Skocz do zawartości

Maciejsz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem początkujący na tym forum i zakładam ten temat gdyż nie udało mi się znaleźć żadnych informacji i opinii na temat sterownika skzp-04p produkcji Timela,poza tymi które producent umieścił na swojej stronie. Liczę na odzew osób,które miały,mają lub zamierzają zakupić ten sterownik aby podzieliły się spostrzeżeniami lub radami co do użytkowania i ustawień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam sterownik TIMEL'A SKZP-03, nie wiem jakie są różnice, oba są do peletu i nie tylko, obudowa ma inny układ wyjść więc pewnie płyta główna inna, możliwość podłączenia modułu internetowego w jednej obudowie, oprogramowanie graficznie znane już z poprzednich sterowników.

Pozdrawiam RedEd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam właściwie niedawno kupiłem taki sterownik skzp-04p jest mało posiadaczy i producent odstawił Go na bok. Używam go niecałe 2 tygodnie a już nam kilka błędów i brakujących funkcji. Chętnie wymienię się doświadczeniami.

Pozdrawiam sylwiusz11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja palę na tym sterowniku od stycznia i jak na razie błędów się nie dopatrzyłem. Obsługi tak jak   każdego sprzętu trzeba się chwilę uczyć . Za wiele na obecną chwilę nie jestem w stanie powiedzieć ponieważ piec i rozwiązania w kotłowni mam takie a nie inne i dopiero po zmianie pieca na ten który obecnie spawam będę się doktoryzował nad precyzyjnymi ustawieniami bo teraz spalanie mam bardzo duże w porównaniu z innymi użytkownikami pieców pelletowych w podobnych do mojego domach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam