Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sklep PGG - jak kupić opał?


Wiadomość dodana przez marcin,

O sposobie zakupu i dostępności opału proszę dyskutować w klubie Zakupy opału (PGG, Tauron i inne).

Temat jest zamknięty i nie będzie już aktualizowany. Dyskusja jest przeniesiona do klubu, do którego link znajdziesz powyżej.

Jeżeli nie jesteś w stanie zakupić opału na 99% wynika to z dwóch powodów: sklep nie wytrzymuje obciążenia lub towar został wcześniej wyprzedany. Jednym słowem zakup wymaga przysłowiowego łutu szczęścia.

Proszę o nie zakładanie na głównym forum nowych tematów o zakupie opału w PGG. Zostaje temat o jakości opału z PGG. Informacji proszę szukać w podanych poniżej linkach. 

---------------------------------

Wszelkie aktualne informacje znajdują się w sklepie pod adresami: 

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania

https://sklep.pgg.pl/regulamin-sklepu

https://sklep.pgg.pl/kontakt

Oraz na forum:

A także jak ktoś ma więcej cierpliwości tematy z kosza:

O jakości opału:

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 minuty temu, Ardaturan napisał:

Czy ktoś ma inny patent niż distill (ewentualnie może się podzielić jak dobrze to skonfigurować)?
Niestety po modyfikacji strony i dodaniu jakiś losowych liczb, distill w podstawowej konfiguracji jest bezużyteczny.

sugeruję takimi informacjami nie dzielić się na otwartym forum.

Lepiej to róbcie na PM albo jakieś zamkniętej grupie.

  • Nie zgadzam się 1
Opublikowano

Witam.

Czy jak jestem na tym etapie zakupów to należy odświeżać stronę ??

Czy może należy mieć dwie otwarte karty 1) stronę główną i 2) z zamówieniem i odświeżać tylko główną ??

pgg.jpg.7567e5baed4a76a3f69c0f84666d07c7.jpg

Opublikowano

Gdyby ktoś był ciekaw jak wygląda dodawanie węgla na stronie PGG

Polska Grupa Górnicza S.A. opracowała innowacyjne rozwiązanie, które wspiera proces sprzedaży węgla. Informatyczny robot obsługuje sprzedaż poszczególnych sortymentów węgla, automatycznie analizuje codzienne zamówienia od klientów oraz plany wydobywcze w poszczególnych kopalniach spółki.

Mowa o oprogramowaniu klasy RPA (z ang. Robotic Process Automation) do automatycznej awizacji węgla na wagach drobnicowych. Rozwiązanie to przygotowali i wdrożyli specjaliści z Zakładu Informatyki i Telekomunikacji przy współpracy Biura ds. Rynku Komunalno-Bytowego PGG S.A.

- To przykład wpisywania się Polskiej Grupy Górniczej S.A. w trend cyfryzacji przedsiębiorstw na świecie. Jej przejawem jest postępująca automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnychocenia Tomasz Rogala, prezes PGG S.A

Opracowany w spółce robot wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne oparte m.in. na frameworkach Ionic 4, Angular 6, kontrolkach DevExtreme oraz bazie danych Microsoft SQL Server. Jest to początek rozwoju technologii Robotic Process Automation w Polskiej Grupie Górniczej S.A.

W czym pomaga robot do awizacji węgla? Dzięki zdefiniowanym wcześniej algorytmom automatycznie przydziela określone sortymenty węgla kamiennego klientom, zgodnie z ich zamówieniami na dany dzień, pamiętając o planach produkcyjnych poszczególnych zakładów wydobywczych. Rozwiązanie zintegrowano z działającym już w spółce systemem ERP.

Robot upraszcza proces przydzielenia węgla dla poszczególnych klientów i eliminuje etap ręcznego rozdziału. Do tej pory był on obsługiwany przez zespoły pracowników w Działach Obsługi Klienta w każdej z kopalń. Teraz system zastąpił pracę około 30 osób, które ręcznie wprowadzały dane do systemu.

Robota do awizacji węgla wyposażono także w zdolność raportowania i analizowania danych: potrafi śledzić na bieżąco zapotrzebowanie na poszczególne rodzaje surowca, porównuje zamówienia z możliwościami produkcyjnymi w poszczególnych kopalniach.

W programie umieszczono także mechanizmy, które pozwalają głównemu operatorowi systemu dynamicznie modelować działanie wybranych algorytmów zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku węgla. Specjaliści ZIT pracują wciąż nad rozszerzeniem możliwości systemu.

 

Opublikowano

odświeżaj tylko koszyk, jak wskoczy dostępność to zniknie czerwona ramka "Brak wystarczającej ilości towaru..." i normalnie, tzn. błyskawicznie będzie mógł zrobić płatność.

Opublikowano
3 godziny temu, qmek napisał:

Kontakt mailowy i telefoniczny praktycznie nie istnieje. Próbowałem się od nich coś na szybko dowiedzieć to kazali maila tylko wysłać bo tam gdzie się dodzwoniłem tak powiedzieli. Obsługa klienta nie działa. Na maila czekam tydzień, a info potrzebowałem najpóźniej na następny dzień. Także wtopa

Kontakt mailowy jest, dzisiaj zgłosiłem błąd który robił ze mnie bota. Odpisali dość szybko i mam nadzieję że naprawią bo zamówienie obecnie graniczy z cudem. Albo się nie zdąży albo zdąży i wywali błąd że jestem botem... opału wystawiają coraz mniej i rzadziej o zmiennej losowej porze. Jeszcze parę miesięcy temu opał był 3 razy dziennie o mniej więcej stałych porach i był na tyle długo że zdążyłem bez problemu zamówić. Obecnie nie wiem może coś źle robię ale no nie idzie to jak trzeba.

Opublikowano (edytowane)

To miałeś szczęście. Rok temu odbierało biuro obsługi, teraz wcale.

Edytowane przez Ryszard
Proszę nie cytować ostatniego postu
Opublikowano
8 godzin temu, NRG napisał:
12 godzin temu, qmek napisał:

Kontakt mailowy i telefoniczny praktycznie nie istnieje. Próbowałem się od nich coś na szybko dowiedzieć to kazali maila tylko wysłać bo tam gdzie się dodzwoniłem tak powiedzieli. Obsługa klienta nie działa. Na maila czekam tydzień, a info potrzebowałem najpóźniej na następny dzień. Także wtopa

Rozwiń  

Kontakt mailowy jest, dzisiaj zgłosiłem błąd który robił ze mnie bota. Odpisali dość szybko i mam nadzieję że naprawią bo zamówienie obecnie graniczy z cudem. Albo się nie zdąży albo zdąży i wywali błąd że jestem botem... opału wystawiają coraz mniej i rzadziej o zmiennej losowej porze. Jeszcze parę miesięcy temu opał był 3 razy dziennie o mniej więcej stałych porach i był na tyle długo że zdążyłem bez problemu zamówić. Obecnie nie wiem może coś źle robię ale no nie idzie to jak trzeba.

Czesc, ciekawi mnie co Tobie odpisali. Bo ja dostałem informację, że nie mam odświeżać KASY (dziwne dlaczego tak zakładali? , ja akurat odswiezalem koszyk) ale żadnej informacji nie było że coś naprawiają. 

Opublikowano

Cześć wszystkim, mam pytanie, jak udało mi się dzisiaj kupić 2tony karlika to mogę jeszcze dalej polować czy nie? Z tego co mi się rzuciło w oczy to jakiś limit jest. Jakbym trafił dzisiaj jeszcze raz to przejdzie? Jak to wygląda.

Opublikowano

Dobrze działają w PGG. We wtorek złapałem do koszyka, wczoraj udało się opłacić, a dziś już mam numer przesyłki i status "Wysłane"

Opublikowano

prawie udało się zamówić, pojawił się tym razem błąd że nie można wybrać/ rozpoznać województwa.... miało być tak pięknie....

wszystkie dane zdążyłem wprowadzić, a tu taki psikus 😞

Opublikowano

Ehh mi nawet tym razem nie doszło do tego etapu, w koszyku nie mógł doliczyć się dostawy zawiecha strony i dowidzenia... wczoraj za to 2 razy twierdził że jestem botem. Ja sobie odpusczam już bo nie mam na to czasu

Opublikowano
18 minut temu, krisman napisał:

prawie udało się zamówić, pojawił się tym razem błąd że nie można wybrać/ rozpoznać województwa.... miało być tak pięknie....

wszystkie dane zdążyłem wprowadzić, a tu taki psikus 😞

Też tak miałem, trzeba po prostu liczyć na fuksa

4 minuty temu, NRG napisał:

Ehh mi nawet tym razem nie doszło do tego etapu, w koszyku nie mógł doliczyć się dostawy zawiecha strony i dowidzenia... wczoraj za to 2 razy twierdził że jestem botem. Ja sobie odpusczam już bo nie mam na to czasu

Z jakiego internetu i przeglądarki korzystasz?

Opublikowano

A ten sklep do której godz. czynny bo nigdzie info znaleźć nie mogę? Pewnie do 14-tej po tej godz. strona odświeża się jak ta lala........ Zdążyłem 2t karlika do kosza dodać i tyle.... Potem nieuważnie tonę usunąłem....

Opublikowano
29 minut temu, PM10 napisał:

Też tak miałem, trzeba po prostu liczyć na fuksa

Z jakiego internetu i przeglądarki korzystasz?

Mozilla, światłowód. Zmulenie dotyczy ich serwera

Opublikowano

A ja mam takie pytanie. Czy jak odswiezacie koszyk to macie zaznaczony kurier ? Bo u mnie jak jest zaznaczone to niby strona się odświeża, a pod napisem "łączna cena"  jeszcze dobrych kilka sekund trwa obliczanie. Może lepiej nic nie zaznaczać, dopiero jak pojawi się towar ?

Opublikowano

Mogę opisać jak ja zrobiłem. Dla pewności odświeżyłem stronę kiedy pojawił się towar i zaznaczyłem kurier i wszystkie wymagane zgody. 

Opublikowano (edytowane)

Osobiście nie miałem, ale czytałem tu na forum, że PPG usuwa z koszyka po jakiś czasie. 

Edytowane przez lolek01
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.