadowolony. A tak tyle stron pisania o niczym.
Inna sprawa ze pora zainteresować się dotychczasowa pomocą udzielana johnemu przez sprzedawcę kotła?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To już było wcześniej wyjaśniane, że my nie mamy czasu na śledzenie forum i prosimy o zgłaszanie problemów przez nasz formularz. Tylko tyle. OK, zajmujemy się sprawą johny156 

Opublikowano
6 minut temu, pastor napisał:

Napisz cała historie kotła. Te wcześniejsza tez.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pisałem o moich problemach już dużo wcześniej.Tuz przed tym jak Wentor zaczął zabierać głos.Podawałem nawet mój nr tel.

Sorry przerywam dialog idę montować rekuperator Marleya w duzym pokoju .Próbuję ratowac się przed zimą.

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu cisnąłbym wykonawcę (autoryzowany sprzedawca/instalator) w ramach rękojmi. Oni to instalowali więc powinni być odpowiedzialni za niewłaściwe działanie kotła czy instalacji i podjąć odpowiednie kroki aby usunąć problem. Tym bardziej że masz ich na miejscu.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, johny156 napisał:

Przepraszam o co ci chodzi .Czy mam cicho siedzieć i czekać z założonymi rekami aż przyjdzie prawdziwa zima a serwis może oddzwoni.Czekam własnie na tel.od ,,mojego" serwisanta.Wysłałem mu SMS rano i nie odpowiedział.Kiedy zadzwoniłem kazał mi czekać na kiedy bedzie miał czas dla mnie.Pytam Cie czy tak podchodzisz do swoich klientów.Bo ja nie.Mam za soba 30 lat biznesu i nigdy nie pozostawiam klienta samemu sobie.Ty chyba jestes młody i masz ,,wywalone"bo ludzie i tak będą żebrac o Twoją usługę .

OK wszystko fajnie. Tylko trzeba też zrozumieć instalatorów - serwisant ów sprzedawców jest początek sezonu i naprawdę to dla nas jest wariactwo. Setki tel mail wiadomości i każda wymaga odpowiedzi każdy chce ją dostać jako pierwszy każdemu się spieszy itd. Często tel jest aż gorący. Więc naprawdę trochę zrozumienia i cierpliwości bo naprawdę teraz serwisant Om nie jest lekko. A każda rozmowa każde wyjaśnianie niestety nie trwa 5 min tylko min kilkadziesiąt często z klienta trzeba info wyciągać więc to trwa. Gość zamiast podawać konkrety odpowiadać na pytania to wali swoje teorie golenie spiskowe więc czas ucieka. Więc jeszcze raz w swoim imieniu i innych kolegów serwisant ów proszę o odrobinę wyrozumiałosci. Także w stosunku do konkurencji "wentora" 

Edytowane przez Puławiak
Opublikowano

Stało się.Zadzwonili do mnie z Wentora przed godziną.I co ?Wystarczyło porozmawiać,przedyskutowac sytację i rozwiazanie problemów znalazło się na telefon.Mam nadzieję ,że skuteczne.Na pewno łatwe ,szybkie i bez kosztów przyjazdu.A moje samopoczucie od razu się polepszyło.Ktos zainteresował się moimi problemami i zechciał pomóc choćby słownie.

Ustalenia sa takie ,że podnoszę temp.CWUz 45/5 do 50st,histereze do 10st./ histereza wysoka ze względu na to ,że jak już kiedyś pisałem nie chce aby piec włączał sie co chwila do grzania wody.Bojler 320l mam z dwiema grzałkami działajacymi na drugiej taryfie i wężownicę podłączona do solara.Piec ma tylko czuwać aby nikomu nie zabrakło ciepłej wody/średnio 15 osob do kąpania/.

A co do dużego zużycia pelletu to podniosłem temp.z 60 na 70st.

Odwołałem w tym momencie jadacego juz serwisanta z Dragona .I czekamy co będzie.Puki co dziękuje za interwencje dyrekcji Wentora.

 

Opublikowano

Cieszymy się, że mogliśmy pomóc tak po ludzku. 

Przy okazji, 15 osób do kąpieli też generuje większe zapotrzebowanie na energię, co przekłada się na większe zapotrzebowanie na paliwo.

Pozdrawiamy. 

Opublikowano (edytowane)

Kolego @johny156,  czegoś tu nie rozumiem, albo nie doczytałem... Nie można było od razu zadzwonić do Wentora zamiast pisać maile?

Edytowane przez Benton661
Opublikowano
4 godziny temu, WENTOR napisał:

Widzimy, że ta rozmowa nie ma sensu. Może oprzyjmy się na konkretach. Czy jest tu jakiś klient, któremu firma Wentor nie pomogła?? Proszę się zgłaszać. 

Czy jest kolega Walczak, u którego był wczoraj nasz człowiek i rozwiązał problem z zasobnikiem CWU, który nie był naszym problemem. Oczywiście za darmo. 

Czy może jeszcze ktoś jest niezadowolony? 

Do kolegi johny156 chętnie pojedziemy. Ale do licha skąd mamy wiedzieć, ze zgłoszenie, które otrzymaliśmy bez podstawowych informacji (nazwa kotła) dotyczy się tej sprawy. Skontaktujemy się z johny156 i umówimy się na spotkanie.

Co dalej? Jest tu jeszcze ktoś to potrzebuje naszej pomocy?

Witam.Wielkie podziękowania dla WENTORA, za pomoc , juz wszystko zaczyna pracować jak powinno ,90%problemów było przez instalatora! Pozdrawiam 

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Benton661 napisał:

Kolego @johny156,  czegoś tu nie rozumiem, albo nie doczytałem... Nie można było od razu zadzwonić do Wentora zamiast pisać maile?

Pisałem do nich na adres który podali tu na forum .Jakbyś czytał cały wątek tej sprawy to znalazł byś tekst Wentora o zgłaszaniu takich spraw do nichMoja wina to brak podania dokładnych danych na temat nr pieca itp..A po za tym wysłałem SMS do mojego lokalnego serwisanta.

Opublikowano
2 godziny temu, WENTOR napisał:

Cieszymy się, że mogliśmy pomóc tak po ludzku. 

Przy okazji, 15 osób do kąpieli też generuje większe zapotrzebowanie na energię, co przekłada się na większe zapotrzebowanie na paliwo.

Pozdrawiamy. 

Dlatego zbiornik 320litrów z dwiema grzałkami po2KW i solar.Piec jako stróż do pilnowania gdyby kilka osób naraz skorzystało z pryszniców.Latem piec zwykle włączał się około 21.30 na jakieś pół godziny max.Dla mnie to rewelacja bo nie mam stresu ,że którys z klientów poskarży się na brak ciepłej wody.

Jeszcze raz dziekuje za telefon i konsultację.

Opublikowano

I znów powtórzyła sie sytuacja z pompą .Od rana czekam na serwisanta. Dzwonie- karzą czekać.Zaraz koniec dnia a ONI nawet nie zadzwonią co dalej.

Opublikowano (edytowane)

Ja walczę od maja a zima tuz tuż.Wentor zadzwonił dzisiaj zaraz po moim SMSie.Takie podejscie do sprawy to jest OK.Do mojego serwisanta to ja musiałem trzy razy dzwonić by coś się dowiedzieć.Jutro/może?/wpadnie do mnie z nowym sterownikiem.Czekamy.

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano
W dniu 15.09.2019 o 07:57, Benton661 napisał:

Zbierałem szczękę z podłogi, gdy zobaczyłem u nich na stronie cenę tego piecyka:

http://sklep.wentor.pl/Piecyki-kominkowe/Piecyki-na-pelet/Z-plaszczem-wodnym/MCZ-Flux-16-Hydro-z-pompa-elektroniczna

Ponad 20 tysięcy...

Krótki rzut oka na kosmiczne ceny innych kotłów sprawił, że straciłem zainteresowanie tą stroną i ofertą

@Puławiak, swoje sugestie odnośnie strony, prześlę zaraz Tobie na priv...

I nic się nie kurzy jak uzupełniam pelet?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.09.2019 o 14:45, Kordjano napisał:

Panowie zluzujcie ! dwadzieścia tysięcy za kocioł to nie jest dużo? , za wkład kominowy jeszcze więcej , a ile jeszcze montaż ? , za tą kasę to jest pompa ciepła plus elektrownia słoneczna , przecież my w Polsce żyjemy .

Lub podczerwień ,i zdrowiej i ciszej,po wstępnym zagłębieniu się nie zauważyłem jak sprawuje się kocioł ferroli,ma go ktoś? i dodam jeszcze że jednak ds jest spoko ,brak większości wymienianych tu problemów(serwis itp) ,ale fakt instalację też mam prostą jak drut

Edytowane przez maronka
Opublikowano

Nie zadawaj w ten sposób pytania bo zaraz będzie burza która toczy się w wielu podobnych wątkach. Poczytaj je. Nic się nie zmieniło. Powiedz czego oczekujesz id kotła i jakie masz możliwości finansowe i techniczne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Od kotła oczekuję, że go zasypię ustawię temp jaką chcę w domu i tyle, nie chcę kombinować z ustawieniami typu przedmuch,podawanie itp. Jeśli chodzi o dosypywanie i czyszczenie to jeśli raz na dwa dni to zrobię to będzie ok.Finansowo wiadomo jak najtaniej myślę około 10tyś.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.