Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie bardzo chciałbym przeprosić, jeżeli założyłem temat w złym dziale, ale jestem kompletnie zielony w tematyce pieców grzewczych. Moim problemem, a raczej problemem mojej mamy jest piec LUMO, którego zdjęcia załączam w załącznikach. Piec się zepsuł, a hydraulik stwierdził że winę za to ponosi palnik, który uległ uszkodzeniu. Niestety nie wiem co to za palnik i właśnie to chciałbym ustalić, a także uzyskać od Was informację czy tylko jeden konkretny palnik będzie pasować do tego pieca czy można kupić jakiś z większej puli? Pozdrawiam. 

piec 1.jpg

piec 2.jpg

piec 3.jpg

Opublikowano

A gdzie jest palnik? Proszę o zdjęcie z odstawioną pokrywą z otworem.

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, reded napisał:

A gdzie jest palnik? Proszę o zdjęcie z odstawioną pokrywą z otworem.

Dziekuje za odpowiedz, juz dosylam zdjecie

piec 4.jpg

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano

Wygląda na standard, palnik można na olx znaleźć. Ten kabel to do palnika był?

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, reded napisał:

Wygląda na standard, palnik można na olx znaleźć. Ten kabel to do palnika był?

Ja przyznam szczerze nie mam pojęcia, bo nie widziałem tego wcześniej, ale mama mówi że chyba tak. Jeżeli mogę zapytać, to co Pan rozumie przez standard? Może to być to jakiś "uniwersalny" palnik? Mógłby Pan podać jakiś przykład/llink? Hydraulik podobno mówił, że sterownik też jest ważny, bo to on odpala palnik. Powtarzam wszystko co usłyszała mama od fachowca. :) "

"Tam chodzi o ten starter zeby odpalał palnik, bo podobno nie każdy palnik tak dziala." - tak powiedzial hydraulik, ale ja z tego malo co rozumiem

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Opublikowano (edytowane)

Powinien pasować, szukaj w swojej okolicy:

https://www.olx.pl/oferta/piec-kociol-olejowy-zeliwny-typ-kodz-20kw-CID628-IDFb8R8.html#89d9dc0fd2

Edytowane przez reded