Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki Piec Z Podajnikiem Kupic ...


Mateoo21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich Serdecznie jestem nowy na forum i potrzebuje pomocy. Musze wymienic stary piec który po 15 latach zaczał sie pocic...

 

I szukam nowego pieca tylko nie wiem jaka firme wybrac ponieważ jest ich zbyt duzo... a na dodatek jestem laikiem w tych sprawach.

Do ogrzania w domu mam około 200m

Zastanawiałem sie do tej Pory nad piecem z Firmy Sas lub Defro.

 

Prosiłbym was forumowiczów o doradzenie w kwesti jaki piec z podajnikiem wybrac... z gory dziekuje za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

wypełnij:

 

http://cieplowlasciwie.pl/

Link z wynikiem wklej tutaj. Jak nie wiesz czegoś dokładnie - wypełnij 2-3 razy i podaj średnią. Podaj też informację jaka część domu będzie nieogrzewana jak reszta (kotłownia bez grzejników, garaż itp).

Opisz trochę instalację, jaki bojler, na ile osób i czym zamieszasz palić - nie da się wywróżyć rozwiązania z fusów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z racji tego, co rząd od 05.09.2017 uchwalił szukaj kotła spełniającego klasę V-tą

 

Uważam,że nie ma się co już cofać do starszych, choć pewnie te, które u danych producentów zalegają będą teraz wyprzedawane w bardziej atrakcyjnych cenach a im bliżej czerwca 2018, tym tańsze te okazje będą, producenci będą chcieli chociaż trochę zainwestowanej gotówki odzyskać często pewnie oferując to już poniżej kosztów produkcji

 

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2017/1690/D2017000169001.pdf

Edytowane przez Pieklorz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziekuje kolego za namiar na ta stronke to sa wyniki mojego domu

 

http://cieplowlasciwie.pl/wynik/2p7l

 

myslalem nad klasa 5 nie powiem ze nie ale uwazam ze warto miec awaryjnie ten ruszt zastepczy zwlaszcza ze troche Drzewa mam z poprzednich sezonów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drewno sprzedaj i kup węgiel :).