Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Defro - czyli mamy klienta w du*ie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mała porada żebyście omijali Defro/Tech sterowniki z daleka bo możecie skończyć jak ja.

Lekko ponad 2 letni piec Defro - smart ekopell ze sterownikiem Tech APC 3. Zaczął pojawiać się alarm "Temperatura MOSFET za duża". Po kontakcie z ich pomocą techniczną i błyskawicznej odpowiedzi Defro (tylko 3 dni!) dostałem informację że mam się skontaktować z Tech bo to wina sterownika a nie pieca Defro (średnio mnie interesuje kto jest poddostawca Defro ale OK). Już tutaj czułem że się zaczyna typowe podejście "to nie my, to oni". Pełen nadziei dzwonię do Techa - a tam  Pan mówi że to albo piec albo sterownik - ale że po gwarancji już jest to mam sobie sam rozebrać nadmuch, wymienić kondensator rozruchowy wentylatora (bo przecież każdy to umie i robi 3 razy dziennie) a jak to nie pomoże to mam im wysłać cały sterownik pieca, pośrodku zimy na bóg wie ile, to może wtedy naprawią. W skrócie mam piec który działa jak chce - producent ma klienta w 4 literach bo już po gwarancji, i niech se radzi sam, bo tylko dupę nam truje.

A później zdziwienie dlaczego ludzie nie kupują od polskich firm - właśnie dlatego... boją się że zostaną potraktowani po "Januszowemu" jak ja zostałem potraktowany..

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Widziałem tego posta ale serio poziom obsługi klienta Defro jest tak tragiczny że trzeba szukać rozwiązania samemu/ naprawiać samemu?

Czy kupując samochód VW jak padnie tobie przepływomierz to naprawia VW czy wysyła ciebie do Bosha? Czy może daje informację żebyś sobie sam przylutował kabelki?

 

Jest jednak pewien poziom żenady i tandety  którego nie jestem w stanie zaakceptować, a Defro go nie tylko osiągnęło ale przebiło o spory kawałek.

 

 

 

Edytowane przez KosaPL
Opublikowano

W sumie masz rację. Sam się im dziwię (i Defro i Tech) bo mogli przyjąć to zgłoszenie i za naprawę zażyczyć sobie 500zł, a w rzeczywistości wymieniliby element za 5zł :) To jest pogwarancja więc dla nich byłby czysty zysk. A tak, mają niezadowolonego Klienta.

  • Zgadzam się 1
Opublikowano

Dokładnie! Zostawianie klienta bez pomocy to przepis na katastrofę... bo co niby mam wedle nich zrobić?

Robić szybki kurs elektroniki? Sam wymontować wentylator czy sterownik z miliardem kabli? Szukać kogoś od pieców defro czy od elektroniki?

500zł to sporo ale 300zł zapłacił bym bez mrugnięcie okiem za rozwiązanie problemu przez autoryzowany serwis.

Opublikowano

Witaj

Zaznaczam, że nikogo nie bronię :)

Powiem, że ja jako użytkownik nigdy nie miałem problemu czy to z defro czy z techem. Zawsze doradzali i czy coś zamawiałem to też całkowicie bez problemu. Coś mi się przypomina jak ktoś tu pisał, ze serwis tech zawitał i wymienial coś w sterowniku. 

Ja jestem zadowolony

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Mój nowy kocioł miał wadę w dniu instalacji 4 grudnia. Po milionie telefonów i nieskutecznej wizycie przedstawiciela handlowego a następnie serwisanta naprawiłem go sobie sam na częściach, które dostałem z Defro 26 marca!!! 

Opublikowano

Ja mam pozytywne doświadczenia z serwisem Defro oraz serwisantem Defro który na mój rejon jest też serwisantem Techa, ale ludzie na infolinii Techa w moim przypadku zachowali się tak jakby za karę tam pracowali. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.