Przemek86 Opublikowano 17 Listopada 2018 #1 Opublikowano 17 Listopada 2018 Witam jestem zielony to mój pierwszy piec.W tej chwili spała około 30 kg na dobę .Spore spieki i napewno nie jest ok . Mam 3 pompy i zawór 4 drogowy . Nowy dom ocieplony 20 cm styropian .Kto doradzi jak ustawić ?
Gość Visitor1230 Opublikowano 17 Listopada 2018 #2 Opublikowano 17 Listopada 2018 Nie bedzie zadnych podpowiedzi bo nalezy napisac co ogrzewam, jaka powierzchnia, jaka instalacja, jakie temperatury, jakie sterowanie czy pogodowe np. jakie nastwy na kotle, jaki sterownik. schemat albo zdjecia instalacji, zdjecia palnika, popiolu.
Przemek86 Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor #3 Opublikowano 18 Listopada 2018 His.kotla 2 stopnie grzanie podawanie sek 15 grzanie pauza sek 50 sila nadmuchu 30 % podtrzymanie sek 10 podtrzymanie pauza min 25 podtrzymanie wentylatora praca sek 10 podtrzymanie wentylatora pauza min 15 podtrzymanie wentylatora siła nadmuchu 30 % wentylator płynie Nie pracy pompy co 40 stopni sterownik master 530 do system dom 110 m ocieplony 3 pompy jedna bojer jedna centralne ogrzewanie i jedna podłogówkę ale ta z podłogówki nie wiem czemu nie działa .