Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może taniej by było w NASA zamówić .

  • Lubię to 1
Opublikowano

Może jedno zero za dużo kolega wstawił

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jednak wszystkie zera się zgadzają. Pewnie tłumy stoją w kolejce aby nabyć to cudo

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Odgrzewam bo sezon się rozpoczął:)

Mam pytanie, miał ktoś taką śmieszną usterkę a mianowicie, silnik dobrze odpala, pracuje. Chcę go zatrzymać i puszczam dźwignię ale on dalej sobie chodzi?.Potrzeba zdjąć fajkę ze świecy by zgasł. Jaka przyczyna? Cewka, coś z tym klockiem przy kole masowym? Czy może ten element z przerywaczem padł? Będę w wolnym czasie grzebal ale może ktoś miał takie hece więc pytam.

Opublikowano

Sprawdzę po pracy ale dziwnie pracuje ta linka od hamulca koła magnesowego tzn ma jakby ograniczony ruch. Może tam się coś popuscilo. Sprawdzę po pracy. 

Opublikowano (edytowane)

Ta linka jeszcze odłącza  cewkę zapłonową . Jak nie chodzi albo sie blokuje to nie hamuje  magneta i może nie rozłączać cewki , dlatego nie możesz zgasić silnika . Raczej nie odkręcaj cewki zapłonowej bo ta szczelina do magneta jest istotna a jak popuścisz cewkę to magnes na kole zamachowym ją rozreguluje (przyciągnie ) . Jak musisz odkręcić cewkę to zobacz jaka jest szczelina do magneta na zimnym silniku  . Jak ustawisz za małą to po nagrzaniu kosiarki może się blokować ( już tak miałem po pseudo serwisie ) Piski zgrzyty i silnik staje .

No i BHP jak coś robisz to zdejmij fajkę ze świecy bo można przypadkowo odpalić jeśli nie działa odcięcie zapłonu .

Edytowane przez mac65
Opublikowano

Dzięki za rady. 

Opublikowano

Usterka usunięta. Przyczyna była banalna ale nie do końca ją zdiagnozowalem. Otóż klocek hamulca miał ograniczony ruch i nie przesuwal się w całym zakresie pracy. Jakby się zawiesił. Musiałem zdemontować ten stycznik z klockiem. By to zrobić, koło masowe do demontażu bo śruby niedostępne. Po przeczyszczeniu dźwigni, złożyłem do kupy i teraz pracuje OK. Możliwe że wszystko było zanieczyszczone pyłem i kurzem a może to sama linka była zawieszona. Silnik ma 12 lat, chiński T 475 , nigdy nie rozbierany a pracuje jak zegarek. Z lozyskiem na górnym podparciu wału , ma też zeliwna tuleje tłoka. Bardzo polecam te jednostki z serii T 375, 475, 675. 

Dzięki za rady i zainteresowanie. Hejka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.