Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Termet GOLD czujka zewn.


aje

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Aż wstyd sie przyznać ale nie potrafie wyświetlić temperatury zewnętrznej :(.

 

Posiadam Termec Eccodense Gold 20 Plus + Regulator TERMET ST-292 v2 (Bezprzewodowy) + czujke zewn. org. Termet 

 

Piec:

https://www.termet.com.pl/produkt/ecocondens-gold-plus/63

 

Regulator:

https://www.termet.com.pl/produkt/termet-st-292-v2/16

 

Taki czujnik:

https://allegro.pl/oferta/termet-czujnik-temperatury-zewntrznej-minimax-akc-4897549261

 

 

Pytanie czy w ogóle można wyświetlić jakoś temp. z czujki zewn.? i czy można to zrbić na piecu czy na relugatorze?

Nie wiem czy ślepy jestem ale nigdzie w instrukcji nie widze. Nacisniecie resetu podaje rozne dodatkowe paramy ale temp zewn. tam nie ma.

 

Pozdrawiam

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem początkującym użytkownikiem tego kotła i z tego co wiem to przynajmniej z poziomu użytkownika nie ma takiej możliwości. Na podstawie wyświetlanej temp. grzania CO i nr krzywej można odczytać z wykresu jaką temp. zewn. odczytuje sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z krzywa itd. wszystko jasne na razie mam kt 1. 0. Pierwszy sezon więc będę testował. Jedynie chciałem wiedzieć jaka jest temp. na czujniku zewnętrznym, żeby wiedzieć czy dobra temp. odczytuje wtedy można którymś parametrem przesunąć krzywa i sobie ją dostroic.   A odczytywanie z wykresu po temp z pieca jakaa temp odczytał czujnik to bardzo słabe rozwiązanie., przynajmniej jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze. A macie jakąś dokładniejszą instrukcje jak taką krzywą ustawić? Po naciśnięciu przycisku grzejnika zmieniamy napięcie do max 9.9 z czujnika pogodowego. W jaki sposób ustawić tą krzywą? Czym się sugerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach