Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Straszna bieda z tym Recalartem. Rok temu też tak było, że e-multifuna odpalili dopiero od zimy - może oszczędzają na hostingu i od listopada opłacą co trzeba i serwis ruszy.

Szkoda, bo jak jeszcze działali to dobrze wspominam współprace z nimi. Pan Jacek (programista) robił robotę dla tej firmy. Nie mówił: weź pan ustaw tu 60 a tam włącz tamto i do widzenia, tylko spokojnie tłumaczył co i jak, widać że lubi to co robi i chętnie dzielił się swoimi uwagami i doradzał. Potrafił z własnej inicjatywy podesłać nowy soft poprawiony pod kątem moich / szarego użytkownika / uwag, za 2 dni sam dzwonił i pytał się jak kocioł teraz pracuje. Coś pięknego.

Tu siedziba Recalarta z czasów swojej świetności:

 

recalart.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, kecajbi napisał:

Moim zdaniem Ci co mają SAsa powinni się razem złączyć wynająć prawnika i złożyć pozew do sądu. Prawnik to koszt koło 4 tys zł. 

Taniej wyjdzie opłacić wspólnie serwer z Recalartem.

Co do stera to nie zamieniłbym się na Techa, nawet tego  nowego dotykowego.

Sama wymiana stera jest trochę skomplikowana, w grę wchodzą  inne czujniki  i demontaż czujnika żaru.

Polecam dokupienie drugiego stera do monitorowania bez comiesięcznych dodatkowych opłat 

https://allegro.pl/bruli-pl-v3-5-internetowy-sterownik-kotla-pieca-i7590781120.html

 nie płacę co miesiąc do Recalarta parametry kotła mam na kompie i smart fonie. 

Opublikowano

Jest  droższy bo goły bez neta  830zł/SKZP + net/450zł/TIMEL ETH-01C

Opublikowano
12 godzin temu, Animus napisał:

Taniej wyjdzie opłacić wspólnie serwer z Recalartem

Może to jest najlepszy sposób.

Animus dlaczego nie chciałbyś zamienić na techa? 

Opublikowano

Sąsiad ma, nie podoba mi się ten ster, jego obsługa, zresztą ma inny PID, algorytm regulacji procesu spalania. W Ecoalu, który mam na kotle  też jest inny PID i mi się nie widzi, węgiel za drogi na takie stery.  hahaha2.gif

Opublikowano

SKZP tani może i nie jest ale bardzo ładnie potrafi prowadzć kocioł choć to w dużej mierze od instalacji zależy bo jak każdy ster opiera się na odczytach temperarur i jeśli sytuacja na czujnikach zmienia się zbyt dynamicznie to każdy ster polegnie i będzie bujanie mocą.

Póki co u mnie jest sterownikiem palnika (podajnik+dmuchawa) a automatyką rządzi jeszcze Multifun bo robi to doskonale (w mojej instalacji) więc nie mam ciśnienia by przepinać.

  • Zgadzam się 1
Opublikowano

W multifun algorytm też nie jest rewelacyjny.  Gdyby napisali tak, żeby utrzymywał pracę ciągłą  to tak, ale teraz pid turbo jakby nie ustawiać powoduje odstawianie kotła. Jedynie stary soft z pid standard w miarę modulował, ale niestety w widłach 15°C.

Z drugiej strony to tylko wungiel, jak się pali i jest ciepło w dupsko to po co szukać dziury w całym.

 

 

Jednak z tym dostępem do netu może ktoś, kto dysponuje czasem skrobnie jakiś mail w tej sprawie do recalart.

  • Zgadzam się 1
Opublikowano

Jeżeli multifun nie będzie miał dostępu do neta, a ten nowy ster (control 3000) będzie to ktoś reflektuje na zakup ?

Opublikowano

Zależy jaka byłaby cena. Nowy sterownik to nie tylko sam panel więc wymiana to nie byłoby 5 minut.

Opis tego nowego sterownika jest dosyć tajemniczy, można przypuszczać, że standardowo obsługuje on 1 obieg CO, w opisie "komunikacja" jest:

RS422 ( komunikacja z modułami dodatkowymi dla sterownika CONTROL 3000) 

Czyżby Recalart nauczył się od konkurencji, że jak pan chcesz 2 obiegi to dawaj piniendze na dodatkowy moduł?

Inna sprawa, jak popatrzeć na e-multifun, w wyszukiwarce urządzeń widać sterowniki użytkowników których ID ma nr grubo ponad 3000, Myślisz, że zdecydowaliby się spuścić w kanał tylu użytkowników (klientów na konta premium) i dać dostęp do platformy tylko dla Control 3000? W sumie ... jeśli są na krawędzi bankructwa to mogliby zdecydować się na taki krok.

Opublikowano

Firma totalnie olewa klienta. Dodzwonić się do nich graniczy z wygrana w lotto... dzisiaj ktoś odebrał, poinformowałem, ze kontaktuje się w sprawie platformy, kiedy zostanie uruchomiona etc.  Po czym Pan po 2 stronie sie rozłączył i już nie odebrał. 

 

Opublikowano (edytowane)

Tylko kto od tej "firmy krzak" kupi ten nowy sterownik? Powinni się zamknąć i sprzedać prawa do platformy komuś kto choć w na elementarnym poziomie uszanuje klienta. Wystarczyłoby to odpalić i zebrać kasę za konta premium.

EDIT: zresztą ten ich nowy sterownik to żadna rewolucja nie jest, to taki multifun w innej obudowie, sterowanie takie same, jedynie większy wyświetlacz. Sterowanie przez internet pewnie będzie, ale za pośrednictwem dodatkowego modułu. Ogólnie robią coś co konkurencja miała już 2 lata temu.

Edytowane przez rymol
Opublikowano

Panowie, dzwoniłem dzisiaj do działu technicznego recalart i dowiedziałem się że trwa przełączanie systemu na światłowód i dla tego platforma e-multifun nie działa. Na zapytanie kiedy będzie działać dostałem odpowiedź "no jak technicy podłącza to będzie działać". Odpowiedź mnie powaliła... 

 

Opublikowano
5 minut temu, Zbig512 napisał:

przełączanie systemu na światłowód

dobry tekst ... wcześniej jak przez pół roku nie działało to "przenosili system na inny serwer". Panowie, może zrobimy zrzutę i damy na tacę, bo tylko Niebiosa mogą podnieść tą platformę.

Opublikowano

W sobotę wieczorem podłączyłem neta i chciałem się zarejestrować to strona się jeszcze otwierała a następnego dnie już była offline. 

 

Opublikowano

O jakim sterowaniu mówisz? 

Opublikowano

A jak to zrobić przez stronę lokalna, o której piszesz? 

Opublikowano

Ok. Rozumie dzięki. Tak jak kolega rymol wcześniej pisał. 

 

Opublikowano

Czyli zależy kto odbiera telefon, jeden ma dość tłumaczenia tego samego, a drugi ściemnia wymyślając co raz to inne powody.

 

Opublikowano

SAS ma wszystko w d...

Ogólnie SAS twierdzi, że oni produkują kocioł, a za sterownik odpowiada Recalart i w razie problemów pretensje użytkownicy mają zgłaszać do Recalarta. Jest to oczywista bzdura, SAS ma swoich klientów za jeleni... żeby nie powiedzieć że ma nas za zwykłych idiotów.

SAS sprzedał kocioł ze sterownikiem który jest jego nieodzowną częścią składową i to SAS odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie całego urządzenia. Problemy podwykonawców SASa, albo inaczej: problemy SASa z jego podwykonawcami kompletnie nas nie interesują i jeśli kocioł będący na gwarancji nie działa to ich obowiązkiem jest doprowadzenie urządzenia do stanu prawidłowego funkcjonowania.

Powyższe ma zastosowanie np. kiedy padnie sterownik i kocioł nie spełnia swojej funkcji, natomiast jeśli kocioł pracuje prawidłowo, a nie działa tylko platforma internetowa współpracująca ze sterownikiem, to tutaj już nie jest tak różowo, ponieważ e-multifun nie jest niezbędny do pracy kotła i dlatego SAS pokazuje nam swoje 4 litery.

Jeśli padłby sterownik Multifun pracujący przy kotle będącym na gwarancji to zapewne SAS przyjedzie i wymieni go na TECHa, pewnie nawet bez poganiania ich prawnikiem. Na to, że nie działa e-multifun nie mamy żadnego wpływu, możemy co najwyżej wspólnie się wypłakiwać na tym forum.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.