Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podejrzewam, że jeśli chodzi o reklamacje i wymianę na TECHa to nic z tego. Logicznie rzecz biorąc sterownik pracuje poprawnie, z internetem się łączy bo przez sieć domową można go podglądać, więc gdyby działała platforma e-multifun to też by się z nią połączył. Więc jaka wina w tym SASa, że nie działa ten e-multifun? Żadna. Widocznie firma Recalert potraktowała SASa tak jak nas traktuje i zakończyli z nią współprace. Gdyby firma funkcjonowała tak jak powinna, to i współpraca by trwała dalej. Tak przynajmniej mi się wydaje.

Opublikowano

Kupiłeś skodę z silnikiem VW. Po przejechaniu 1000 km silnik się zepsuł. Skoda ci mówi, że to nie ich wina bo silnik jest z VW, więc reklamuj w VW, a nie w skodzie. A że VW splajtował i pakuje manatki? Sorry Winnetou... Zapłacisz skodzie, to wstawi silnik z audi, bo teraz oni im robią silniki... Zapłaciłeś więc skodzie za auto i za dwa silniki, a masz jeden silnik. Potem na forum piszesz, że "jaka w tym wina skody, że nie działa silnik w jej aucie". A za jakiś czas się burzysz, że wszyscy w koło cię dymają... Dlaczego?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.01.2019 o 15:16, kawczuk napisał:

Podejrzewam, że jeśli chodzi o reklamacje i wymianę na TECHa to nic z tego. Logicznie rzecz biorąc sterownik pracuje poprawnie, z internetem się łączy bo przez sieć domową można go podglądać, więc gdyby działała platforma e-multifun to też by się z nią połączył. Więc jaka wina w tym SASa, że nie działa ten e-multifun? Żadna. 

Jeżeli sterownik pracuje poprawnie, to o co masz te pretensje. bezradny.gif

Moim zdaniem, nie działa zdalne sterowanie niektórymi kotłami SAS, a ty twierdzisz że nie działa zdalne sterowanie sterownikiem multifun.

Czujesz różnicę? hahaha2.gif

Edytowane przez Animus
Opublikowano

A kto ma pretensje i się burzy? Chyba tylko Wy dając takie odpowiedzi. Wydaje mi się, że po to jest to forum i ten temat, aby zaczerpnąć informacji. I dalej uważam, że ani SAS ani My nie mamy wpływu na to, że e-multifun nie działa. Wina Recalertu. A skoro nie działa i nie zanosi się na to aby działało, dlatego więc napisałem posta, czy w takim wypadku skoro posiadam jeszcze gwarancje na sterownik to warto wystąpić do SASa z reklamacją sterownika i wymianę na TECHa. 

Opublikowano

Myślę, że mając gwarancję, masz duże szanse, aby Ci wymienili ster jako produkt nie zgodny z ofertą.

Opublikowano

Dzięki za konkretną odpowiedź. Teraz po zakończeniu współpracy SASa z Recalertem nawet na żadne aktualizacje nie mamy szans zapewne. A czy sterownika TECHa są wporządku i posiadają wszystkie funkcje co te Multifun? Czy można je jakoś porównać? Pytam, bo nie mam żadnego doświadczenia z TECHem.

Opublikowano

Tech b. dobra firma, robi solidne stery, mało awaryjne, ten nowy "jest nawet z dotykiem" i internetem, ale ja akurat nie zamieniłbym Multifuna na Techa.

Opublikowano

 Ja akurat nie mam żadnego doświadczenia. Jest to mój pierwszy taki piec i taki sterownik dostałem przy zakupie. Osobiście brak zdalnego dostępu do internetu jakoś mi nie przeszkadza szczególnie na chwilę obecną, aczkolwiek internet do pieca mam podciągnięty więc można powiedzieć się marnuje. A biorąc pod uwagę np. jakiś zimowy wyjazd by się przydała taka funkcja.Tylko właśnie pytanie, czy taka opcja jak towar niezgodny z umową przejdzie i czy SAS akurat wymieni na TECHa takiego z internetem. A może się coś zmieni i jednak firma Recalart się ogarnie i zrobi platforme e-multifun. Bo z tego co czytam to kiedyś ta platforma normalnie działała.

