Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przekładnia identyczna, ślimak do wymiany, niestety nie chce "wyjść" z przekładni (przypuszczam że zerwała się zawleczka i zatarło pomiędzy ślimakiem a elementem przekładni - taki kupiłem używany i tak jeden sezon się kręciło). Próba obrócenia "na siłę" silnikiem nie przynosi efektu, silnik staje/dusi się.

Pytanie: udało mi się odkręcić cztery śruby od strony ślimaka, czy wyciskając całość od strony zawleczki powinno wyjść razem ze elementem przekładni i łożyskami czy najpierw trzeba wymontować inny element przekładni - mały ślimak, ew część od strony silnika

Boję się wyciskać bez rozbierania, obudowa aluminiowa więc oparcie o kołnierz (ten przykręcany do rury podajnika) może go uszkodzić.

Edytowane przez Amanda
Opublikowano

Problem rozwiązany, obciąłem od strony ślimaka i wybiłem w stronę zawleczki.

 Istotni e śruba się zerwała i fragment zatarł się pomiędzy sworzniem a tuleją przekładni

2.jpg

1.jpg

Opublikowano

Po takiej naprawie musisz sprawdzić osiowosc . Chodzi o to by slimak w rurze bym zawsze w srodku . Jeśli pójdzie w bok to tam szybciej wytrze dziurę i będzie kaplica .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.