Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założyłem nowy temat by nie śmiecić w poprzednim.

 

 

pawlostech

muszę dowiedzieć się czym jest spowodowana różnica w cenie pompy między sklepami ,a allegro

(może brak polskiej gwarancji)gdy sprzedawana jest od prywatnego importera.

 

 

automatyk

kolego to jest moja opiniai kilku innych instalatorów i zrób z tym co chces- dobrej firmy z nowym towarem tam niezobaczysz bo kazdy sie szanuje ,ostatnio widziałem zarówke philips energooszczedna za 5,20 hihihi usmiałem sie jak dziecko jak srawdziłem co to ...i jaki jest tam przewał

dobre kupuje sie w sklepie najlepiej znanym

 

 

Ja bym nie generalizował ,że wszystko jest złe lub kiepskiej jakości i dlatego jest sprzedawane przez internet.

Zawsze sprawdzam sprzedawce.Zadzwoniłem spytałem o gwarancje sprzedawca zapewnia mnie, że jest to dwuletnia

gwarancja producenta egzekwowana na podstawie faktury zakupu.Zadzwonię jeszcze do serwisu i będę

wiedział co jest grane.Wysłałem także mejla do kupującego, by podał mi informacje odnośnie

gwarancji i kraju produkcji.Niekiedy zakupiony towar ma wydłużoną gwarancję po zarejestrowaniu go u producenta.

Tak miałem w przypadku młotko-wiertarki.Nie ważne czy została kupiona w sklepie czy przez internet

dopiero po rejestracji okres gwarancyjny przedłużał się z roku do trzech lat.

Jeżeli jest coś podejrzane wiadomo rezygnuje mimo kuszącej ceny, która nie musi być odzwierciedleniem

słabej jakości towaru.Znane sklepy elektroniczne mimo sprzedaży na miejscu oferują sprzedaż internetową.

No chyba, że z hydrauliką jest inaczej.Proszę o wpisy w tym temacie.

 

pozdrawiam

Opublikowano

kwestia obycia z internetem i zdrowego rozsądku :angry:

ja większość rzeczy bo około 98% kupuję w internecie,praktycznie wszystko oprócz żarcia.

powód???,nie mam czasu na bieganie po sklepach i szukanie gdzie jest taniej a po drugie to pracuję w terenie i zawsze późno w chacie.

na dzień dzisiejszy można kupić wszystko i za przeróżne pieniądze - nie zawsze na "alledrogo" jest najtaniej :) ,warto zajrzeć również do sklepów internetowych.

Ceny i śmieszne niskie ceny???Czasem tak jest,mniej pośredników,mniej hurtowni,niższa cena.Lub też ściągnięcie większej partii towaru z zagranicy z gwarancja producenta np.na terenie UE.

Jeżeli sprzedawca jest wiarygodny i komentarze ok to czemu nie.Zawsze możesz zwrócić towar bez podania przyczyny.Paragon lub faktura to przeważnie Twoja gwarancja + oryginalne opakowanie - pilnować tych rzeczy!!!!

Kilka razy coś mi padło..jak wiadomo to tylko sprzęt - reklamacje zawsze były uznawane.Choć kilka razy ze zgrzytami :) ,ale jeżeli masz dowody zakupu to nikt łachy nie robi, w razie w jest rzecznik praw konsumenta,droga sądowa - skutkuje i mobilizuje opornych sprzedawców w sprawie reklamacji.

 

...jak dla mnie zakupy online to superr sprawa i oszczędność czasu,kupuje pierdołki od jak to się mówi 1pln do kilku tysięcy - po prostu to co potrzebne :)

ogólna zasada - zakupy z głową i u wiarygodnych sprzedawców lub w wiarygodnych sklepach,jeżeli są wątpliwości to tylko pobranie(płatne przy odbiorze) - sprawdzić dokumenty przy kurierze i towar - nie pasuje(nie zgodny z opisem) koleś zabiera towar z powrotem i nie masz kosztów.Transakcje od pewniaków to przelew elektroniczny - szybki przelew - towar za dzień lub dwa u Ciebie :-)

 

pozdrawiam

Opublikowano

witam, kocioł też teraz kupiłem przez internet, 650 ulicą nie chodzi, trzeba tylko wiedzieć dokładnie co się kupuje,najlepiej gdzieś najpierw obejrzeć na żywo,denerwuje mnie tylko kwestia transportu, a już kaplica jak coś zginie i zapłacono przelewem, ani kasy ani towaru..... bezczelność firm kurierskich nie zna granic...

Opublikowano

a-w masz rację :)

wg mnie w naszym kraju są tylko 2 no może 3 przyzwoite firmy kurierskie - nie chcę tutaj robić reklamy,dodatkowo jest opcja ubezpieczenia przesyłki a numer listu przewozowego dla kupującego to jak amen w pacierzu bo dzięki niemu Wiesz gdzie jest aktualnie przesyłka.

Zdarzało się,że przyjeżdżało do mnie potłuczone szkło - opakowanie nienaruszone - wina sprzedawcy,uszkodzone - wina kuriera - spisujesz protokół i przesyłka wraca na koszt sprzedającego.

