Zbig512 Opublikowano 13 Listopada 2018 #226 Opublikowano 13 Listopada 2018 Widzę że nazwę główna strona Recalart przestała odpowiadać. Nie wróży to dobrze. Cytuj
rymol Opublikowano 13 Listopada 2018 #228 Opublikowano 13 Listopada 2018 Widocznie zalegali dostawcy i im wyłączyli. Teraz chłopaki poratowali się usługami szwagra syna z 4 klasy podstawówki i im wyklepał stronę w Wordzie (to nie żart, html jest wygenerowany wordem) i wyszło takie coś jak widać... niebieskie litery na żółtym tle.. czy oni myślą, że znajdą jakiegoś partnera w biznesie który ich potraktuje poważnie i kupi od nich 1000 sztuk sterownika? Cytuj
RadzioRadman Opublikowano 14 Listopada 2018 #229 Opublikowano 14 Listopada 2018 To po firmie , a zapowiadali się dobrze Cytuj
Zartom123 Opublikowano 14 Listopada 2018 #230 Opublikowano 14 Listopada 2018 Mam jednak cichą nadzieję że palną się w łeb i odrodzą sie jak fenix z popiołu. Cytuj
robinet Opublikowano 14 Listopada 2018 #231 Opublikowano 14 Listopada 2018 Ten zdalny dostęp w cenie podstawowej skusił mnie ponad 2 lata temu do zakupu kotła z tym sterownikiem. Sam sterownik jak każdy inny, pracuję obecnie na dwustanie, bo PID ma kilka mankamentów. Obecnie, ani zdalnego dostępu, ani aktualizacji. Jesteśmy w czarnej dupie. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 16 Listopada 2018 #232 Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) proponuje dzwonić do firmy sas ,każdy użytkownik który posiada od nich piec jak co jakiś czas zadzwoni z zapytaniem co z dostepem do internetu ,chociaż niech poczują sie że zrobili ludzi w *** ,tak jak pewnie wiekszości głownym powodem zakupy była wszech obecna reklama strony recalary Edytowane 16 Listopada 2018 przez Ryszard Proszę nie używać wulgaryzmów Cytuj
marqo Opublikowano 16 Listopada 2018 #233 Opublikowano 16 Listopada 2018 Proponuje pisać bezpośrednio do zarządu tej firmy:ZARZĄD:Mieczysław Sasprezes zarządutel. +48 41 378 46 19 w. 7biuro@sas.busko.plAgnieszka Saswiceprezes zarządutel. +48 41 378 50 79tel. +48 41 378 46 19 w. 7agnieszka@sas.busko.plMałgorzata Saswiceprezes zarządutel. +48 41 370 50 78tel. +48 41 378 46 19 w. 7malgorzata@sas.busko.pl Cytuj
kecajbi Opublikowano 16 Listopada 2018 #234 Opublikowano 16 Listopada 2018 Pytanie z innej beczki. Jak obejść automat daty i czasu w multifunie. W tej chwili mam wybór albo 22.22 albo 23.22 . Time mi się rozjechał. Nie mogę tego ręcznie zrobić. Sterowanie mam z Auratona. Sterownik odpiąłem z neta i mam to samo. Cytuj
robinet Opublikowano 16 Listopada 2018 #235 Opublikowano 16 Listopada 2018 Wyłączenie czasu z internetu: Zaawansowane -> Ethernet -> Ustawienia -> E-Time ustawiasz na Off Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 17 Listopada 2018 #236 Opublikowano 17 Listopada 2018 napisałem email w piątek do firmy sas (Chciał bym sie zapytać co dalej bedzie z użytkownikami waszych kotłów którzy zaufali waszej firmie ,przy zakupie kotła na pierwszym miejscu była reklama zdalnego dostepu do internetu ,czy wystarczy na stronie swojej wystawić notatke że zerwaliśmy umowe z firmą recalart i nie odpowiadamy za nic ???co teraz z setkami użytkowników???jesteście państwo dużą firmą i myśle że nie powinniśćie państwo lekceważyć w ten sposób użytkowników tylko znaleść jakieś rozwiązanie ??? ) na razie nic nie odpisali i szczerze wątpię czy odpiszą Cytuj
robinet Opublikowano 17 Listopada 2018 #237 Opublikowano 17 Listopada 2018 Nie wierzę, żeby SAS poszedł w "koszty". Sprzedali produkt, kocioł pracuje, a zdalny dostęp... Pewnie powiedzą że jak kupisz Techa, to Oni moga go wymienić Cytuj
jarrek Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor #238 Opublikowano 18 Listopada 2018 Takie gdybania.... Rękojmi jest 2 lata, więc większość kotłów z multifun już ten okres ma za sobą. Teraz jedynie można założyć nowy wątek na forum ( defacto bardzo poczytnym), co może w jakimś stopniu odbić się na sprzedaży. Jeżeli firma dba o dobre imię, powinna " krzykaczom" zaproponować rozwiązanie. Ci opiszą pozytywnie podejście firmy, a to za pewnością zaprocentuje... @krzysiek118 jak przez dwa tygodnie nie odpiszą daj znać. Cytuj
RadzioRadman Opublikowano 19 Listopada 2018 #239 Opublikowano 19 Listopada 2018 trzeba przyznać że sterownik jest niedopracowany, może używać takiego argumentu. Teraz gdy firmy już nie ma to również nie będzie aktualizacji Cytuj
Zartom123 Opublikowano 19 Listopada 2018 #240 Opublikowano 19 Listopada 2018 A co w przypadku gdy rekojmia nie minęła ? Ja mam piec dopiero kolo roku. Cytuj
Animus Opublikowano 19 Listopada 2018 #241 Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) Można oddać, chyba że usuną wadę. Ja tam nie mam takich problemów. https://esterownik.pl/device/12852 Edytowane 19 Listopada 2018 przez Animus Cytuj
Animus Opublikowano 24 Listopada 2018 #242 Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Teraz porównajcie, kocioł do wczoraj do 22:00 pracował w turbo, a po 22:00 już w standardzie. ->wykresy. https://esterownik.pl/device/12852 Edytowane 24 Listopada 2018 przez Animus Cytuj
robinet Opublikowano 24 Listopada 2018 #243 Opublikowano 24 Listopada 2018 Piszesz o PID Standard? Jeżeli tak to jak masz datowany ten soft. Mnie zawsze sie rozjeźdźał o kilkadziesiąt stopni. Cytuj
rymol Opublikowano 24 Listopada 2018 #244 Opublikowano 24 Listopada 2018 9 godzin temu, Animus napisał: Teraz porównajcie, kocioł do wczoraj do 22:00 pracował w turbo, a po 22:00 już w standardzie. ->wykresy. https://esterownik.pl/device/12852 Animus, możesz coś napisać na temat tego eCoal? Masz dwa sterowniki, Multifun i eCoal? eCoal jest oddzielnym modułem z własnymi czujnikami? Jak to działa? Cytuj
jarrek Opublikowano 25 Listopada 2018 Autor #245 Opublikowano 25 Listopada 2018 @Animus urządzenie nie podłączone. Ps. U mnie jak cwu się nie włączy to bardzo ładnie ogarnia to pid standard. 15.06.2016 to ostatni soft, kiedy pid standard pracuje dobrze i jest dostępny pid turbo. Pid standard ma widełki pracy 15°C. Na okresy kiedy temp. jest powyżej +10°C używam pid turbo albo dwustanu, bo przy takich temperaturach stała praca nawet z najniższa mocą powoduje odstawienie. Cytuj
Animus Opublikowano 25 Listopada 2018 #246 Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) 12 godzin temu, rymol napisał: Animus, możesz coś napisać na temat tego eCoal? Masz dwa sterowniki, Multifun i eCoal? eCoal jest oddzielnym modułem z własnymi czujnikami? Jak to działa? Możecie mi przypomnieć jaka była opłata co miesiąc jakoś kiedyś przeliczyłem za Multifuna chyba 10 zł X 12 miesięcy = 120 zł x 10 lat = 1200 zł. Więc kupiłem drugi sterownik, z czujnikami bez opłat utrzymaniowych z podglądem na smartphona. Ecoal jest oddzielnym sterem z czujnikami, podgląd i sterowanie ze smartphona, ma też połączenie radiowe z czujkami bezprzewodowymi, które mam zainstalowane w innych pomieszczeniach. https://esterownik.pl/device/12852 -> pokoje -> górny prawy róg strzałeczka na niebieskim a pokarze się wykres. Kupujesz taki zestaw z czujnikami. Dodatkowo kup to i zapakuj do środka tej skrzynki. I czujki, które wieszasz gdzie chcesz Drugi dzień pracuje Multifun w standardzie bez odstawiania. Edytowane 25 Listopada 2018 przez Animus Cytuj
CSant Opublikowano 25 Listopada 2018 #247 Opublikowano 25 Listopada 2018 Czyli masz w kotle i instalacji pomontowane po dwa czujniki? Jedne z multifuna fabrycznie a drugie z bruli dodawałes sam, czy tak?, pracą kotła steruję multifun a bruli tylko zczytuje parametry żeby był podgląd na wykres? Czy jak to zmontowales? Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Animus Opublikowano 25 Listopada 2018 #248 Opublikowano 25 Listopada 2018 Mam oba stery montowane nie fabrycznie, fabryczny był Tech, montaż z dwoma czujnikami, tylko samo spalanie prowadzi Multifun, Ecoal monitoruje i steruje pompami itd.. To ma jeszcze zaletę, jakby któryś ster złapał awarię, to drugi przez pewien czas sam pociągnie ogrzewanie. Ty możesz kupić Bruli-ego, ma wszystko oprócz PID-a. Do niego można też dokupić głowice na grzejniki sterowane radiowo, albo zestaw podłogowy Cytuj
RadzioRadman Opublikowano 26 Listopada 2018 #249 Opublikowano 26 Listopada 2018 czy jest to warte tyle pieniędzy Cytuj
jarrek Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor #250 Opublikowano 26 Listopada 2018 W dniu 25.11.2018 o 13:39, Animus napisał: To ma jeszcze zaletę, jakby któryś ster złapał awarię, to drugi przez pewien czas sam pociągnie ogrzewanie O tym myślę, zastanawiam się nad skzp, bruli, spp v2. @Animus zanim kupiłeś bruli brałeś, któryś z powyższych pod uwagę? Jeżeli się mylę to proszę poprawić; skzp chyba najlepiej prowadzi proces spalania w pid, tylko słabo wypada kątem netu (darmowego?); sppv2 ponoć równie dobrze moduluje, ma też fajnie ogarnięty net, ale tu też nie wiem czy full dostęp jest darmowy, bruli najmocnejszy od strony netu, ale moduluje słabiej niż powyższe dwa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.