Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ustawienia sterownika argos pid plus palnik sv200


słabeusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Uprzejmie proszę Szanownych Panów o podanie ustawień dla pieca na ekogroszek 19kw z palnikiem SV 200.Sterownik Argos pid plus. Walczę drugą zimę.Chyba wstawię do piwnicy jakieś wyrko i tak będę zimował ,aż zabronią nam całkowicie palić. Jestem laikiem i proszę o wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego, jak uniwersalne ustawienia. Opisz jaki masz problem, to na pewno znajdzie się dobry człowiek który będzie wiedział jak Ci pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje ustawienia.

PALNIK

Czas pracy-10s

Czas przerwy-40s

Nadmuch max-70

Nadmuch min.-20

Moc min.-20

PODTRZYMANIE

Czas pr.-40s

Czas pauzy-2min.

Nadmuch-40

Podawanie-x10

Ilość podań-1

Spieki żużlowe duże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej mocy dmuchawa ?

Zakładam, że do 19 KW. została zastosowana dmuchawka 80w.  W takim razie, masz zbyt wysoko ustawione powietrze.

Spróbuj ustawić min. 8 , max 35. 

Kocioł wchodzi w podtrzymanie ?  Sterownik pracuje w PID ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmuchawa 80w. Kocioł wchodzi w podtrzymanie.   Sterownik pracuje w PID. Proszę Pana ,czy proponowane ustawienie nadmuchu nie będą za niskie? Serdecznie dziękuję za zajecie się słabeuszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie spróbujesz, to nie będziemy wiedzieć.  W jaki sposób regulujesz temperaturę w mieszkaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście przesłona na dmuchawie otwarta, oraz szyberek w czopuchu jeśli jest, również otwarty na maksa.

Podtrzymanie również trzeba zmienić. Nie znam sterownika, więc zapytam. Czy w takich ustawieniach, podajnik działa przez dziesięć sekund co dwie minuty ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach