Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy - Przegrzewanie Się Kotła


BaG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mamy problem z c.o. Robilismy c.o. od podstaw i wszystko działa ale po dorzuceniu dużej ilości węgla temperatura zaczyna szybko rosnąć i się przegrzewa. Piec mamy 10Kw na mieszkanie 75m w starej nieocieplonej kamienicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz dlaczego sie przegrzewa-grzejniki nie odbierają ciepła czy kocioł za duży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zmniejsz temp na kotle, lub zmień ustawienia 3D lub 4D jak je masz. 

Obojętnie jaka jest temperatura na kotle to i tak rośnie a jeśli chodzi o ustawienia to jestem kompletnym laikiem i nie wiem co to za ustawienia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz dlaczego sie przegrzewa-grzejniki nie odbierają ciepła czy kocioł za duży?

Kaloryfery są gorące. Słyszałem że może być kocioł za duży ale 10 Kw jak na starą kamienicę będzie za dużo na 75m? Tym bardziej że nikt nie mieszka pod nami ani obok nas a nad nami strych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie za dużo.

Wrzuć zdjęcia instalacji i kotła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sam kocioł nie jest za duży a bardziej trudny do opanowania.Jeżeli dostaje lewe powietrze to będzie się rozpędzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mamy problem z c.o. Robilismy c.o. od podstaw i wszystko działa ale po dorzuceniu dużej ilości węgla temperatura zaczyna szybko rosnąć i się przegrzewa. Piec mamy 10Kw na mieszkanie 75m w starej nieocieplonej kamienicy.

 

Obojętnie jaka jest temperatura na kotle to i tak rośnie a jeśli chodzi o ustawienia to jestem kompletnym laikiem i nie wiem co to za ustawienia ;)

 

Z Twoich wypowiedzi wynika, że jesteś laikiem i zrobiłeś CO od podstaw.  Może daj więcej informacji o kotle i instalacji, bo tu wróżbitów ze szklanymi kulami nie ma.