Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sklep PGG - jak kupić opał?


Wiadomość dodana przez marcin,

O sposobie zakupu i dostępności opału proszę dyskutować w klubie Zakupy opału (PGG, Tauron i inne).

Temat jest zamknięty i nie będzie już aktualizowany. Dyskusja jest przeniesiona do klubu, do którego link znajdziesz powyżej.

Jeżeli nie jesteś w stanie zakupić opału na 99% wynika to z dwóch powodów: sklep nie wytrzymuje obciążenia lub towar został wcześniej wyprzedany. Jednym słowem zakup wymaga przysłowiowego łutu szczęścia.

Proszę o nie zakładanie na głównym forum nowych tematów o zakupie opału w PGG. Zostaje temat o jakości opału z PGG. Informacji proszę szukać w podanych poniżej linkach. 

---------------------------------

Wszelkie aktualne informacje znajdują się w sklepie pod adresami: 

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania

https://sklep.pgg.pl/regulamin-sklepu

https://sklep.pgg.pl/kontakt

Oraz na forum:

A także jak ktoś ma więcej cierpliwości tematy z kosza:

O jakości opału:

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

był karlik i gren z odbiorem własnym , tylko to zauważyłem

Opublikowano

Dziś po godzinie 18 gdy tylko pojawiła się dostępność pieklorza w workach ("Produkt jest dostępny") w sklepie internetowej nacisnąłem przycisk :"Dodaj do koszyka". Jednak produkt nie został od razu dodany tylko trwało ciągle ładowanie (przycisk zmienił kolor na niebieski z napisem ładowanie). Po ok 5 minutach tego ładowania postanowiłem  odświeżyć stronę. Mam pytanie czy w takim przypadku lepiej jest odświeżać stronę sklepu czy czekać dalej i liczyć że być może w końcu załaduje się do koszyka? 

Opublikowano (edytowane)

Jako nowa osoba polująca na groszek i progarmimsta w jednej osobie, odpowiem z technicznego punktu:
- jak już kręci i kręci - to już możesz sobie czekać. Dodaanie do koszyka jest dynaczmine, odpala sie w tle. Jak napotka na błąd - kręcenie zostaje już. I nie mozesz nawet ponownie nic kliknąc.

A więc. Jeśli kręci i kręci - musisz odświeżyc. Czekanie nic nie da. 

Edytowane przez Ryszard
Proszę nie cytować ostatniego postu
Opublikowano

Myślę że zapytanie do bazy danych zostaje wysłane i czeka w tak jakby w swojej kolejce na realizację zapytania. Mogę napisać to z pozycji dzisiejszego doświadczenia. Nie wiem jak, ale rano z Pieklorzem doszedłem płatności. Nie zamknąłem karty i czekałem na 18. Na głównej stronie zobaczyłem że Pieklorz dostępny, odświeżyłem płatności i Opłata. Przycisk zrobił się chyba zielony i mieliło z minutę bez rezultatu. Kliknąłem odświeżanie i mile zaskoczony zobaczyłem że zamówienie zostało złożone 🙂

Opublikowano

Wydawało mi się, że serwer jest przeciążony i w końcu może po 10 min skończy się ładowanie i wybrany produkt zostanie umieszczony w koszyku. Nie jestem informatykiem ale na chłopski rozum wydaje się, że wszystko trochę trwa a zwłaszcza gdy jest jakaś kolejka - gdy wiele osób na raz chce dodać produkt do koszyka. Strony internetowe też nie zawsze ładują się natychmiast i czasami to trwa aż załadują się na przykład wszystkie zdjęcia. Czyli uważasz, że jeżeli produkt nie załaduje się natychmiast (w ciągu kilku sekund) do koszyka to trzeba od razu odświeżyć stronę sklepu (np przyciskiem F5 klawiatury), czekać tak długo aż się załaduje strona sklepu (trwa to przy oblężeniu serwera nawet minutę lub więcej) i gdy jest jeszcze dostępny produkt ponownie próbować dodać do koszyka.

Opublikowano

Ja mam pieklorza w koszyku,vdzis chwilę przed 18 zacząłem operacje węgiel. Przez pierwsze 15 minut nie byłem w stanie załadować strony. W tym czasie ponoć pieklorz był do kupienia.

Jak będziesz miał szczęście @makler3 i trafisz na działająca stronę z dostepnym węglem to może się uda.

Ja moje zakupy tu póki co czarno widzę.

Opublikowano
7 minut temu, makler3 napisał:

Mi się udało dodac pieklorza do koszyka. Czy jutro startujac z pozycji koszyka bedzie łatwiej kupić? 

Podobno łatwiej kupić gdy produkt znajduje się w koszyku.

Zapytam czy w twoim przypadku gdy nacisnąłeś przycisk "Dodaj produkt do koszyka" ten natychmiast znalazł się w koszyku? Czy może wiele razy odświeżałeś stronę sklepu? Dodam, że w godzinach wystawiania produktów 18-19 w moim przypadku strona sklepu nie odświeżała się lub odświeżała się nawet po kilku minutach. 

 

Opublikowano
14 minut temu, makler3 napisał:

Mi się udało dodac pieklorza do koszyka. Czy jutro startujac z pozycji koszyka bedzie łatwiej kupić? 

Tak, odświeżaj tylko sam koszyk.

Opublikowano
25 minut temu, nowek napisał:

Podobno łatwiej kupić gdy produkt znajduje się w koszyku.

Zapytam czy w twoim przypadku gdy nacisnąłeś przycisk "Dodaj produkt do koszyka" ten natychmiast znalazł się w koszyku? Czy może wiele razy odświeżałeś stronę sklepu? Dodam, że w godzinach wystawiania produktów 18-19 w moim przypadku strona sklepu nie odświeżała się lub odświeżała się nawet po kilku minutach. 

 

Gdy kliknąłem wpadł od razu do koszyka. Odświeżyłem koszyk, wybrałem kuriera, gosp. dom. I do kasy. Bardzo długo mieliło. Jak odswizyłem to juz towaru nie było. 

Dodam, ze nie mam super szybkiego neta, ale myslałem, ze bedzie gorzej. Zauważyłem, ze towar z nizszej połki jest dłuzej dostepny i teoretycznie łatwiej kupic. Np. Green byl ze 20min

Opublikowano
2 godziny temu, Oldek napisał:

Myślę że zapytanie do bazy danych zostaje wysłane i czeka w tak jakby w swojej kolejce na realizację zapytania. Mogę napisać to z pozycji dzisiejszego doświadczenia. Nie wiem jak, ale rano z Pieklorzem doszedłem płatności. Nie zamknąłem karty i czekałem na 18. Na głównej stronie zobaczyłem że Pieklorz dostępny, odświeżyłem płatności i Opłata. Przycisk zrobił się chyba zielony i mieliło z minutę bez rezultatu. Kliknąłem odświeżanie i mile zaskoczony zobaczyłem że zamówienie zostało złożone 🙂

bo jak już wpadnie to w Twojej sesji będziesz miał w koszyku. Piszę o przypadku gdy "kręci i kręci" powyżej załóżmy 20 sekund. Wtedy już nie doda do koszyka 🙂 

Gdyby doszło do skryptu dodającego do bazy to już by dodało 🙂 problem jest taki że włąśnie nie dochodzi i dlatego kręci 🙂 lepiej odświeżać i trafić. 

Dziś 4 raz po zaznaczeniu zgód nie mogłem złożyć zamówienia bo juz nie było... 

 

Opublikowano

Czy ktoś już znalazł rozwiązanie braku miejscowości na poziomie koszyka? Wielokrotne odświeżanie, wpisywanie od początku kodu miejscowości oraz werbalne zaklęcia nic nie pomogły. Od 2 tygodni mam Karlika w koszyku i przed zmianą czasu dodawania towaru do sklepu po 2 odświezeniach, miejscowość wskakiwała poprawnie... a dziś bezradność

Opublikowano (edytowane)

nie ma rowiązania. to tak jak z dodawaniem do koszyka. 1 ma szczescie i doda. 2 czeka bo mu "kreci"

Miejscowości są pobierane dynamicznie. Ty masz taki problem, kto inny nigdy go nie miał. 
Dynamicznie = dane są wysyłane do skryptu - skrypt zwraca listę miejscowości. Ale nawet jak nie idzie wejsc na strone, to te skrypty też nie działają. Tyle. 🙂 

Serio nie wiem, ale albo w jednym czasie wchodzi nas 200 tysiecy ludzi albo te serwery to w piwnicy mają. 

Ale. uzupełnij dane swojego konta jak nie ma ruchu na stronie. Mi każe tylko PESEL wpisać, Wszystkie dane zaciąga z profilu 🙂
 

Edytowane przez Ryszard
Proszę nie cytować ostatniego postu
Opublikowano

Czy kupił ktoś z Was węgiel luzem? Czy odbiór ustala się na konkretną godzinę i dzień? Jak wskażą tylko dzień, to wozak solidnie skasuje za przywóz.

Opublikowano

tak ja kupiłem mam czekać na kontakt od nich, sam próbowałem się tam dodzwonić żeby się czegoś dowiedzieć ale albo jest zajęte albo nikt nie odbiera

Informacja ze sklepu internetowego PGG S.A.


Twoje zamówienie nr 82849 złożone w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej S.A. zostało przekazane do realizacji.

Status zamówienia: W trakcie realizacji

Wybrany punkt odbioru: KWK Piast-Ziemowit (Wola)
Adres: 43-225 Wola, ul. Kopalniana 10
Telefon: +48 32 717 26 43,  +48 32 717 28 43
Telefon (odbiór osobisty): +48 32 717 25 80, +48 32 717 25 86

Godziny otwarcia: 600-1800 - od poniedziałku do piątku

 

Co dalej?

Czekaj na kontakt ze strony punktu odbioru - umówimy się na dogodny termin odbioru zamówienia.

Opublikowano

Jest nowa informacja na sklepie.

 

Cytat
Od 11.03.2022 roku PGG S.A. wprowadziła łączy limit zakupów dla wszystkich sortymentów wynoszący 5 ton. Limit liczony jest w okresie kolejnych 12 miesięcy.

 

  • Zgadzam się 3
Opublikowano
Cytat

W związku z ogromnym zainteresowaniem towarem sprzedawanym w sklepie internetowym, w celu umożliwienia dokonywania zakupów dla jak największej grupy Klientów (finalnych nabywców węglowych), Polska Grupa Górnicza S.A. wprowadza, począwszy od dnia 11.03.2022 roku, łączny limit zakupowy wynoszący 5 ton.
Limit dotyczy łącznie wszystkich nabytych przez Klienta sortymentów dostępnych w sklepie w okresie 12 miesięcy.

Takie rozwinięcie jest.

"Finalnych nabywców węglowych" to bym rozumiał przez osobę na którą jest kupowany węgiel.

Kolejne 5 ton pójdzie na nowym koncie na żonę, kolejne na pełnoletnie dzieci itd.

Dla mnie akurat nie ma to większego znaczenia, wolałbym aby łatwiej dało się kupić ten węgiel 😅

  • Lubię to 1
  • Zgadzam się 2
Opublikowano

Dziś karlik workowany był dostępny kilka minut. Po wybraniu 2t i kliknięciu dodaj do koszyka otwierała się strona koszyka i napis "twój koszyk jest pusty".  Więc wracałem na stronę sklepu a tam karlik nadal dostępny i po kliknięciu "dodaj do koszyka" znowu napis "twój koszyk jest pusty" i tak w kółko chyba z 5 razy aż karlik w końcu był niedostępny. Później jeszcze Karolinka była chwilę dostępna ale też było to samo "twój koszyk jest pusty". Czy ktoś miał podobnie? Czy ja coś nie tak zrobiłem ?

  • Zgadzam się 3
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.