Ostatnio kurier niósł mi przesyłkę wypadła mu z łapek na moich oczach :angry: - niechcący oczywiście - biedaczyna chciał mi ją wcisnąć tłumacząc,że nic się nie stało(ale skąd mógł wiedzieć??? - czarodziej czy jasnowidz?) wiedziałem iż jest tam czuła elektronika - towaru nie przyjąłem,nawet nie otwierałem. Protokół,mail do sprzedawcy o zaistniałej sytuacji i dochodzenie roszczeń pomiędzy sprzedającym a firmą kurierską(ale to już nie moja sprawa),elektronika dojechała za 2 dni - kurier ten sam ale tym razem doniósł ją całą :)

Opublikowano

Ja również kupuję przez internet w większości. Po prostu stacjonarne sklepy nie mają szans zrobić takich cen, choć czasami się da........

...........wybieram w sklepie internetowym lub aukcjach, drukuję listę zakupów + cena transportu. Z taką listą idę do sklepu w okolicy i pytam czy chcą zarobić :-). Jeśli ich cena nie będzie wyższa niż na internecie+koszty przesyłki to zamawiam u nich.

Powiem tylko, że w RTV i AGD to się nie udaje (tam mają marże nawet 80%), ale sklepy WOD-KAN to nawet się zgadzają na ten manewr. Jeżeli im nie odpowiada, to na Internecie nich łaski nie robi.

Opublikowano

naszczescie napisałem zeniech kazdy zrobi jak uwaza ,moze mam tro inne podejscie do zakupów w internecie bo jako firma to kupuje w takich cenach ze mógłbym zaopatrywac 90% sprzedawców na alegro czy innych sieci ,i nie wazne czy to elektyka ,automatyka ,klimatyzacja ,czy tez instalacje wodne i inne dla tego taka była moja reakcja ,moze faktycznie jak ktos potzrebuje 1 rzecz czy kilka pojedynczych to wydaje sie ze taniej jest w internecie i faktycznie napewno tak jest ale troche zrowego rozsadku jesli w sklepie cos kosztuje 1000zł na w internecie 850zł to jesszcze ok ale jak 400zł to reszte dopowiedcie sobie sami(tir widmo albo jeszcze ciepłe .....)

Opublikowano

Ja też bardzo dużo kupuję przez internet. Jednak na allegro do 1000 zł. Za wiele firm krzaków. W przypadku sklepu internetowego dobrze jest sprawdzic kto jest właścicielem bo to od niego mamy 2 lata rekojmi. Jak pisał klega wcześniej ... z głową. Pozdrawiam.

Opublikowano

Zapytam jeszcze Neo - dlaczego 2 lata rękojmi? Z tego co się orientuję okres rękojmi trwa rok.

 

Kazik - zwykle nie ingeruję w pisownię postów, ale chyba zrobię wyjątek i tytuł wątku poprawię :angry:

Opublikowano

Dzięki Marcin za poprawienie edytor nie poprawił mi, a ja mam problem z błędami i bez niego ani rusz.

Ale staram się.

Temat też zle przypisałem przepraszam.

 

Wracając do gwarancji producenta pomp zadzwoniłem.Konsultant serwisu poinformował mnie, iż

gwarancja jest udzielana na podstawie karty gwarancyjnej podbitej przez sklep.

Mało tego pompa musi być sprzedana w ciągu sześciu miesięcy od daty produkcji która jest wybita na

tabliczce znamionowej.Po tym okresie powinna wrócić do producenta by nie zalegała na magazynach.

Tyle rozmowy z serwisem jak to jest w rzeczywistości nie wiem.Wystarczy by zniechęcić do zakupów

na allegro, ale jeszcze to sprawdzę dokładniej.Ponieważ jest w niej kupę elektroniki lepiej

by gwarancja była jak trzeba.Nic nie pali się tak szybko i cicho jak tranzystor.

Opublikowano

no pompa i firma jest super ale faktyznie gwaranje lepiej zys miał normalnie podbita ,co do elektroniki to tak czułej i słabo zabezpieczonej na przepiecia to nie widziałem wystarczy małe przepiecie na sieci i oprócz warystora ktory normalnie powinien zrobic zwarcie i spalic bezpiecznik to spali sie ale połowa przynajmniej automatyki ,wiec gwarancja to podstawa

Opublikowano

...Konsultant serwisu poinformował mnie, iż

gwarancja jest udzielana na podstawie karty gwarancyjnej podbitej przez sklep....

podbitej przez sklep jak najbardziej ale może to być również sklep internetowy :) ,przecież w owych sklepach mają długopisy i pieczątki :) .Ostatnio jak kupowałem kamerę to se była instrukcja,faktura i podbita aktualna gwarancja.Większość sklepów internetowych to normalne sklepy,które dodatkowo sprzedają przez internet.

Zadzwoń do kolesia i zapytaj jak ma się sprawa gwarancji - powinna być pisemna i podbita w dniu wysyłki przedmiotu,wpisany numer i model pompy,data,pieczęć i podpis :)

..gdybym potrzebował ową pompę to z pewnością bym ją kupił na alledrogo - ale to jaaa :) .Koleś wydaje się wiarygodny - same pozytywy i firma też..zresztą widać co koleś sprzedaje - nie zauważyłem tam bubli i kiczu :) .

...A swoją drogą zawsze szukamy czegoś dobrego i za dobrą cenę - gdy możemy to kupić to wybredzamy,że za tanie - przecież to chore :angry: .

Koleś sprzedaje ją za niecałe 5 stówek to daj mu tysiaka - on będzie szczęśliwy a ty będziesz miał towar i spokojne sumienie bo kupiłeś za tyle co w sklepie :) :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.