maniek130 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 #1 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Witam, przy sprzątaniu garażu po dziadku znalazłem takie oto cudo . Wszytko działa jak należy, ale mam pytanie gdzie uzupełnia się olej w tym sprzęcie co wypadalo by zmienić dokupić i usprawnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 9 Kwietnia 2020 #2 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Na tym nadlewie powinien być wlew oleju z bagnetem, może jest z drugiej strony lub na przeciwko silnika elektrycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercus Opublikowano 9 Kwietnia 2020 #3 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Na lewo od budzika widac na kompresore take miejscie "U" Tam powinno byc bagnet oleju.Može jest z drugej strony.Wylač,wlač. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor #4 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermogenes Opublikowano 10 Kwietnia 2020 #5 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Czy w okienku kontrolnym widać jeszcze olej. Jeśli tak to niech pracuje, jeśli nie to trzeba robić remont, teoretycznie nie powinien brać oleju jeśli jest sprawny. Jeśli koniecznie chcesz dolać trzeba odkręcić nakrętki szpilek trzymających cylinder tam znajdująca się uszczelka nie bierze udziału w sprężaniu tylko zapobiega wydostawaniu się mgły olejowej z karteru. Pozdrawiam Hermogenes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor #6 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Hermogenes A gdzie to szkiełko kontrolne pokażesz na zdjęciu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermogenes Opublikowano 10 Kwietnia 2020 #7 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Jeśli oczywiście nic nie było przerabiane. Pozdrawiam Hermogenes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcus312 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 #8 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Poszukaj gdzie ten kompresor ma odpowietrzenie skrzyni korbowej tamtędy wlejesz olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Autor #9 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 To teraz zagadka, dla mnie z tych zdjęć nie okreslisz tego Marcus312 co wrzuciłem. To może to co jest na ostatnim zdjęciu z prawej strony? W poście #4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pochłaniacz Opublikowano 12 Kwietnia 2020 #10 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 To jest Aspa 1JS60. Korek nad oczkiem powinien się wykręcić, i tam wlewasz olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor #11 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Ok, ale czym to odkręcić klucz od szlifierki kątowej ma inny rozstaw. Przy okazji znalazłem spust oleju pod spodem jest śruba. Tym, że tak ulany jest kompresor nie przejmujcie się, bo to tylko WD40 pryskałem na szkiełko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pochłaniacz Opublikowano 14 Kwietnia 2020 #12 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Jakiś klucz zaciskowy typu żabka powinien pomóc. Olej wymień, bo to nie jest duży koszt. Możesz wlać zwykły silnikowy mineralny 15W40. Wejdzie go tam pewnie ze 100 ml. Oczko powinno być całe zalane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor #13 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 ok, dzięki i pozdrawiam Dam znać czy się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor #14 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Rozkręcone , ale tam jest smar A nie olej. Co w takiej sytuacji zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pochłaniacz Opublikowano 15 Kwietnia 2020 #15 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Tam smaru być nie może. Cylinder i tłok są smarowane metodą rozbryzgową, i musi być tam olej. Wlej tam 50 ml. nafty, i włącz na dwie minutki. Wylej to, i wlej nowy olej. Jeśli olej po kilku minutach pracy zabarwi się, to wywal go, i zalej kolejny. Procedura powinna trwać, aż olej nie będzie się barwił, i wtedy będzie wiadomo, że komora korbowa jest wolna od zanieczyszczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermogenes Opublikowano 15 Kwietnia 2020 #16 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Pisałem kilka dni temu rozkręć to całe ustrojstwo na połączeniu cylindra z karterem, byś ocenił zużycie pierścieni. półek tłoka, gładzi cylindra; ktoś się ratował smarem zapewne pluł olejem.Jeśli pluje to olej miesza się z wodą wytrąconą z powietrza i maź zatyka odwadniacz, robi kropki przy malowaniu. Pozdrawiam Hermogenes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor #17 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Jutro spróbuje przejrzeć wszytko. Ok , czy w tej sytuacji wszytko najpierw nafta umyć. I dopiero rozkręcić, czy rozkręcić I wtedy umyć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermogenes Opublikowano 15 Kwietnia 2020 #18 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Ja myję najpierw wstępnie w całości żeby się zbytnio nie brudzić przy rozkręcaniu, potem do pomiarów już dokładnie. Pozdrawiam Hermogenes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor #19 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 A gdzie kupię ta nafte, bo szukam k wyskakuje mi kosmetyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermogenes Opublikowano 15 Kwietnia 2020 #20 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Chcesz na Alledrogo to masz https://allegro.pl/kategoria/oswietlenie-lampy-47477?string=nafta&bmatch=baseline-al-product-eyesa2-engag-dict43-hou-1-2-0318 Ja używam oleju napędowego lub etyliny.Pozdrawiam Hermogenes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Autor #21 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Witam, Mam pytanie włącznik krzywakowy ma być podłączony między na kablu siły miedzy wtyczką do siły a tym co idzie do tego czerwonego zabezpieczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pochłaniacz Opublikowano 18 Kwietnia 2020 #22 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 To czerwone zabezpieczenie, to wyłącznik ciśnieniowy, i możesz sobie na nim ustawić ciśnienie jakie potrzebujesz, i on będzie pilnował tej wartości. Czyli musi być tak jak napisałeś, - wyłącznik krzywkowy- wyłącznik ciśnieniowy- silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor #23 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Ok, dzięki wielkie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek130 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor #24 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 A tak przy okazji może ktoś wie co to jest i do czego służy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outsider Opublikowano 19 Kwietnia 2020 #25 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 To element czegoś większego. Przekładnia ślimakowa kątowa. A śruba z gwintem trapezowym odpowiadała za liniowe przemieszczanie się jakiegoś układu mechanicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.