Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelnienie Palnika Pancerpol


Rober528

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Uszczelnia się w jakiś sposób palnik obrotowy pancerpol (koronka obrotowa -talerz)? Jeśli tak to proszę o radę.

Tak uszczelnia się, ja robiłem uszczelkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W ktorzm miejscu uszczelnia sie? Wydaje mi sie ze przy moim palniku jest za duzy luz pomiedzy pierscieniem paleniska a koronka obrotowa (koronka jest tak jakby wyzej ) .Znalazem w sklepie domer pierscienie centrujace to moze o to chodzi.(a moze tak ma byc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie uszczelki ale najważniejsza jest pomiędzy  pierścieniem paleniska i komorą powietrzną.

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to się wspawuje na obudowę, właśnie to wywaliłem. Edytowane przez Animus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też była przyłapana do obudowy i też ją wywaliłem bo myślałem że to czyjś pomysł bo palnik kupiłem używany. Możesz napisać jak ta uszczelka wygląda? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciiołem uszczelkę z koca gaśniczego, wywaliłem pierścień, bo pod nim były szczeliny, był pospawany punktowo w 5 miejscach, szło nimi powietrze. Jak włożysz uszczelkę to zmniejszy się szczelina pod koronką.

Pierścień centrujący zastąpiłem 4-ma śrubami wkręconymi, na odpowiednią głębokość w obudowę, z czterech stron, nimi wycentrowalem zewnętrzny talerz.Trzeba zostawić trochę luzu, bo w czasie pracy jest cieplejszy i się rozszerza.

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma wyglądać Komora powietrzna z usuniętym pierścieniem centrującym.

 big_04.jpg?lm=1456474701

Ma mieć 4 śruby wkręcone, na odpowiednią głębokość w obudowę, z czterech stron, oryginalnie mój miał 2 śruby.

Na tej komorze opiera się pierścień paleniska ten poniżej.

big_Pierscien_17_kw_mial_1-Resizer-_800x

Pomiędzy pierścień paleniska w miejscu oparcia wsadziłem uszczelkę, która nie jest klejona, to pozwala na swobodne rozszerzanie pierścienia, w trakcie nagrzewania.

Uszczelka wrzynając się w kant komory powietrznej pod ciężarem pierścienia, utrzymuje się na miejscu, ciśnienie powietrza nie może jej wypchnąć .

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widzę rozbieżność opinii. Dla zainteresowanych obrotowych palników Pancerpol nie wolno uszczelniać. Informacja od producenta. Wystarczy wykręcić numer i zadzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz pojęcia to lepiej nic nie pisz, gdzie są rozbieżności?.   :rolleyes:

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo oni myślą że Ty chcesz pakować jakiś tam silikon w element obrotowy wianek żeliwny a to palenisko składa się z 2 elementów (pierścień paleniska)  nie licząc fajki żeliwnej. :D

Edytowane przez Animus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu pytał czy uszczelnia się,,koronka obrotowa-talerz" i do tego się odnoszę.

To po co ten twój wpis:

 

Widzę rozbieżność opinii. 

Edytowane przez Animus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz wrodzony zespół niedoboru jodu, tłumaczę jeszcze raz,  ten palnik ma więcej szczelin i nie wszystkie się uszczelnia, dlatego dla Ciebie są rozbieżności w opiniach. :D

Edytowane przez Animus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz chyba problemy z swoim wysokim ego. Człowiek pytał o to czy uszczelnia się między obrotową koronką a talerzem i tyle. Wiemy już że nie mam pojęcia i niedobór jodu i że masz swoje uszczelki.  Wyprzedzę twój następny wpis, mam też niedobór potasu i magnezu i cholesterol decko za wysoki. Z mojej strony pozdrawiam i zdrowia życzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak tak, to już nie będę Cię denerwował, sorki.

 

 

Uważam że zaśmiecasz ten temat,  szukasz dziury w całym.

Dokładnie wytłumaczyłem co uszczelniłem, żeby palnik pracował dobrze na niższej mocy.

A o innych uszczelnieniach nie napiszę, za innowacje  dostaje się pieniądze.

 

Nikt nikomu nie karze na siłę ingerować w palnik. 

Edytowane przez Animus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro straciłeś już zainteresowanie moimi niedoborami to daj jakiś namiar bo mam taki palnik to chętnie skorzystam z tych innowacji nawet odpłatnie jeśli faktycznie są sensowne. Palnik przestanie być rezerwowym a i może przełamię się do miału. 

Edytowane przez alf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.