Amanda Opublikowano 11 Września 2020 #26 Opublikowano 11 Września 2020 (edytowane) Przekładnia identyczna, ślimak do wymiany, niestety nie chce "wyjść" z przekładni (przypuszczam że zerwała się zawleczka i zatarło pomiędzy ślimakiem a elementem przekładni - taki kupiłem używany i tak jeden sezon się kręciło). Próba obrócenia "na siłę" silnikiem nie przynosi efektu, silnik staje/dusi się. Pytanie: udało mi się odkręcić cztery śruby od strony ślimaka, czy wyciskając całość od strony zawleczki powinno wyjść razem ze elementem przekładni i łożyskami czy najpierw trzeba wymontować inny element przekładni - mały ślimak, ew część od strony silnika Boję się wyciskać bez rozbierania, obudowa aluminiowa więc oparcie o kołnierz (ten przykręcany do rury podajnika) może go uszkodzić. Edytowane 11 Września 2020 przez Amanda Cytuj
Amanda Opublikowano 12 Września 2020 #27 Opublikowano 12 Września 2020 Problem rozwiązany, obciąłem od strony ślimaka i wybiłem w stronę zawleczki. Istotni e śruba się zerwała i fragment zatarł się pomiędzy sworzniem a tuleją przekładni Cytuj
FAFAŁ Opublikowano 13 Września 2020 #28 Opublikowano 13 Września 2020 Po takiej naprawie musisz sprawdzić osiowosc . Chodzi o to by slimak w rurze bym zawsze w srodku . Jeśli pójdzie w bok to tam szybciej wytrze dziurę i będzie kaplica . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.