Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poprawność instalacji problem prośba o opinię


Luki88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich 

W temacie instalacji ogrzewania jestem zielony  stąd też moja prośba o opinię.

 Otóż znajomy Ojca niedawno podłączył mi piec z podajnikiem pod centralne+ podłogowka i wymiennik   tylko co chwilę są jakies problemy    to grzejniki na górze nie grzaly tak jak powinne okazało się że pompka jeszcze jedna potrzebna później podłogowka nie grzala tak jak powinna okazało się że na odwrót coś było podpiete.  Teraz woda skrapla się z pieca jak palę drzewem rynce mi już opadają.   Czy móglibyscie zerknąć profesjonalnym  okiem  na podłączenia czy waszym zdaniem czegoś brakuje czy coś jest nie tak ? 

IMG-20210208-WA0013.jpg

IMG-20210208-WA0011.jpg

IMG-20210208-WA0012.jpg

IMG-20210208-WA0009.jpg

IMG-20210208-WA0010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką trzymasz temperaturę, i jaka jest temperatura powrotu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie temperatury trzyma nie ma wielkiego znaczenia....
Instalacja jest skopana..tu się nic nie trzyma kupy... Wpisz w necie schemat podłączenia kotła z zaworem 4 drogowym... I popatrz na to co masz aktualnie
I ta smoła z kotła...aj..

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest wszystko źle. Począwszy od zabezpieczenia kotła, podłączenia kotła i bojlera, skończywszy na podłączeniu rozdzielaczy.

Poproś znajomego o zwrot kosztów i wezwij mądrzejszego hydraulika. Tak jak "grzechotnik" napisał zobacz jak wyglądają instalacje z zaworem 4d i dwoma obiegami grzewczymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pochłaniacz napisał:

Jaką trzymasz temperaturę, i jaka jest temperatura powrotu ?

65-70 stopni a na powrocie jest 30 

2 godziny temu, Grzechotnik napisał:

To jakie temperatury trzyma nie ma wielkiego znaczenia....