Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum o ogrzewaniu

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Rozdzielacz wody użytkowej

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam powiem szczerze jestem laikiem,mam pytanie odnośnie instalacji wody użytkowej gdyż zrezygnowałem z rur pp termozgrzewalnych dlatego iż łączęnia musiały by znajdować w wylewce w dodatku z ogrzewaniem podłogowym i ewentualne rozszczelnienie mogło by spowodować duże straty materialne. Chciałbym wodę ciepłą jak i zimną poprowadzić od rozdzielacza do punktu bezpośrednio w systemie pex.rozglądając się po rozdzielaczach zauważyłem,że występują w formie modułowej  1 calowej z maxymalną ilością 3 wyprowadzeń PEX 16 i teraz nasuwa mi się pytanie ile maxymalnie wyprowadzeń mogę mieć na takim rozdzielaczu 1 calowym?chciałbym zaznaczyć że do zimnej wody jest więcej wyprowadzeń gdyż wiadomo jest zmywarka,pralka itp u mnie naliczyłem ich około 11.Wydaje mi się że to za dużo obwodów jak na 1 calowy rozdzielacz???Dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

A czemu nie zrobisz na trójnikach zagniatanych?

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
  • Autor

Gdyż nie posiadam prasek i chciałbym to zrobić na skręcanie.Rozdzielacz znalazł by się w piwnicy ,tutaj link do owego rozdzielacza:

https://allegro.pl/oferta/rozdzielacz-pex-1-x16mm-x-3-sekcje-do-zimnej-wody-7513719191

Opublikowano