Puławiak Opublikowano 13 Stycznia 2020 #176 Opublikowano 13 Stycznia 2020 19 godzin temu, PioBin napisał: Nie mozecie tego we wlasnym zakresie ogarnac? O ile to jest przyczyna! Skala trudnosci: dwie gwiazdki (jak to mowia w pewnym magazynie motoryzacyjnym). No wentylatora sobie by nie wymienił bo go nie miał - a Puławiak coś tam miał. Ale zgodzę się skala trudności jest niska wiec większość usterek ( polega na wymianie części użytkownik jest w stanie ogarnąć we własnym zakresie) no i stało się niestety. Moja samowola została ukrócona i nie będę już mógł jeździć na serwisy gwarancyjne poza swój obszar ( promień 40 km) a jeśli nawet zajdzie taka konieczność to niestety będę musiał czekać na zatwierdzanie wiec na mnie na naprawach gwarancyjnych raczej nie liczcie. I w związku z tym też wstrzymuję sprzedaż Laguny poza swój obszar działalności ( 40 km od przysłowiowego komina). Serwisy pogwarancyjne pozostają bez zmian ( oczywiście tym klientom którzy kotły już u mnie zakupili na tyle ile będę mógł pomogę) Ale zainteresowanych zapraszam po inne kotły które sprzedaję i montuję.
Gość Visitor1230 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #178 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Ktoś ci @Puławiak narobił koło pióra widzę.
Puławiak Opublikowano 13 Stycznia 2020 #179 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Procedura Procedura. A że ja zawsze byłem anarchista.
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2020 #180 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Ja myślę, że edilkamin w końcu o tobie pomyślał, żeby ci ulżyć, żebyś więcej czasu z rodziną spędzał, no i żeby ulżyć twojej wysłużonej taksówce...
Benton661 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #181 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Cezar, to akurat śmieszne nie jest... Mogę się tylko domyślać, co się stało. Moim zdaniem robiłeś dobrą robotę dla Edilkamina, o czym świadczą zadowoleni użytkownicy w całym kraju... A teraz będzie lipa...
Gość Visitor1230 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #183 Opublikowano 13 Stycznia 2020 No to teraz trzeba te markę polecać z duża dozą ostrożności. Dobry produktu z serwisem do bani.
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2020 #184 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Tak, Benton. To, nie jest śmieszne, miał to być sarkazm, bo niestety w języku pisanym czasem ciężko oddać emocje. Wg mnie, edilkamin strzelił sobie w kolano. Zgadzam się z tobą w pełnej rozciągłości. Taką decyzją poszkodowani będziemy my- klienci, użytkownicy, ale też Puławiak. Bo skoro chciał sprzedawać i serwisować laguny po całej Polsce, to po co zabraniać? I teraz, np ja, czysto teoretycznie, gdybym chciał mieć lagunę, to jej mieć nie będę... Brawo edilkaminie...
Benton661 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #185 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Sprzedaż spadnie, klienci zasypią firmę reklamacjami i skargami na opieszałość serwisu i brak części zamiennych i wtedy komuś oczy się otworzą
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2020 #186 Opublikowano 13 Stycznia 2020 6 minut temu, Visitor1230 napisał: No to teraz trzeba te markę polecać z duża dozą ostrożności. Trzeba będzie pisać: możemy polecić m.in lagunę, o ile mieszkasz 40 km od Pulawiaka, bo jeżeli dalej, to może bardziej ten zielony kocioł... Dobra, żartuje, ale to taki żart z krzywym uśmiechem.
Gość Visitor1230 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #187 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Ale tak z drugiej strony to kto mi zabroni kupić kocioł u Pulawiaka. Jeżeli kupię sobie toyote w Warszawie to nie mogę jej serwisować w Gdańsku?
Benton661 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #188 Opublikowano 13 Stycznia 2020 53 minuty temu, cezar76 napisał: Bo skoro chciał sprzedawać i serwisować laguny po całej Polsce, to po co zabraniać? Jak to po co? Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o $$ 37 minut temu, Visitor1230 napisał: Ale tak z drugiej strony to kto mi zabroni kupić kocioł u Pulawiaka. Jeżeli kupię sobie toyote w Warszawie to nie mogę jej serwisować w Gdańsku? Hehe, Toyotą do Gdańska dojedziesz, a Laguny do Puław nie zabierzesz :-):-). Jeszcze trzeba będzie czekać 2 tygodnie za częściami w razie W :-)
eliks Opublikowano 13 Stycznia 2020 #189 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Generalnie części katalogowe od zapalarek, przez wyświetlacze i motoreduktory to są na miejscu w Polsce, nie we Włoszech i Puławiak ma to również u siebie.
Gość Trener40 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #190 Opublikowano 13 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Visitor1230 napisał: Ktoś ci @Puławiak narobił koło pióra widzę. Nie " ktoś", tylko zapewne nieudolny serwis... Ta firna sama sobie strzela w kolano.
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2020 #191 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Szkoda tylko, że wiedzy i umiejętności serwisantów/instalatorów nie można trzymać na półce w magazynie, bo każdy z nich musi ten magazyn nosić na swojej szyi i umiejętnie z niego korzystać. Jeden ma bardziej zautomatyzowany ten magazyn, a inny mniej.
Puławiak Opublikowano 13 Stycznia 2020 #192 Opublikowano 13 Stycznia 2020 28 minut temu, Benton661 napisał: Jak to po co? Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o $$ Hehe, Toyotą do Gdańska dojedziesz, a Laguny do Puław nie zabierzesz :-):-). Jeszcze trzeba będzie czekać 2 tygodnie za częściami w razie W :-) Jak Laguny do mnie będą przyjeżdżały na serwis to nawet gwarancyjne z Gdańska będę robił - jutro przygotuję stanowisko testowe. Bo wtedy to pracuję na swoim terenie więc zgodnie z procedurą.
Gość Visitor1230 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #193 Opublikowano 13 Stycznia 2020 @Puławiak Ta wiejska klika jest aż tak mocna? Ja bym tak tego nie zostawił.
Puławiak Opublikowano 13 Stycznia 2020 #194 Opublikowano 13 Stycznia 2020 no niestety. Cały zeszły rok próbowałem rozmawiać z Włochami ale odbijałem się od ściany więc w tym roku sobie odpuszczam czas się skupić na swojej robocie i innych produktach. Może znajdą się jakieś fajne nowości wszak rynek cały czas się rozwija. Może pomyśle o włoskim Kipi ?
radik81 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #195 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Oby Laguna wytrzymała bezawaryjnie do końca gwarancji bo cienko to widzę. Potem jedyny ratunek to @Puławiak ale czy będzie mu się chciało jechać 200km jak będzie "zarobiony" po uszy.
Puławiak Opublikowano 13 Stycznia 2020 #196 Opublikowano 13 Stycznia 2020 AAAA po gwarancji to zmienia postać rzeczy wtedy to już robota prywatna - po fancusku "travail prive"
maniutek Opublikowano 13 Stycznia 2020 #197 Opublikowano 13 Stycznia 2020 No to w czarnej d.. jesteśmy. A co z niezamknietymi sprawami w ramach twojego serwisu?
Gość Visitor1230 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #198 Opublikowano 13 Stycznia 2020 A tam zaraz w czarnej... Kociol wysiada. Na gwarancji. Fon do Pulawiaka. Pulawiak mówi co i jak. Zamawiasz serwisanta. Przekazujesz słowo w słowo co Pulawiak powiedział. I na koniec wysyłasz mu flaszkę DHLem.
pospisz Opublikowano 13 Stycznia 2020 #199 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Uwaga bo jeszcze sklep monopolowy otworzy i zmieni branżę.
Gość Visitor1230 Opublikowano 13 Stycznia 2020 #200 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Albo wpadnie w nałóg.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.