Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompresor


maniek130

Rekomendowane odpowiedzi

Na lewo od budzika widac na kompresore take miejscie "U" Tam powinno byc bagnet oleju.Može jest z drugej strony.Wylač,wlač.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w okienku kontrolnym widać jeszcze olej. Jeśli tak to niech pracuje, jeśli nie to trzeba robić remont, teoretycznie nie powinien brać oleju jeśli jest sprawny. Jeśli koniecznie chcesz dolać trzeba odkręcić nakrętki szpilek trzymających cylinder tam znajdująca się uszczelka nie bierze udziału w sprężaniu tylko zapobiega wydostawaniu się mgły olejowej z karteru. Pozdrawiam Hermogenes  

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzie ten kompresor ma odpowietrzenie skrzyni korbowej  tamtędy wlejesz olej 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest Aspa 1JS60.  Korek nad oczkiem powinien się wykręcić, i tam wlewasz olej. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale czym to odkręcić klucz od szlifierki kątowej ma inny rozstaw. 

Przy okazji znalazłem spust oleju pod spodem jest śruba. Tym, że tak ulany jest kompresor nie przejmujcie się, bo to tylko WD40 pryskałem na szkiełko.

 

20200414_161221.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś klucz zaciskowy typu żabka powinien pomóc. Olej wymień, bo to nie jest duży koszt. Możesz wlać zwykły silnikowy mineralny 15W40. Wejdzie go tam pewnie ze 100 ml. Oczko powinno być całe zalane.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam smaru być nie może. Cylinder i tłok są smarowane metodą rozbryzgową, i musi być tam olej. Wlej tam 50 ml. nafty, i włącz na dwie minutki. Wylej to, i wlej nowy olej. Jeśli olej po kilku minutach pracy zabarwi się, to wywal go, i zalej kolejny. Procedura powinna trwać, aż olej nie będzie się barwił, i wtedy będzie wiadomo, że komora korbowa jest wolna od zanieczyszczeń.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem kilka dni temu rozkręć to całe ustrojstwo na połączeniu cylindra z karterem, byś ocenił zużycie pierścieni. półek tłoka, gładzi cylindra; ktoś się ratował smarem zapewne pluł olejem.Jeśli pluje to olej miesza się z wodą wytrąconą z powietrza i maź zatyka odwadniacz, robi kropki przy malowaniu.  Pozdrawiam Hermogenes 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz na Alledrogo to masz

https://allegro.pl/kategoria/oswietlenie-lampy-47477?string=nafta&bmatch=baseline-al-product-eyesa2-engag-dict43-hou-1-2-0318

Ja używam oleju napędowego lub etyliny.Pozdrawiam Hermogenes

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czerwone zabezpieczenie, to wyłącznik ciśnieniowy, i możesz  sobie na nim ustawić ciśnienie jakie potrzebujesz, i on będzie pilnował tej wartości.  Czyli musi być tak jak napisałeś, - wyłącznik krzywkowy-  wyłącznik ciśnieniowy- silnik.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To element czegoś większego. Przekładnia ślimakowa kątowa. A śruba z gwintem trapezowym odpowiadała za liniowe przemieszczanie się jakiegoś układu mechanicznego. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.