Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Urwana klapka do czyszczenia pod reorta


fox2084

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas czyszczenia i uszczelniana palinka urwały się 2 zardzewiałe śruby które zostały w otworze, podkleilem ta klapkę uszczelniaczem ale niestety po jakimś czasie odpalda, czy macie Panowie jakiś pomysł poza wyciąganiem całego palinka żeby to sprawnie przymocować. Przykleiłem teraz zwykłym silikonem do 120st. Podparłem czymś i póki co jakoś się pali. Z góry dziękuję za rady. 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Ryszard
Dodano prefiks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygasić kocioł, wyjąć retortę, Wykręcić urwane śruby np. wykrętakiem, lub dospawać do nich inną śrubę, i wykręcić.  Następnie złożyć wszystko i cieszyć się porządnie wykonanym zadaniem. 

Wiem, że to sporo roboty, ale tutaj chyba nie ma półśrodków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odmontowal najpierw ten zasobnik i motorreduktor,wiatrak.W koncu bedzie to szybcza i lepsza robota i nic nieuszkodzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że palnik jest żeliwny. Ciężko pospawać.  Ale jak masz tam tyle miejsca, to może dasz radę dospawać coś do tych urwanych śrób.

  • Przydało się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób 2 otwory co najmniej 8 mm obok tych urwanych śrub (jak masz głowicę kątową lub wałek giętki, to nawet nic nie trzeba demontować). Włóż nowe śruby przez otwór w rewizji, lekko zapunktuj spawarką by się nie ruszały i gotowe.

  • Przydało się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub 2 dziurki obok blaszki,do nich gwinta i L z dziurka na szrube potrzymaja ta blaszke.

  • Przydało się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkaj 1/3 dziurek tam,gdzie sa pali.Zwiekszasz cisnienie okolo korony i bedzie dmuchac tež po drugiej stronie,gdzie isto jest jemniejszy groch i powietrze ciezej ma do wprowadzania w palenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok Panowie dziękuję za wszystkie rady, melduje że ten problem został rowiązany( przyspawany drut z gwintem na blaszce  sznur do uszczelnienia) Niestety dalej nie pali się na połowie palinka (nie dmucha) dmuchawa wymieniona,

 

Problem lezy po stronie kanału od dmuchawy do palnika, robi się tam miał który go zapycha. Macie pomysł co moze być nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytarta rure podajnika.Dziura rura-kanal powietrza?

Edytowane przez bercus
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kanał powietrza, wczoraj przeczyściłem do tej pory ładnie się pali, ciekawe po jakim czasie coś zacznie. U mnie to kolanko to chyba jest w całości i rurą do której przymocowany jest zasobnik.

tak kanał powietrza, wczoraj przeczyściłem do tej pory ładnie się pali, ciekawe po jakim czasie coś zacznie. U mnie to kolanko to chyba jest w całości i rurą do której przymocowany jest zasobnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.