Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobór kotła


soulfly

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

To mój pierwszy post, czytam juz to forum od ok miesiąca i po lekturze kilkunastu tematów wybrałem ofertę firmy Biawar.

Temat wyboru dotyczy 2 kotłów na pelet.

1)Do domu z lat 70-tych https://cieplowlasciwie.pl/wynik/9mta

stara instalacja grube rury stalowe grzejniki panelowe przewymiarowane.Do remontu instalacja w kotłowni,zakładammontaż zaworu 3D z siłownikiem i ochrona powrotu VTC, latem CWU zabezpiecza instalacja solarna(300l z 2 wężownicami).  Wybrałem pellux 100 touch

2) Nowy dom ocieplony 20cm styro, dach wełna15cm .Parter podłogówka 1piętro grzejniki. Razem 130m2 tutaj dobrałem pellux compact 12kw.

Chciałem aby piece były z 1 firmy bo łatwiej ogarnąć ustawienia znając sterownik i palnik 1 firmy.

Temat niestety upadł z powodu braku serwisu.Mieszkamy w okolicach Gliwic i do serwisu w Opolu i Krzeszowicach jest po ok.80km - żaden nie przyjedzie.

Ostatnio studiuję temty o kotłach Tekla .Tu chyba problemów z serwisem nie będzie do fabryki mam 50km ale otwarty jestem na inne sugestie .

Chciałbym mieć podgląd na smartfonie na pracę obu kotłów aby móc szybko reagować na problemy i mieć możliwość użycia peletu gorszej jakości

Z góry dziękuję za pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zawsze przyjedzie. Dzwon do biawara na infolinię serwisową. Dadzą Ci namiary na serwis. Jestem użytkownikiem Biawara Compact 12kw od 2miesiecy. Nie było problemu z serwisem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy 21 wiek, serwis auta też masz obok siebie? Spokojnie bierz Biawara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi do biawara dzwoniłem dali mi namiary na serwis w Krzeszowicach i Opolu oba serwisy odmówiły wyjazdu ze względu na zbyt dużą odległość

Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach