Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tego nie robia inžynierzy,ale designierrzy.Korozja producentmi pod tymi pierdolkami witana.Nie widac,ale gryznie.Mam wraženie,že nic na samochodach juž nie robia inženierzy...

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, bercus napisał(a):

Tego nie robia inžynierzy,ale designierrzy.

Nie, auta projektują księgowi.

Jak możesz to sobie to wszystko dokładnie wyczyść i postaraj się wysuszyć, a potem w otwory wprysnij środek do konserwacji profili zamkniętych. Jeżeli już tam jest błoto i rdza to dużo nie pomoże, jak jeszcze w miarę czysto bez błota i śmieci to powinno troche pomóc 

  • Zgadzam się 1
  • Przydało się 1
Opublikowano

Dziękuję. Tak zrobiłem, miałem wątpliwości co do tej listwy – czy ją zakładać ponownie, bo też wydawało mi się, że jest to zaproszenie do wilgoci utrzymującej się w nagromadzonym kurzu, którego nie da się usunąć myjką z zewnątrz. Audika na przykład, nie ma takiej listwy z dołu. Przeglądnąłem inne miejsca w necie, ale na szybko nie odnalazłem opinii, więc zamocowałem, ale chyba przed zimą zdejmę. Pod nią jest tylko lakier, nie impregnat. Zamalowałem to taką czarną mazią. Przy innej okazji samochodziarz wprowadził mnie kiedyś, w luźniej dyskusji, w temat warstwy lakieru obecnie stosowanego, więc to może potwierdzać Waszą opinię.

Opublikowano

Kto może, niech dba o swój starszy samochód, szczególnie o stan techniczny w miarę swoich możliwości. Nowe konstrukcje to jeżdżące skarbonki i częste wizyty u mechaników. Nie wszystko da się już zrobić w domowym garażu jak kiedyś. Sam niedawno wdepnąłem na minę kupując samochód z problematycznym silnikiem. Szczęściem jest tylko to, że mam sprzęt i wiedzę do niwelowania niektórych bolączek, ale mogę zapomnieć że zrobię nim podobnie jak innym moim samochodem pół miliona km bez ŻADNEJ awarii. Takich samochodów już się nie robi. Stoi jeszcze u mnie przykryty plandeką stary Landcruiser J70 1988r, w turbo dieslu 2,4l, bez nadwozia które już poszło na złom, ale nawet po rocznym staniu wystarczy niepełny obrót wału i silnik pracuje równo na wszystkich cylindrach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.