Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cichewicz - Najgorszy Serwis Z Jakim Się Spotkałem


Euble

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ten sam problem z serwisem Cichewicz , zamówiłem serwis do pierwszego rozruchu w grudniu 2010 do chwilii obecnej czyli 21.02.2011 nikt się nie pojawił nadmieniam iż to ja ponoszę koszty przyjazdu i serwisu tj.ok 300zł.Pan z którym się kontaktuje telefonicznie ciągle mnie zwodzi co do terminu przyjazdu to jest jakieś chore,wyłożyłem ok.8000 zł za ten piec chciałem aby uprawniona osoba ustawiła odpowiednie parametry pieca gdyż mam problem ze spalaniem /niedopalony węgiel/.Na piec zdecydowałem się gdyż miał pozytywne opinie użytkowników /futura 25kw/,OSTRZEGAM więc przyszłych kupujących aby rozważyli zakup tego produktu z uwagi na SERWIS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na taki problem trzeba jednak spoglądać z szerszej perspektywy. Producent taki jak CHT produkuje 10 - 15 tysięcy kotłów rocznie. Rząd wielkości pracujących kotłów jest więc spory. Raptem czyta się o kilku problemach z kotłem CHT, Zębiec, Ogniwo, Sas, Per -Eko rocznie. Jaki procent kotłów jest wadliwy u tak dużych producentów - 0,10 % ?. Śmiało więc możesz kupić tego Buderusa (czy też CHT jeżeli chcesz zaoszczędzić). Pozdrawiam.

 

p.s.

 

Jak najbardziej warto pisać o problemach - niech się producenci doskonalą :)

Edytowane przez Neo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na taki problem trzeba jednak spoglądać z szerszej perspektywy. Producent taki jak CHT produkuje 10 - 15 tysięcy kotłów rocznie. Rząd wielkości pracujących kotłów jest więc spory. Raptem czyta się o kilku problemach z kotłem CHT,

 

Z jednej strony racja, ale...

Statystyka, to jedno z kłamstw cywilizacji, a jak problemy dotyczą nie samych kotłów, tylko serwisu, to już całkowita klapa.

 

Zdaję sobie sprawę jak duże znaczenie ma pewien komfort psychiczny Kowalskiego, kiedy pod telefonem z drugiej strony jest pan, który chętny jest pomóc.

 

Wyobraź sobie sytuację, kiedy na dworze mróz kilkunastostopniowy, a tu kocioł coś 'nietegez' i leżysz, a hrabiostwo w serwisie łaskę robi, że przyjeżdża, albo że w ogóle raczy coś bąknąć, a o samym przyjeździe można tylko pomarzyć.

 

Serwis to serwis - ma być na żądanie klienta !!! i koniec, zwłaszcza że za przyjazd słono sobie liczy.

 

Z taką firmą, która lekceważy sobie tych, z których się utrzymuje, bym raczej w konszachty nie wchodził :-).

 

pozdr

Robert G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...

Pełen sukces w moim przypadku ? popsuł się sterownik w moim piecu po telefonicznej konfrontacji z serwisem i wykluczeniu kilku przyczyn podali termin przyjazdu serwisu na trzeci dzień lub od ręki w serwisie CHT więc wsiadłem w samochód i pojechałem do Ilina k. Płońska , a tam szok od ręki zajęli się sterownikiem - po 20 minutach dostałem naprawiony sterownik ? byłem w szoku . W moim przypadku pełen profesjonalizm w wykonaniu Pana serwisanta chyba Daniela .

 

W pełni polecam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.