Opublikowano

ja akurat przy okazji usterki starego sterownika recalart wymieniłem już po gwarancji na nowy systemem emultifun po to aby mieć podgląd co się dzieje jak mnie nie ma, po to żeby móc zmieniać opcje podczas pobytu poza domem itd itd. i nagle cyk nie mam, więc firma recalart ograniczyła mi funkcje sterownika, który u nich kupiłem. Walczę z nimi już ponad rok i mają wszystko w D ;). Co do zmiany na techa, z miłą chęcią bym to zrobił no ale znowu inwestycja... 

Opublikowano
W dniu 21.01.2019 o 16:51, kawczuk napisał:

Dzięki za konkretną odpowiedź. Teraz po zakończeniu współpracy SASa z Recalertem nawet na żadne aktualizacje nie mamy szans zapewne. A czy sterownika TECHa są wporządku i posiadają wszystkie funkcje co te Multifun? Czy można je jakoś porównać? Pytam, bo nie mam żadnego doświadczenia z TECHem.

Nie pchaj się w techa kolego recalart to wysoka liga tech to tylko ładnie wygląda i tyle jak już chciał byś zmienić to skzp2 lub sppv2 ale j osobiście bym nie zmieniał

Opublikowano

Panowie, podepnę się trochę pod ten temat, a mianowicie poszukuje czujnika żaru do multifun nie ma ktoś na zbyciu.

Dostawca kotła twierdzi, że zamówił u producenta ale przez 3 miesiące jeszcze nie dostał - porażka.

Dzięki

Opublikowano

@arturekJ1986

Napisz do @krisgie on chyba nie używa tego czujnika, bo zmienił palnik.

Opublikowano

W opisie aukcji na znanym portalu stoi że jest to "termopara typu K" można by zakupić tego typu czujnik. Tylko jak to potem zamontować do pieca bez tej oryginalnej fajki...?

Opublikowano

jak zobaczyć co się dzieje w sterowniku przez sieć?

Opublikowano

Kolego @RadzioRadman wchodzisz w zaawansowane - ethernet - ustwienia. Tam wklepujesz ręcznie dane, ja mam u siebie tak IMG_20190201_101156.thumb.jpg.eba7352492a6570ad6e231d55b1eebb2.jpg

Potem tylko w przeglądarce wklepujesz ten pierwszy adres, możesz ustawić końcówkę inną na sterowniku, np 111 lub coś innego żeby było wygodniej wpisywać, wedle uznania. Musisz mieć piec podpięty pod sieć domową. I masz podstawowy podgląd.

Opublikowano (edytowane)

Ok , prace kotła będę widział tylko w domu czy w pracy też. Pozdrawiam

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano

Jeżeli ustawisz przekierowanie portów na routerze i masz stały adres IP to z pracy też. Ewentualnie ja zmiennym adresie musisz skonfigurować dodatkowo na routerze usługę ddns.

Opublikowano

to już za wyższa szkoła dla mnie. Ale dzięki w domu mi działa . Pozdrawiam

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Nie chcę być fatalistą ale rewelacji w temacie się nie spodziewam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam

otrzymałem dziś informację z serwisu recalart, że na dniach mają uruchomić dostęp do emultifun.

Jeżeli ktoś z Was będzie miał jakiekolwiek informacje proszę o wpisy na forum.

Pozdrawiam

Edytowane przez Tomus881019
Opublikowano

Mogę tylko skomentować informacje z Racalartu - HaHaHa dobry żart.

Opublikowano

Jak myślicie jest sens zgłaszać reklamację pisemną po upływie okresu gwarancji?

Gwarancja skończyła mi się jakoś latem zeszłego roku ale już wcześniej nie było dostępu do platformy. Oczywiście żaluję, że nie zrobiłem tego wcześniej choć nie wiadomo czy coś by to dało.

Tylko się wkur**am bo kupiłem piec Multi Bio też ze względu na możliwość zdalnego sterowania.

Stawiając chałupę specjalnie prowadziłem przewody od internetu do kotłowni, a teraz okazuje się, że nie są mi do niczego potrzebne..

Idź Pan w ch**.

Pozdrawiam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.