Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Laguna2 Edilkamina P18


Danionn

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
38 minut temu, Danionn napisał:

Serwis na Polskę twierdzi, że o moim zgłoszeniu został poinformowany producent (odpowiedzi jeszcze nie ma z uwagi na przerwę świąteczno - noworoczną)

Weź sprawy w swoje rece. Po pierwsze napisz do centrali o Twoim problemie. Mozliwie najbardziej jak potrafisz technicznie i konkretnie. Daty, opis problemu, zgloszenia, sugestie, brak poprawy - po prostu prawde :). Jak znam zycie to i tak informacja wroci do importera ale juz z wiekszym naciskiem i presja.

Co do przerwy swiatecznej jak najbardziej. W tym momencie "od reki" nikt nic nie zalatwi.

Opublikowano
26 minut temu, Visitor1230 napisał:

To wszystko świadczy tylko o kompletnym .... ciężko to nawet nazwać. Calkowity brak technicznego rozeznania w kwestii oferowanego produktu.  Brak zaplecza serwisowego. Brak poważnego potraktowania klienta. Pełne dyletanctwo. Zero.  Dobry produkt może zabić  zwykły Janusz jakim okazał się importer. 
 

dodam: brak narzędzi diagnostycznych w postaci np. oprogramowania lub umiejętności jego zastosowania. Produkt może być wadliwy. Ale to jest do naprawienia. A może zwykle techniczne ubóstwo polegające na nieumiejętnosci złożenie kotła. Takie urządzenia mogą mieć elementy wspólne z innymi produktami producenta, różniące się tylko sposobem montażu. 

 

Tzn. jaka?

Po 2 miesiącach pracy padło łożysko wentylatora wyciągów ego. I trzeba za.... 500 km

Opublikowano

Gdyby producent się tym przejmował to pewna osoba która jest prowoderem 3 przypadków które znam, dawno już by nie pełniła obecnej funkcji w Edilkamin Polska.

A po drugie, ja przepaliłem jakieś 5,5 tony pelletu A2 więc nie paliwo jest tu problemem. Kocioł w mniemaniu niektórych działa odpowiednio, bo działa, mało tego, spalanie również będzie miał odpowiednie bo Leonardo o to zadba, w kotle będzie czysto, szaro. Popiół można również poprawić ale niech się serwis jeszcze pomęczy, może się czegoś nauczą.

Wojtek, ale ty potrafisz normalnie reagować na zgłoszenia serwisowe i dbasz o "swoje" kotły, chyba pamiętasz jak kiedyś delikatnie mówiąc poirytowany rzucając mięsem na lewo i prawo dzwoniłem do Ciebie że nie mogę szuflady zamknąć :-)

Opublikowano

@Puławiak życie taka praca w serwisie (rozumiem). Ale podziwiam zaangażowanie! Nawet przy instalacjach za tysiące/setki EUR o serwisach w tych dniach cieżko.

Opublikowano

Przed wyborem Laguny zastanawiałem się jak to będzie z serwisem. Ale jak widać wybór instalatora był strzałem w dziesiątkę. 26 grudnia usterka, 27 głoszenie, 28 servis w drodze. Dzięki Puławiak. Sylwester uratowany. 

Gość Visitor1230
Opublikowano

@Puławiak ty weź skończ z ta instalatorka i otwórz edilkamin Polska 2. Tych leszczy skazujesz kompetencja w trzy tygodnie.

Opublikowano

To nie takie proste............ Włosi muszą jeszcze chcieć a cały mijający rok zmarnowalem starając się z nimi dogadać. A co do instalator ki to z tego nie można zrezygnować bo to daje wiedzę i doswiadczenie

Opublikowano

Nie zdążyłem na reanimacje . Dzięki i pozdrawiam. Wszystkim z forum Szczęśliwego Nowego roku. 

Opublikowano
6 godzin temu, PioBin napisał:

Weź sprawy w swoje rece. Po pierwsze napisz do centrali o Twoim problemie. Mozliwie najbardziej jak potrafisz technicznie i konkretnie. Daty, opis problemu, zgloszenia, sugestie, brak poprawy - po prostu prawde :). Jak znam zycie to i tak informacja wroci do importera ale juz z wiekszym naciskiem i presja.

Co do przerwy swiatecznej jak najbardziej. W tym momencie "od reki" nikt nic nie zalatwi.

Wojtek wie gdzie wracają telefony i maile bo próby były zrobione i tak historia zatacza koło. 

Opublikowano

Dziwne podejscie firmy. To ze wraca nic nowego, tak to dziala wszedzie. Dziwne ze ten stan jest utrzymywany.

Pasuje tu cytat "rozumiem ale jakby nie pojmuje".

Ps. Nie moja sprawa.

 

Opublikowano

Na Nowy Rok 2020 życzę wszystkim użytkownikom kotłów na pellet - żeby zapalarki w waszych kotłach wytrzymały tyle rozpaleń ile mój Ford przejechał km. Samych ciepłych dni w Nowym Roku i dużo radości z eksploatacji waszych urządzeń. 

Najlepszego na Nowy Rok wszystkim Forumowiczom! 

IMG_20191230_164921.jpg

Opublikowano

No proszę...a Janusze powiadają, że "Ford g...wort. :)

Opublikowano

Przecież to musiałobyć być w photosopie zrobione :-D

Opublikowano

Taki przebieg w mondeo :-)

Opublikowano

Oj wiem smieje się :-)

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 

Opublikowano

No tak...przy 499999 km jeszcze ponad stówkę wyciągnął. Jak stuknęła "pięćsetka" - z wrażenia aż stanął :)

Opublikowano

No ale mondeo i pół bani to szacun :-P

 

Zaraz bedzie opieprz za "nie na temat"

Opublikowano

Wojtek a czy to nie Focus? 

Opublikowano

Mondeo kombi a teraz pany do tematu.

Opublikowano

Witam 

Rok nowy ale problemy pozostały identyczne jak w zeszłym/starym z tą różnicą iż po półtora miesiąca nierównej walki z oficjalnym serwisem Edilkamin (chyba) doczekam się wizyty przedstawiciela już w najbliższych dniach u siebie w kotłowni. Wolne w pracy na ten dzień załatwione,  pozostało posprzątanie kotłowni (bo to też może mieć wpływ na spalanie :) )

Już nie mogę się doczekać, jaka będzie diagnoza...dalej zły pellet? za mało tlenu w powietrzu w kotłowni? czy komin za wysoki ?

 

 

Gość Visitor1230
Opublikowano

Tyle czasu oczekiwania na  rozwiązanie problemu z funkcjonowaniem nowego kotła. Żenada. Te ich eksternistyczne diagnozy ze złym pelletem to zwykle dyletanctwo i podwójna żenada. U mnie ostatnio padła grzałka. Mój instalator z Biawara wsiada w auto, robi 120 km w jedna strone i na drugi dzień wpada z wizyta, wymienia grzałkę nieodpłatnie. Przy okazji sprawdza cały kocioł i robi protokoły z naprawy gwarancyjnej. I nie twierdzi ze kocioł się nie odpala bo zły pellet. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.