Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chyba Gruntowa Pompa Ciepla


kic

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni forumowicze.

 

Jestem tak zielony w tempacie że jesteście moja ostatnią deską ratunku. Lada moment zaczynam budowę w okolicach Wolomina. Dom parterowy bez poddasza i piwnicy okolo 120 m powierzcni uzytkowej plus garaz. Mysle o gruntowej pompie ciepla z koektorem pionowym. bo gazu w okolicy brak a ekogroszku sie boje. Planuje w calym domu ogrzewanie podlogowe. Czy mozecie polecic konkretny model, lub firmę z mazowieckiego, ktora nie zje calwgo budzetu na dom i przeprowadzi mnie przez caly proces.?

A moze pompa powietrzna?

Pozdawiam

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61

Słuszna decyzja tylko jak już masz koparkę do rozgrzebywania fundamentów to nie lepiej od razu zaprawić ją do poziomego dolnego źródła ? zaoszczędzisz w ten sposób kilka dobrych tysięcy , odwierty pionowe są choro drogie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założ powietrzną ,Samsung lub Panasonic i będziesz miał tanio czysto i eksploatacji najtaniej  ,9kW i spokojnie bedzie sobie pracowała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie chyba też PC :)

 

projekt https://www.archon.pl/projekty-domow/projekt-dom-w-zurawkach-3-t-m82420fdf8f50e

 

 

wycena: CW, ZW,CO, sanitarka, stelaże,  podłogówka, rekuperacja, ekogroszek na Seko MaxLe 69tyś

 

J.W - bez ekogroszku z PC http://www.alpha-innotec.pl/klient/dowiedz-sie-jak-dziala-pompa-ciepla-i-jaka-jest-jej-zasada-dzialania/pompy-ciepla/rodzaje-pomp-ciepla-katalog/szczegoly/wzs-62h3m.html na odwiertach + 30tyś więcej

 

 

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...