Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja Do Sprawdzenia I Oceny.


wojtekryba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o sprawdzenie i porady instalacji w moim domku, wydaje mi się, że jest błąd (śledząc wasze rady tak mi się zdaje), ale nie znam się na tym. Dodam, że wszystko działa, woda ciepła jest i grzejniki wszystkie też ciepłe, ale zawór chyba nie spełnia swojego zadania, to tylko moje przypuszczenia. Na górze jest 6 grzejników a na strychu naczynie. A i ten zawór mi nie daje spokoju, gdyż jest w instrukcji jest, że z kotła powinien być półkole a u mnie zamontowali z kotła na kwadraciku. Jeśli trzeba mogę zamieścić więcej zdjęć.

Z góry dziękuję.

post-8788-1252697121_thumb.jpg

post-8788-1252697633_thumb.jpg

post-8788-1252697703_thumb.jpg

post-8788-1252697910_thumb.jpg

post-8788-1252697947_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie jest źle podłączony zawór ponieważ nie jest potrzebne obejście z wyjścia z pieca na zasilanie grzejników gdyż w takim przypadku ten zawór nie spełniea swojej roli, twój fachowiec nie wiedział jaka jest zasada działania tego zaworu, traeba zlikwidować to obejście i będzie ok, wtedy będziesz mógł regulowqać i temperaturę na grzejniki oraz temperature powrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach