Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki kocioł z podajnikiem?


karol255

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy i zielony w tym temacie ,mam pytanie odnośnie kotła jaki polecacie kocioł do mieszkania o pow.65 m w bloku pietrowym,mieszkam na piętrze, mieszkanie ocieplone ale pode mna nikt nie mieszka i mieszkanie nie ogrzewane ani nie ocieplone, jaki kocioł polecacie i co lepsze ekogroszek czy pelet i jaka moc kotła była by dla mnie odpowiednia przy takich warunkach? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węgiel tańszy niż pellet ale i brudniejszy. Polecam malinę 9kw z palnikiem sv200 i sterownikiem timel. Do tego węgiel z bartex-u i będzie Pan zadowolony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kotła na paliwo stałe do takiego mieszkania, a już tym bardziej nic na ekogroszek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piecyk w piwnicy?
Mój teść miał kocioł na piętrze w kuchni. Od tego roku gaz i nigdy kotła na piętrze. Opal popiół i brud w mieszkaniu. Jeżeli brak piwnicy albo niemożliwe podłączenie to tylko odżałować i albo elektryczne albo pompa powietrze woda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paliwo stałe to tylko piecyk na pellet z płaszczem wodnym. Coś w ten deseń: 

http://www.edilkamin.com/pl/piecyki-na-pelet-z-plaszczem-wodnym

W mieszkaniu cieplutko i oko cieszy  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nosisz worki na piętro przez całe życie. Przerabiałem. Nie idź w tym kierunku. Albo paliwo stałe w piwnicy albo prad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem piec w domu pare lat i masakra chce jakis do piwnicy pociagnac , niech tam sie kurzy a nie w domu , pytalem ludzi i rozne maja piece defro,ogniwo,seko chce zrobic kotlownie w piwnicy nie chce jakis piecykow w domu mam dosc tego brudu, co polecacie z tych wymienionych ?

 

4 godziny temu, giecik napisał:

Nie masz gazu u siebie?
Piec w mieszkaniu czy w piwnicy?